Croatia Airlines: U izvanrednim okolnostima prioritet su putnici čija putovanja trebaju početi najkasnije za 72 sata

U skladu s novonastalom situacijom vezanom za epidemiju koronavirusa, Croatia Airlines kao nacionalni avioprijevoznik kontinuirano prilagođava svoje poslovne aktivnosti aktualnom epidemiološkom stanju u Hrvatskoj i inozemstvu te preporukama hrvatskih...

U skladu s novonastalom situacijom vezanom za epidemiju koronavirusa, Croatia Airlines kao nacionalni avioprijevoznik kontinuirano prilagođava svoje poslovne aktivnosti aktualnom epidemiološkom stanju u Hrvatskoj i inozemstvu te preporukama hrvatskih i svjetskih javnozdravstvenih vlasti. 

Kako ističu iz CA u novom priopćenju, u ovim izvanrednim okolnostima prioritet su putnici, a osobito oni koji su već kupili karte za domaće i međunarodne letove.

Zbog toga je tvrtka, uz dosadašnje telefonske brojeve Kontakt centra 6676 555  i 072 – 500 505,  otvorila i dodatni broj telefona 0800 – 7777 kako bi se svim putnicima u najkraćem mogućem roku izašlo u susret i regulirala sva njihova prava. Osim toga, mobilizirani su i dodatni ljudski potencijali prodajnog osoblja i to na nekoliko lokacija unutar tvrtke, navode iz CA.

“Zbog velikog broja telefonskih poziva, a s ciljem što veće operativne učinkovitosti,  kompanija je u aktualnoj situaciji prisiljena prioritet dati putnicima čija putovanja trebaju početi najkasnije za 72 sata. Svi ostali korisnici usluga mole se za razumijevanje i strpljenje, a pritom treba naglasiti da će svaki putnik i svaka zrakoplovna karta biti obrađeni i to u skladu s prilagođenim pravilima, koje je tvrtka donijela zbog epidemije koronavirusa” naglašavaju u priopćenju iz CA te zaključuju kako svi putnici trebaju kontaktirati prodajno osoblje Croatia Airlinesa prije datuma planiranog putovanja.

To je osnovni preduvjet za reguliranje njihovih putničkih prava, što uključuje i dogovor oko organizacije putovanja u razdoblju nakon smirivanja epidemije.

Foto: CA

Povezane vijesti: