Hrvatska turistička zajednica na najvažnijim emitivnim tržištima provodi promotivne kampanje koje za cilj imaju pozicioniranje Hrvatske kao kvalitetne i atraktivne destinacije bogatog sadržaja, odnosno kako destinacije idealne za turistička putovanja u posezoni.
Riječ je o kampanjama „Croatia, Full of Islands To Discover“ za promociju nautike i „Peace of Mind“ kojoj je cilj prikazati Hrvatsku kroz luksuznu ponudu usmjerenu na wellness i spa, opuštanje, kulturu, odnosno na raznovrsnu ponudu koja može nadahnuti goste na dolazak u Hrvatsku kako bi pronašli svoj mir i zadovoljstvo.
„Naša je zemlja vrlo dobro prepoznata kao kvalitetna nautička destinacija, a ovaj proizvod u našu zemlju privlači goste tijekom cijele godine. Kada tome pridodamo našu bogatu ponudu kulturnog turizma, eno-gastronomije, wellnessa te velik broj manifestacija, dolazimo do onih dijelova naše ukupne ponude koji Hrvatsku čine idealnom destinacijom za putovanja u pred i posezoni. Trenutno se u našoj zemlji odmara više od 20 tisuća gostiju, a najviše njih boravi u destinacijama kao što su Zagreb, Split, Dubrovnik, Opatija i Poreč. Putem ovih kampanja, ali i onih koje pripremamo za adventsko razdoblje, želimo privući još veći broj gostiju kako bi dodatno potvrdili i učvrstili već odlične rezultate turističkog prometa ostvarene tijekom ove godine“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.