Green BUZZG - Promocija održivog i zelenog turizma Zagreba

Green BUZZG je usmjeren prema, tzv. slow travel trendu čiji je cilj doživljaj destinacije kroz lokalne priče, interakciju s prirodom, održiv te opušten način putovanja

Autor:  HrTurizam.hr

12. kolovoza 2022.

Uz ljetnu kampanju Summer BUZZG, Turistička zajednica grada Zagreba kreirala je posebnu kampanju posvećenu zelenom i održivom segmentu turističke ponude Zagreba. Pod nazivom Green BUZZG, kampanja je usmjerena prema, tzv., slow travel trendu u industriji putovanja čiji je glavni cilj doživljaj destinacije kroz lokalne priče, interakciju s prirodom, održiv te opušten način putovanja.

"Posljednjih nekoliko godina, održivi i zeleni turizam u fokusu su našeg djelovanja, stoga smo kampanju u potpunosti plasirali na digitalne kanale i dodatno se posvetili zelenom Zagrebu. Kroz Green BUZZG komuniciramo Zagreb koji obiluje zelenim površinama te, usprkos urbanom i ubrzanom načinu života, nudi svojevrsni detoks u brojnim parkovima, šumama, jezerima, rijeci Savi te, plućima našeg grada – Medvednici", rekla je Martina Bienenfeld, direktorica Turističke zajednice grada Zagreba.

Kampanja se obraća emitivnim tržištima Austrije, Bosne i Hercegovine, Češke, Francuske, Italije, Mađarske, Njemačke, Poljske, Slovenije, Srbije, i naravno, Hrvatske. S obzirom na sve što je Zagreb prošao u posljednje dvije godine (dva potresa i pandemija), u zagrebačkoj turističkoj zajednici izuzetno su zadovoljni dosadašnjim turističkim rezultatima koji su čak i premašili očekivanja. To dodatno potvrđuje i nedavno provedeno istraživanje međunarodne tvrtke i platforme za analitiku putovanja Mabrian, gdje je Zagreb zauzeo prvo mjesto u Europi prema visokom stupnju ukupnog zadovoljstva posjetitelja turističkom destinacijom.

"Osim toga, imamo i još jedno veliko međunarodno priznanje za naš grad. Naime, Zagreb je proglašen drugim najboljim gradom u Europi za pojesti brunch, tj. prijepodnevni međuobrok, prema istraživanju portala Uswitch.com koji je usporedio ocjene posjetitelja 235.000 restorana u nizu europskih glavnih gradova. Pozitivni turistički trendovi kojima danas svjedočimo rezultat su naših ciljanih promotivnih aktivnosti, ali i truda, rada te upornosti zagrebačke turističke industrije kojima ovima putem zahvaljujem i čestitam", naglašava Bienenfeld.

Zrinjevac i botanicki vrt zagreb julien duval tz zagreb
Fotografije: Julien Duval, izvor Turistička zajednica grada Zagreba

Kampanja Green BUZZG imat će cjelogodišnju prisutnost, a kako bi informacije o zelenoj, održivoj, pristupačnoj i aktivnoj zagrebačkoj ponudi bile što dostupnije ciljanoj publici, kreirana je i posebna podstranica dostupna na POVEZNICI.

Autor:  HrTurizam.hr

12. kolovoza 2022.