Airbnb širi svoju ponudu i na višednevne avanturističke izlete

Dvije i pol godine nakon što su pokrenuti „Airbnb doživljaji“, Airbnb ulazi u izravnu konkurenciju s tradicionalnim turoperaterima pokretanjem usluga višednevnih tura naziva „Airbnb avanture“, prenosi Skift. U ovotjednoj...

Dvije i pol godine nakon što su pokrenuti „Airbnb doživljaji“, Airbnb ulazi u izravnu konkurenciju s tradicionalnim turoperaterima pokretanjem usluga višednevnih tura naziva „Airbnb avanture“, prenosi Skift.

U ovotjednoj službenoj najavi, Airbnb je predstavio primjere svojih novih avanturističkih tura. Trodnevni safari izlet sa Samburu ratnicima u Keniji (515 dolara po osobi), šestodnevno gastronomsko iskustvo na Galapagosu (3.500 dolara), petodnevno putovanje Omanom (1.000 dolara) ili kampiranje na liticama Colorada (1.000 dolara), samo su neke od avantura dostupnih na novoj usluzi Airbnb-a. No, bitno je napomenuti kako te ture ne uključuju letove.

Za razliku od jednodnevnih iskustava, većinom višednevnih „Airbnb avantura“ upravljaju lokalni turoperateri.

Avanturistički itinerari ponuđeni na platformi su, ili u potpunosti ekskluzivni za Airbnb, ili ih pružaju lokalni operateri koji obično ne nude svoje usluge na drugim većim platformama za rezervacije“, izjavili su iz Airbnb-a.

Na predstavljanju nove usluge iz Airbnb-a su objavili kako trenutno imaju dostupno više od 200 višednevnih tura. Lokalni domaćini organiziraju i kontroliraju svaku turu, uključujući itinerar, smještaj, usluge koje se pružaju i cijenu. Domaćini odgovorni za obilaske su pojedinci ili lokalni turoperateri, a ne poznati brendovi. Iz Airbnb-a su nadodali kako su surađivali s globalnom mrežom tržišta avanturističkih putovanja Adventure Travel Trade Association (ATTA) po pitanjima sigurnosti i najboljim praksama za ture.

Airbnb avanture

Mnoštvo konkurencije

Iako su jednodnevne aktivnosti stavile Airbnb u tržišno natjecanje s online agencijama za ture poput portala TripAdvisor, GetYourGuide, Klook i brojnih drugih lokalnih operatera, „Airbnb avanture“ se suočavaju s tradicionalnim turoperaterima kao što su G Adventures, Contiki, Collette, Interpid Travel, Topdeck Travel, Trafalgar i Uniworld, ali i online putničkim agencijama kao što je TourRadar.

Dan Christian, glavni digitalni direktor međunarodne grupacije putničkih kompanija The Travel Corporation (TTC), skeptičan je oko „Airbnb avantura“. „Kako bi se ture pravilno vodile i prodavale, trebale bi biti licencirane od strane udruženja turoperatera. Također, nailazit će se na iste probleme kao i s jednodnevnim turama. Na primjer, mali lokalni operateri ne mogu razmjenjivati i nuditi iskustva iste vrijednosti i dosljedne visokokvalitetne usluge koje su ključne za kontinuirani uspjeh pouzdanih i iskusnih turoperatera kao što su Trafalgar, Contiki i Insight Vacations“, izjavio je.

Mnogi tradicionalni operateri većinom primaju offline rezervacije zbog složenosti tura. S druge strane, sve komunikacije i rezervacije za „Airbnb avanture“ se odvijaju online, putem njihove platforme, iako se kompanija ne involvira u rezervacije letova i aranžmana prije ili poslije tura.

Razvoj dodatnih usluga

Airbnb je kroz 3 godine uspio razviti svoje ture i aktivnosti kroz uslugu „Airbnb doživljaji“. Kad je usluga lansirana 2016. godine, dostupno je bilo oko 500 doživljaja, a danas ih se globalno broji oko 30 tisuća. Broj korisnika koji su rezervirali doživljaje povećao se za sedam puta u 2018. godini, za razliku od prve godine.

Ulaznice za Airbnb-ove višednevne avanturističke izlete kreću se od 79 dolara za jednodnevno putovanje pa sve do 5 tisuća dolara za 10-dnevnu turu. Prosječna cijena tih izleta, koji su ograničeni na desetak ljudi, iznosi 588 dolara za trodnevni izlet, priopćili su iz Airbnb-a.

Novu uslugu Airbnb-a možete pregledati OVDJE.

Izvor / foto: Skift; Airbnb

Povezane vijesti: