#DayOne predstavlja: Priča iza fenomenalnog brenda HeadOnEast Croatia

Iza prvih Dana Hrvatskog turizma održanih u kontinetalnom dijelu zemlje, u pet slavonskih županija, uz približavanje turističkih djelatnika iz cijele zemlje Slavoniji, ostao je i jedan doista vrijedan proizvod...

Iza prvih Dana Hrvatskog turizma održanih u kontinetalnom dijelu zemlje, u pet slavonskih županija, uz približavanje turističkih djelatnika iz cijele zemlje Slavoniji, ostao je i jedan doista vrijedan proizvod ili točnije brand platforma HeadOnEast Croatia.

HeadOnEast Croatia ili u prijevodu – kreni prema istoku Hrvatske, otkrij hedonizam koji nude Slavonija i Baranja, vrlo zanimljiva igra riječi i značenja koje se doista na više načina povezuju sa Slavonijom i Baranjom.

Tim Turističke zajednice Osječko-baranjske županije sam je osmislio slogan nakon duljeg promišljanja kako diferencirati destinaciju na vanjskom tržištu u odnosu na Sloveniju i Slovačku, a istovremeno iskoristiti snagu branda Hrvatska na turističkom tržištu.

„Na ITB sajmu u Berlinu više posjetitelja nas je pitalo što Slovenija radi na štandu Hrvatske turističke zajednice. To je bio ozbiljan alarm nakon prvog smijeha. Mučili smo se kako reći istočna Hrvatska, a da to zvuči privlačno. Razmišljali smo o opciji „Slavonija, istočna Hrvatska“, no tražili smo rješenje koje intrigira nazivom“, kaže Ivana Jurić, direktorica Turističke zajednice Osječko-baranjske županije i dodaje kako su pripremajući se za Dane hrvatskog turizma u Slavoniji trebali u svibnju osmisliti naziv programa u Tvrđi.

Ivana Jurić, direktorica TZ Osječko – baranjske županije

„Tako smo došli do koncepta koji poziva na obilazak istoka Hrvatske, a fonetski odzvanja kao hedonizam koji jest bazično vrsta doživljaja koje Slavonija i Baranja nude. Dobra hrana, dobro vino, iznenađujuće lijep krajolik smješten uz velike europske rijeke, nadaleko poznato dobro gostoprimstvo, drugim riječima hedonizam koji puni baterije. Nekad smo bili „daleki istok“, a danas zahvaljujući dugogodišnjem radu vrijednih poduzetnika i potpori koju pruža Osječko-baranjska županija, postajemo i mentalno sve bliža destinacija koja iznenađuje ponudom svakog prvog posjetitelja“, naglašava Jurić.  

Dani hrvatskog turizma poslužili kao odlična prilika za testiranje potencijalnog novog slogana i vizuala destinacije. Povratne izuzetno pozitivne reakcije nakon trodnevnog premijernog održavanja nekoliko događanja u osječkoj Tvrđi pod brandom HeadOnEast zapravo su na najbolji način uvjerili županijsku Turističku zajednicu da je na dobrom putu izgradnje novog branda destinacije.

Prije DHT-a odradili su i kampanju u graničnom području Mađarske i Srbije pod simboličkim nazivom „Hedonizam bez granica“, promovirajući skupno vinske manifestacije koje su se održale u rujnu i listopadu. Nakon toga uslijedilo je još nekoliko promotivnih akcija, a uskoro će svjetlo dana ugledati i nova brošura destinacije te internet stranica pod imenom visitslavoniabaranja.com i headoneastcroatia.com.

Instagram: Visit.slavonija.baranja

Slogan prati izuzetno zanimljiv vizualni identitet, mozaik koji predstavlja vrijednosti Slavonije i Baranje, a koji je izrađen u suradnji sa osječkim studiom Symbol koji vode vrsni dizajneri Marko Jovanovac i Ante Vekić. Koncept vizuala ostavlja prostor da se bilo koje događanje, mikrodestinacija ili turistički proizvod predstavi s prepoznatljivom, ali prilagođenom varijantom vizuala.

„Ono što me izuzetno veseli je da naš mali, ali kreativan i zaigran „gerilski“ tim uživa u stvaranju novog imidža Slavonije i Baranje u suradnji s jednako raspoloženim vanjskim partnerima. Ideja i inspiracije nam ne nedostaje, a srećom dugogodišnje iskustvo u provedbi EU projekata i organizaciji različitih događanja, pomaže nam da prebrodimo kronični nedostatak izvornih sredstava koja su nam na raspolaganju za stvaranje konkurentnih turističkih proizvoda. No bez podrške koju nam pruža Osječko-baranjska županija kroz Ured za kontinentalni turizam, sport i kulturu rad bi nam bio daleko teži. Nadamo se da će novi zakoni donijeti mjere i instrumente koji će konačno na drugačiji način tretirati sektor na primorju i kontinentu. Zaokret u smjeru destinacijskog managementa je odličan, a uz instrumente prilagođene kontinentu možemo napraviti ozbiljne iskorake“, na kraju je rekla direktorica Jurić.

HeadOnEast Croatia uz hedonist@Slavonija i hedonist@Baranja platforma je s potencijalnom brendiranja cijelog područja istoka Hrvatske. Za početak je to područje Osječko-baranjske županije, a TZ OBŽ otvoren je za širenje priče na ostatak Slavonije, Baranje i Srijema.

Ove godine čeka ih puno posla, jer su im odobrena i dva EU projekta financirana kroz Interreg Program prekogranične suradnje Mađarska-Hrvatska, uz sve druge aktivnosti koje su uveli poput pružanja tehničke pomoći organizatorima manifestacija kroz usluge rebrandinga ili edukacije za vinske promotore Osječko-baranjske županije.

Prva aktivnost kojoj se veselimo je predstavljanje njihove nove brošure i internet stranice na DayOne konferenciji 02.04. u Zagrebu.

Kupite ulaznice po Earlybird cijeni, broj mjesta ograničen

Ulaznice možete kupiti direktno na našem portalu na poveznici

Za Earlybird prijave, koje traju do 20. ožujka, cijena ulaznice je 750 kuna, odnosno 40% od ukupne cijene ulaznice. Naime, nakon 20. ožujka cijena ulaznice bit će 1250 kuna.

Broj mjesta je ograničen stoga požurite, osigurajte si mjesto na konferenciji godine za B2B turistički sektor na kojoj ćete čuti kako se pozicionirati na turističkom tržištu, gdje ide hrvatski turizam, doznat ćete konkretne primjere kako razviti dobru turističku priču, čuti primjere dobre prakse, te kako se stvaraju turistički proizvodi izvan Hrvatske. 

SAVE THE DATE / OneDay Or DayOne, 02.04.2020. , Kongresni centar Forum, Zagreb

Povezane vijesti: