#DayOne: Earlybird ulaznice u prodaji, broj mjesta ograničen

Započela je prodaja ulaznica za konferenciju godine turističkog B2B sektora, koja će se održati 2. travnja u Kongresnom centru Forum u Zagrebu uz podršku Ministarstva turizma i Hrvatske turističke...

Započela je prodaja ulaznica za konferenciju godine turističkog B2B sektora, koja će se održati 2. travnja u Kongresnom centru Forum u Zagrebu uz podršku Ministarstva turizma i Hrvatske turističke zajednice, a u organizaciji vodećeg turističkog B2B portala HrTurizam.hr.

Ova konferencija koja se održava pred sami početak turističke sezone okupit će sve one koji u turističkom sektoru nešto znače.

“Svi pričamo kako imamo nevjerojatno puno potencijala gdje god se okrenemo te kako nam je potrebna promjena u kontekstu tržišnog razvoja, kako bi upravo te potencijale pretvorili u naše resurse. No, da bi te potencijale pretvorili u resurse, moramo se proaktivnije početi baviti tržišnim razvojem i rastom, mora biti dijaloga i zajedničke komunikacije i konsenzusa oko zajedničkih tema i izazova. Pitanje koje si svi moramo postaviti: Kako krenuti brže i bolje naprijed? Što možemo napraviti da sutra bude bolje? Gdje vidimo hrvatski turizam 2030.godine?”, istaknuo je direktor konferencije, vlasnik i osnivač portala HrTurizam Goran Rihelj.

Portal HrTurizam.hr upravo želi biti u centru ove priče kao svojevrstan medijator, kanal koji spaja kroz dijalog i komunikaciju, te daje konkretna rješenja. Turističkim rječnikom rečeno treba definirati zaokružen turistički proizvod odnosno ukloniti tržišne prepreke za razvoj cijelog turističkog sektora.

“I zato se pojavila potreba za pokretanjem platforme #DayOne kojoj je fokus spojiti “nespojivo” odnosno pokrenuti komunikaciju. Glavni fokus nije na problemima i prošlosti, nego na konstruktivnom otvorenom dijalogu i na rješenjima. Fokus je na pozitivi, a ne negativi. Fokus je na sinergiji i suradnji. Kao što sam naglasio, #DayOne nije još jedna konferencija, nego platforma. Jer o budućnosti našeg turizma ne možemo pričati samo jedan dan, tijekom konferencije, nego svaki dan”, dodaje Rihelj.

Tko su sudionici konferencije?

Odličnu priču o suradnji s velikim brendovima i pozitivnom primjeru sinergije javnog i privatnog govoriti će Denis Ivošević iz TZ Istre. O svim izazovima i prilikama suradnje OPG-ova i destinacije razgovarat ćemo u formatu 1 VS 1 s Petrom Butković iz Klastera Lika Destinacija.

Konferencija treba predstaviti sve niše i sve naše mogućnosti razvoja. Tako će Berislav Sokač iz Run Croatia donijeti zanimljivu viziju Hrvatske kao trkačke destinacije.

Stalno govorimo o kontinentalnom turizmu i naglašavamo važnost razvoja kontinenta koji ima najveće mogućnosti cjelogodišnjeg turizma. Najbolja kampanja istoka definitivno je bila odlična kampanja HeadOnEast/Hedonis, u sklopu Dana hrvatskog turizma u Slavoniji. Na konferenciji u bloku 1 VS 1 o hedonistu ćemo razgovarati s Ivanom Jurić iz TZ Osječko-baranjske.

Kako razvijaju turizam u Austriji, koja je jedan od najboljih primjera kontinentalnog cjelogodišnjeg turizma, reći će nam Michael Fend, LAG menadžer iz Steirischen Vulkanlandes.

Kada čujemo izazove s kojima se susreće kontinent u Hrvatskoj te rješenja koja su se pokazala odličnim u Austriji vjerojatno ćemo dobiti ideje kako i sami možemo bolje i kojim smjerom trebamo ići da bi 2030. stigli na mjesto na kojem hrvatski turizam 2030. mora biti.

Paul Bradbury vlasnik portala Total Croatia News, partner konferencije i veliki ambasador hrvatskog turizma jedini vidi cijelu priču izvana očima stranca s hrvatskom putovnicom, ali i stažom u Lijepoj našoj koji mu daje širinu slike te će njegovo predavanje “5 tourism gifts that Croatia completely ignoring, and how to fix them” sigurno pobuditi veliki interes.

Brendiranje Hrvatske je posebna priča o kojoj pak puno govorimo, a važnost brendiranja nije potrebno previše naglašavati jer to je danas jedan od imperativa. Konferencija će ozbiljno tematizirati i brendiranje, složen proces u kojem jednostavno ne smijemo pogriješiti. Božo Skoko upravo će o ovoj temi izlagati na Day One konferenciji.

Jasno je kako privatni sektor u turizmu ima puno toga za reći. Koji su izazovi i najveći problemi, što očekuju od javnog sektora i koja rješenja predlažu doznat ćemo na velikom panelu u kojem očekujemo predstavnike hotelijera, putničkih agencija, obiteljskog smještaja i ugostitelja. Ovaj panel donijet će vrlo konkretne prijedloge na kojima ćemo inzistirati i raditi te očekujemo kako ćemo napokon na jednom papiru imati prijedloge rješenja, ne samo probleme, koji su nažalost brojni.

Ministar turizma Gari Cappelli, koji je podržao konferenciju i od nje očekuje puno, na panelu će predstaviti plan razvoja turizma i viziju gdje se vidimo 2030. godine. Činjenica kako će ministar turizma sa suradnicima pratiti cijelu konferenciju već daje nadu u detektiranje istinskih problema i stvaranje koncepta konkretnih rješenja. Na istom panelu trebamo čuti i Hrvatsku turističku zajednicu, koju bi trebao predstavljati direktor Kristjan Staničić i ovaj panel dat će jasne smjernice privatnom sektoru gdje idemo i gdje želimo biti. Moderator ovoga panela je naš priznati stručnjak za komunikaciju Krešimir Macan.

Kako se može i kako treba izgledati dijalog i suradnja privatnog i javnog sektora otkrit će nam na primjeru razvoja zdravstvenog turizma Ognjen Bagatin iz Poliklinike Bagatin.

Jedan od trenutno vodećih turističkih stručnjaka, Doug Lansky, po prvi puta u Hrvatskoj će govoriti o pozitivnim globalnim primjerima kako se turističke destinacije pozicioniraju, razvijaju i rastu. Dougova predavanja oduvijek privlače veliki broj slušatelja i pozornost posebice turističke javnosti i struke, a ima veliku bazu pratitelja i u Hrvatskoj.

Ono ključno za naglasiti je kako nakon konferencije, slijede sastanci s privatnim sektorom iz svakog područja, kako bi se sakupila sva konkretna rješenja u jedan strateški dokument, koji će sačinjavati listu svih izazova na terenu, tzv. “white paper”, s jasnom argumentacijom cijele problematike, te ono najvažnije s ponuđenim konkretnim rješenjima kako ubrzati tržišne promjene. Dokument koji će objediniti stavove privatnog, ali i javnog sektora, s ciljem konsenzusa oko glavnih izazova s konkretnim vremenskim intervalom kako ih premostiti.

Kupite ulaznice po Earlybird cijeni, broj mjesta ograničen

Ulaznice možete kupiti direktno na našem portalu na poveznici.
Za Earlybird prijave, koje traju do 20. ožujka, cijena ulaznice je 750 kuna, odnosno 40% od ukupne cijene ulaznice. Naime, nakon 20. ožujka cijena ulaznice bit će 1250 kuna. Broj mjesta je ograničen stoga požurite, osigurajte si mjesto na konferenciji godine za B2B turistički sektor na kojoj ćete čuti kako se pozicionirati na turističkom tržištu, gdje ide hrvatski turizam, doznat ćete konkretne primjere kako razviti dobru turističku priču, čuti primjere dobre prakse, te kako se stvaraju turistički proizvodi izvan Hrvatske.

SAVE THE DATE / OneDay Or DayOne, 02.04.2020. , Kongresni centar Forum, Zagreb

Povezane vijesti: