Novootvoreni Grand Hotel Brioni upravo je postao dio luksuznog Radisson Collection brenda. Grand Hotel Brioni postao je prvi takav hotel na Jadranskoj obali i prvi u Hrvatskoj.
Ovo strateško povezivanje kompanije Arena Hospitality Group i Radisson Hotel Group te dobivanje Radisson Collection brenda rezultat je opsežnog repozicioniranja jednog od najpoznatijih hrvatskih hotela koji je nedavno ponovno otvoren i uskoro slavi 50 godina postojanja.
Investicija od 34 milijuna eura u potpuno renoviranje hotel je dovela na iznimno visoke svjetske standarde koji su prepoznati od RHG, jedne od najjačih hotelskih grupacija, koji je ovom hotelu s pravom namijenio njihov najluksuzniji brend Radisson Collection.
Grand Hotel Brioni Pula, A Radisson Collection Hotel prvi je od tri hotela koja će Arena Hospitality Group imati u luksuznom segmentu svog portfelja u narednom periodu.
Krajem godine, prvi put u Zagreb i Hrvatsku dolazi i luksuzni lifestyle hotelski brend art'otel i otvara se pod imenom Art'otel Zagreb, a nakon čega slijedi i pretvorba hotela Riviera u Puli u novi Art'otel Pula. Ovim investicijama, kako u postojeći portfelj s ciljem podizanja kvalitete, tako i širenjem portfelja na nove destinacije, AHG ulazi u viši segment turizma kako je bilo i najavljeno kroz ostvareni IPO kompanije.