Deset digitalnih nomada iz različitih dijelova svijeta odabrano da provedu besplatno mjesec dana u Gradu Dubrovniku

Deset digitalnih nomada iz različitih dijelova svijeta odabrano je da provedu besplatno mjesec dana u Gradu Dubrovniku, detaljno istraže destinaciju i svojim iskustvom pomognu doprinijeti stvaranju boljeg ozračja za...

Deset digitalnih nomada iz različitih dijelova svijeta odabrano je da provedu besplatno mjesec dana u Gradu Dubrovniku, detaljno istraže destinaciju i svojim iskustvom pomognu doprinijeti stvaranju boljeg ozračja za buduće nomade koji će za svoje mjesto rada odabrati Dubrovnik.

Resume je to jučerašnje konferenciji za medije održanoj u Lazaretima na temu realizacije projekta „The Dubrovnik digital nomad-in-residence”. Riječ je o zajedničkom projektu Grada Dubrovnika i Turističke zajednice grada Dubrovnika, u suradnji s Total Croatia News i Saltwater Nomads.

Grad Dubrovnik u listopadu prošle godine bio je domaćin prve konferencije ”Dubrovnik za digitalne nomade”  te se i kao predvodnik ove inicijative u Hrvatskoj predstavio kao cjelogodišnja destinacija. Potaknuti uspjehom listopadske konferencije, Dubrovnik svoju ozbiljnu usmjerenost diversifikaciji turističke ponude i razvojem novih sadržaja nastavlja upravo ovim projektom.

Detalje o značenju realizacije projekta za Grad, kao i detaljima natječaja i izboru nomada iznijeli su zamjenica gradonačelnika Jelka Tepšić, direktorica Turističke zajednice Ana Hrnić, Tanja J. Polegubić iz tvrtke Saltwater Nomads i Paul Bradbury, osnivač i urednik portala Total Croatia News.

Deset digitalnih nomada nam stiže 23. travnja u Dubrovnik gdje će raditi, upoznati se s našim gradom, kulturom, načinom života. Nadamo se kvalitetnoj globalnoj promociji, ali bitno je da ćemo kroz radionice od naših natjecatelja iz prve ruke dobiti povratne informacije kako bismo u mogućnosti postali još bolja destinacija za nomade” rekla je direktorica Turističke zajednice Ana Hrnić.

Tanja J. Polegubić predstavila je deset digitalnih nomada odabranih između 115 aplikacija na natječaj održan u ožujku ove godine: Kelsey Kay Love, Marlee McCormick, Alyssa Isogawa, Albert Canigueral, Charlie Brown, Zoltan Nagy, Kaisu Koskela, Ron Tardiff, Carolyn Zelikow i Rob Schubert. Svi imaju već bogato iskustvo u načinu rada na daljinu, a stižu iz različitih branši, od produkcije, marketinga, ekonomije, poduzetništva i medija.

Zamjenica gradonačelnika Jelka Tepšić rekla je kako je cilj upoznati goste s gradom, okolicom te uključiti ih u sve kulturne i javne programe kako bi oni dalje privlačili svoje prijatelje, obitelji i sve više digitalnih nomada te tako u konačnici postali svojevrsni ambasadori Dubrovnika.

Ova gradska uprava usmjerena je ka promjeni turističkog proizvoda, ka kreiranju jednog sadržaja koji je namijenjen različitim interesnim skupinama. Naš Grad zaista može ponuditi jedan izniman stil života koji je i mediteranski, ali koji je na kraju ipak samo dubrovački” rekla je zamjenica Tepšić i zahvalila se suradnicima u projektu te naglasila da će svi digitalni nomadi biti uključeni u kulturne programe, kao i upoznavanje grada i okolice.

Suradnik u projektu Paul Bradbury naglasio je kako je riječ o potpuno drukčijoj destinacijskoj strategiji. “Cilj nam je uključiti digitalne nomade u život zajednice, raditi ćemo s njima i tako od njih učiti što oni doista trebaju od destinacije u kojoj rade” naglasio je ovom prilikom Bradbury.

Foto: Andrea Piacquadio, Nikolett Emmert / Pexels.com, Ilustracija hrturizam

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN