Danijela Mihalić Đurica, direktorica Predstavništva HTZ-a u Francuskoj: Francuski gosti idealni su za produljenje sezone

Francuska zadnjih godina bilježi konstantan rast, na godišnjoj razni između 5-10 posto, a tako je i ove godine, gdje je u prvih sedam mjeseci ostvareno 300 tisuća dolazaka i...

Francuska zadnjih godina bilježi konstantan rast, na godišnjoj razni između 5-10 posto, a tako je i ove godine, gdje je u prvih sedam mjeseci ostvareno 300 tisuća dolazaka i više od milijun noćenja što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od 6 posto u dolascima i noćenjima. 

Pozitivan trend nastavio se i u srpnju u kojem su francuski turisti ostvarili 121 tisuću dolazaka i 477 tisuća noćenja što u odnosu na srpanj prošle godine predstavlja rast od 7 posto u dolascima i 10 posto u noćenjima.

Izuzetno smo zadovoljni pozitivnim dojmovima Francuza koji nakon povratka iz Hrvatske ističu našu gostoprimljivost i autentičnost, očuvanu prirodu, prekrasnu obalu i otoke, kvalitetnu gastronomsku ponudu te bogatu kulturnu baštinu. Rezultati koje ostvarujemo su još i značajniji ako znamo da je francusko tržište vrlo kompleksno prije svega zbog poznatog trenda ostanka i provoda odmora u francuskih destinacijama, odnosno snažne promocije domaćeg turizma“, izjavila je Danijela Mihalić Đurica, direktorica Predstavništva HTZ-a u Francuskoj, dodavši kako su francuski gosti idealni za produljenje sezone upravo zbog velikog broja školskih praznika, nacionalnih praznika i blagdana te prosječno kraćeg radnog tjedna. 

Les Entreprises du Voyage: Hrvatska u pozitivnom trendu

Većina francuskih turoperatora vrlo je zadovoljna ostvarenim bukingom i rezultatima, posebice za srpanj i kolovoz, ali i za rujan i listopad, ističu iz HTZ-a.

Navedeno potvrđuju i statistički podaci Udruženja francuskih turističkih agencija Les Entreprises du Voyage prema čijim se podacima Hrvatska nalazi na četvrtom mjestu na ljestvici najprodavanijih inozemnih srednjih destinacija Francuza te bilježi porast od 11 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. 


Les Entreprises du Voyage

Tako se udio Francuza koji svoj godišnji odmor organiziraju u inozemstvu koristeći usluge turističke agencije ove godine povećao se za 4% za destinacije na dugim relacijama i 2% za destinacije sa srednjim prometom, što predstavlja više od 3/4 odlaska na ljetni odmor.

Zanimljivo, prema izvještaju Les Entreprises du Voyage, Turska, pogođena prošle godine, vratila se u normalnu razinu posjećenosti, dok Tunis i Egipat dostižu razinu posjećenosti prije “Arapskog proljeća”. Povratak spomenutih destinacija odvijaju na štetu europskih odredišta kao što su Španjolska, Grčka, Italija i Portugal. Inače Turska ove godine očekuje ostvariti 50 milijuna dolazaka.

Što se tiče dugog boravka, iako su SAD i Kanada vodeći, Francuzi više vole ljetovanje na moru: Dominikanska Republika, Mauricijus i Meksiko top tri su glavne destinacije francuza kada su u pitanju duža putovanja.

Aktivni turizam, priroda, kultura te gastronomija su svakako motivi s kojima možemo zainteresirati goste iz Francuske, pogotovo u pred i posezoni. Inače, Francuzi su poznati kao prvaci na svijetu u korištenju godišnjih odmora te po broju slobodnih dana. Francuska školska djeca svakih 7 tjedana imaju dva tjedna školskih praznika. To znači da imaju dva tjedna praznika u travnju i dva u listopadu. Također, to nisu gosti koji će se zadovoljiti s ležanjem na plaži i suncem i morem, oni su izuzetno znatiželjni. Oko njih se treba malo više potruditi jer su jako dobro svjesni vrijednosti za novac” istaknula je Mihalic Durica ranije za HrTurizam.hr.

Francuska / Raspored praznika na emitivnim tržištima u 2019. godini preuzmite u prilogu

U najavi ove turističke sezone, Mihalic Durica istaknula je kako je do sada desetljećima najpopularnija destinacija u Hrvatskoj za francuske goste bio Dubrovnik, a sada sve više primat preuzima i Split. Također, danas francuske goste možemo vidjeti u sve većem broju i na Kvarneru, Istri i Zagrebu.

A to govore i svježi podaci HTZ-a.

Pozitivni trendovi s tržišta Francuske rezultat su proširenja ponude te brojnih promotivnih aktivnosti i kvalitetne suradnje s partnerima poput Ovoyagesa, Travel Europea, Top of travela i Voyamara, koji nude hrvatske destinacije, a svake se godine uvode i novi charter letovi i direktne zračne linije prema Splitu, Puli, Dubrovniku i Rijeci iz primjerice Lyona, Marseillesa i Bordeauxa“, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, dodavši kako posebice veseli kontinuirano jačanje prometa francuskih gostiju i to ne samo u tradicionalno jakim destinacijama kao što su Dubrovnik ili Split, nego i u novim poput Zagreba, Slavonije, Kvarnera i Istre.

Trendu pozitivnih rezultata pridonose i objave u najeminentnijim francuskim medijima s fokusom na hrvatsku kontinentalnu ponudu.

U Vukovarsko-srijemskoj županiji uspješno je provedeno snimanje poznate kulinarske emisije „Cuisine immposible“, a ovih se dana očekuje i objava reportaže o Slavoniji u jednom od najčitanijih francuskih tjednika Le Figaro Magazine. Na nacionalnoj televizijskoj postaji TF1 u prošlotjednom „hrvatskom tjednu“ emitirane su reportaže o NP Krka, Šibeniku, Korčuli, Hvaru, Splitu i Dubrovniku. 

Na nacionalnoj TV postaji France 2 na kojoj je tijekom četiri tjedna prikazivani promotivni spot o Hrvatskoj vidjelo više od 17 milijuna gledatelja, zaključuju iz HTZ-a.

Prilog: Izvještaj Les Entreprises du Voyage /Les vacances d’été des Français à l’étranger

PRILOZI: Profil francuskog tržišta, raspored praznika u Francuskoj i popis direktnih avion linija iz Francuske

RASPORED PRAZNIKA NA EMITIVNIM TRŽIŠTIMA U 2019. GODINI

POPIS DIREKTNE ZRAČNE POVEZANOSTI S 19 EMITIVNIH TRŽIŠTA


Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN