Arenaturist se pozicionirala kao lider u primjeni novih i mobilnih tehnologija u turizmu

Arentruist nakon uspješno pokrenute nove web stranice www.arenaturist.com pokrenula je i  novu web stranicu www.arenacamps.com s ponudom 8 Arenaturistovih kampova i mobilnih kućica sve s ciljem digitalizacije svog poslovanja....

Arentruist nakon uspješno pokrenute nove web stranice www.arenaturist.com pokrenula je i  novu web stranicu www.arenacamps.com s ponudom 8 Arenaturistovih kampova i mobilnih kućica sve s ciljem digitalizacije svog poslovanja.

No to je samo mala kockica digitalnog mozaika Arenaturist-a koji su se pozicionirala kao lider i vodeći hrvatski hotelijer u primjeni novih i mobilnih tehnologija. Web stranica je izrađena je u skladu je s najsuvremenijim trendovima vizualnog identiteta turističkih kompanija, a poboljšanja su prvenstveno usmjerena na funkcionalnost stranice, korisničko iskustvo na mobilnim telefonima i tabletima, te osobnim računalima. „Web stranica je izrađena u suradnji sa zagrebačkom digitalnom agencijom Nivas, a dobila je potpuno novi dizajn, arhitekturu i sustav za upravljanje sadržajem, jednako kao i prije pokrenuta hotelska stranica” ističu iz Arenaturista

Kako je Arenaturist svjesna digitalne transformacije i digitalnih trendova govori i činjenica kako su prošle godine u hotelu Park Plaza Arena prvi u Hrvatskoj uveli digitalni ključ tj. mogućnost otvaranja sobe preko mobitela. Također, pokrenuta je i besplatna aplikacija “PPHE Croatia” za goste hotela Park Plaza Histria, Park Plaza Arena, te turističkog naselja Park Plaza Verudela kako bi  gosti hotela imali pristup svim informacijama putem tableta i pametnih telefona s jedne strane, te potreba neposredne komunikacije hotela sa svojim gostima s druge strane.  Reakcije gostiju su očekivano odlične, pogotovo generacija mladih turista ističu iz Arenaturista te dodaju: „Gostima se sviđa korištenje modernih tehnologija i pretvaranja mobitela u osobnog asistena. U postojećoj aplikaciji PPHE Croatia gosti su našli partnera za komunikaciju i alat s kojim komuniciraju s hotelom u realnom vremenu što im se posebno sviđa. U inozemstvu je normalan nestanak „ključeva“ i korištenja mobitela za višestruke usluge, od otvaranja soba, autentifikacije na radnom mjestu, plaćanja istim. Svakako planiramo širenje digitalnog ključa, ali i danji razvoj aplikacija s dodatnim, novim, inovativnim rješenjima

arenaturist1

Koliko je važan digitalni marketing u turizmu govori činjenica i kako iz godine u godinu sve više istiskuje offline marketing, što je i logično jer danas ako nismo prisutni online, kao i da nas nema na tržištu. „ Digitalni marketing na je jako važan i puno ga koristimo, iz godine u godinu sve više i gotovo da je istisnuo klasičan offline marketing. Naravno ostalo je nešto brošura, nastupa na sajmovima i klasičnog PR-a, ali definitivno online priča nemilosrdno gazi sve pred sobom i zauzima dominantno mjesto“ zaključuju iz Arenaturista koji najavljuju još jako puno tehnoloških inovacija u skorijoj budućnosti.

Zanimljiv podatak je kako web stranica www.arenaturist.com godišnje ostvari impresivnih 8.000.000 pregleda, što je odličan temelj za direktni booing koji je sve više u fokusu hotelijera i svakako jedan od glavnih budućih izazova. Portfelj Arenaturista uključuje 7 hotela, 5 turističkih naselja i 8 kampova ukupnog kapaciteta 20 000 postelja, a nalaze se na krajnjem jugu istarskog poluotoka na potezu od Nacionalnog parka Brijuni na zapadu do pitoresknog medulinskog akvatorija i Rta Kamenjak na jugu.

Povezane vijesti:

HOTEL PARK PLAZA ARENA PRVI HOTEL U HRVATSKOJ SA DIGITALNIM KLJUČEM

ARENATURIST KUPILA DVA HOTELA U NJEMAČKOJ

ARENATURIST OTVORILA GOLF IGRALIŠTE NA VERUDELI

 

 

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN