Carwiz se usprkos globalnoj krizi širi: Potpisani ugovori s novim globalnim franšiznim partnerima

Iako se pred rent a car industrijom kao i svim gospodarskim subjektima, a prije svega onima koji posluju unutar industrije putovanja nalazi izazovna i teška godina, Carwiz rent a...

Iako se pred rent a car industrijom kao i svim gospodarskim subjektima, a prije svega onima koji posluju unutar industrije putovanja nalazi izazovna i teška godina, Carwiz rent a car je dokazao da je nastavak širenja poslovanja ipak moguć.

Carwiz se usprkos svemu širi i to novim franšiznim partnerstvom na Cipru i širenjem franšizne mreže na istočno Sredozemlje!

Carwiz je tako sklopio partnerstvo s Leos Groups of Companies koja posluje od 1983. godine čija je misija biti najprofesionalnija tvrtka za najam vozila na Cipru nudeći potpunu uslugu i razvijati odnose s kupcima i  dobavljačima temeljene na povjerenju i iskrenosti.

Njihova snaga brenda savršeno se uklapa u misiju i viziju Carwiza čak i za vrijeme krize budući da novi franšizni partner posluje u svakom većem gradu na Cipru uključujući i poslovnicu u zračnoj luci Larnaca” ističe Krešimir Dobrilović, direktor Carwiza. 

Na pitanje kako diljem svijeta stjecati povjerenje koje rezultira partnerstvom i globalnim širenjem u trenutcima kada se svijet sve više zatvara i svaka država i poslovanje se usredotočuju na domaće tržište, konkretan odgovor svojim primjerom dali su iz Carwiza.

Vrlo je važna promjena načina poslovanja, edukacija i zadržavanje jasnog smjera poslovanja. Za poslovanje u krizi važno je uspostaviti stabilnost i učinkovitost poslovanja, prilagoditi uslugu i ponudu, te zadovoljiti nove potrebe i želje klijenata. Najviše odgovornosti je zasigurno na prodajnim timovima, ali vrlo je važno razmisliti kako reorganizirati cjelokupno poslovanje kako bi ono kratkoročno ali i dugoročno zadržalo svoju uspješnost s obzirom na neizvjesnost koju nam kriza donosi  kažu u Carwizu.

Iako još ne znamo dugotrajne posljedice krize uzrokovane koronavirusom jedno je sigurno – poslovanje je nužno prilagoditi, prigrliti nove načine poslovanja i pripremiti tvrtku na krizno poslovanje. 

Gubitak financijskih prihoda u rent-a-car industriji je 90 posto

Teška godina za cijeli turistički sektor, pa tako i za rent a car industriju, koji direktno ovisi o turizmu. Rent-a-car industrija važan su dio mozaika hrvatske turističke ponude, pogotovo u kontekstu avio prometa, produženja turističke sezone i podizanja turističke potrošnje.

Iako ih je na tržištu relativno “malo” u odnosu na druge turističke grane, oko 15-tak rent a car tvrtki u Hrvatskoj, ukupno generiraju preko milijardu kuna godišnjih prihoda te godišnje su zaslužni za kupnju 25 tisuća novih vozila.

Značaj za turistički sektor jasno govori i činjenica kako više od 90 posto korisnika rent a car industrije u Hrvatskoj čine inozemni turisti.

Moć brenda

Svaki autentičan brend, a Carwiz to zasigurno je, koji brine o svojim klijentima i poslovnim partnerima može održati snagu brenda i u krizi, naravno pod uvjetom da reagira brzo, prihvaća promijene i iza sebe ima pravi tim ljudi koji prate trendove i prihvaćaju promijene.

Upravo jaki brendovi koji imaju povjerenje kupaca, krizi i dalje komuniciraju i imaju vidljivost, isporučuju dodanu vrijednost, najprije i najbrže će se oporaviti čim krene oporavak gospodarstva i turističkog sektora.

Inače, Carwiz rent a car je hrvatska tvrtka koja je nakon otvaranja prvih poslovnica na hrvatskom tržištu putem franšiznog modela poslovanja ubrzo krenula i u osvajanje globalnog tržišta. Iako ih je ova kriza jako pogodila, Cariwz se i dalje širi te vlastiti franšiznim modelom prisutni su na čak četiri kontinenta tj. 20 svjetskih zemalja s više od 60 poslovnica.

Više o Carwiz modelu franšiza saznajte u prilogu: CARWIZ POSTAO HRVATSKI TURISTIČKI IZVOZNI PROIZVOD! KROZ MODEL FRANŠIZE ŠIRE SE NA GLOBALNO TRŽIŠTE

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN