Booking com i Airbnb uveli opcije za duži boravak u smještajnim objektima

Dugoročni najam i digitalni nomadi su u trendu. Postoje dva trenda, jedan je izazvan pandemijom koronavirusa, gdje je mnogo tvrtki poslovanje prebacilo na rad od doma dok su drugi...

Dugoročni najam i digitalni nomadi su u trendu.

Postoje dva trenda, jedan je izazvan pandemijom koronavirusa, gdje je mnogo tvrtki poslovanje prebacilo na rad od doma dok su drugi potražili sigurnija mjesta, van velikih gradova i tako digitalno preselili svoje poslove, kao i drugi trend koji je u vrijeme covida dodatno dobio na značaju i ubrzavanju, zahvaljujući digitalizaciji poslovanja i IT industriji – naravno radi se o digitalnim nomadima.

Kao odgovor na sve veću potražnju za dugoročnim boravkom, Booking.com sada dopušta vlasnicima nekretnina da nude tjedne i mjesečne cijene.

Prema novoj značajki, tjedni tarifni plan zahtijeva minimalni boravak od sedam noćenja, dok mjesečni tarifni plan zahtijeva minimalni boravak od 28 noćenja.

/ / / BOOKING.COM ZATVARA PET UREDA ŠIROM SVIJETA, JEDAN I U HRVATSKOJ

Iako i inače praktički svaka vrsta nekretnine ispunjava uvjete za planove cijena duljih boravaka, no ovaj je potez u velikoj mjeri osmišljen kako bi ojačao poslovanje kuća i stanova na Booking.com-u, te posebno komuniakcijski staviti fokus upravo na dugoročni najam.

Airbnb cilja na digitalne nomade i postavlja trendove koji prati Booking.com

Foto AirBnb

Potez Booking.com-a slijedi potez Airbnb-a koji se još u travnju fokusirao na dugoročni najam i na digitalne nomade, s ciljem da iskoriste trendove smještaja za duže boravke.

Početkom rujna, Airbnb je izvijestio da su se rezervacije za mjesečne boravke “znatno povećale” od početka pandemije, navodeći sve veći interes za konceptima “rad od bilo kuda” tj. digitalnih nomada.

Airbnb ističe kako više od šest milijuna aktivnih unosa na platformi prihvaća mjesečni boravak, a više od polovice tih unosa nudi popuste za produžena putovanja. Iako Airbnb nije pružio određene brojke, no tvrde da su se rezervacije gostiju za mjesečni boravak “znatno povećale” posljednjih mjeseci.

Kako bi digitalnim nomadima olakšao pronalazak vrsta boravka koji traže, Airbnb je u većini zemalja ažurirao svoju početnu stranicu kako bi istaknuo načine na koje ljudi mogu otkriti boravke za dugoročni najam u blizini. – Olakšavamo pretraživanje, a također pomažemo domaćinima da razumiju ovaj tip boravka i način korištenja dok opet olakšavamo gostima da nađu pravi smještaj za njihove potrebe, ističu iz Airbnb-a.

Airbnb i Booking.com su odličan primjer pozitivne konkurencije koji međusobno guraju sami sebe i utrkuju se tko će biti brži, bolji, efikasniji. A samim time guraju i cijelo tržište naprijed.

Foto: Daria Shevtsova, Pexels.com

 

 

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN