Hotelski restorani također mogu biti atraktivne destinacije

Glasoviti restorani logično privlače više posjetitelja, a ukoliko su dijelom naše ponude, jamče i pristojno povećanje gostiju na noćenju ili boravku

Otvoriti atraktivan i rado posjećen restoran u sklopu vlastitog hotela, san je svakog hotelijera. Glasoviti restorani logično privlače više posjetitelja, a ukoliko su dijelom naše ponude, jamče i pristojno povećanje gostiju na noćenju ili boravku. Kako osmisliti vrhunski restoran i od njega napraviti atrakciju, za Booking.com savjetuje Liliana Anichiarico, direktorica za hranu i piće pri Nobu Hotel Ibiza Bay.

Prvo i osnovno, bitan je koncept jer želimo stvoriti mjesto za koje se nadaleko čuje i u koje će se ljudi htjeti iznova i opet vraćati. Najjednostavniji način je analiza tržišta po principu što nedostaje u okolici. ALI, zato što nečega nema, ne znači odmah da će uspjeti. U obzir treba uzeti okolinu u kojoj hotel posluje, lokalnu kuhinju i raspoloženje koje vlada među gostima i življem.

Sljedeći korak je adaptacija lokalnog u odabrani koncept. Lokalni okusi su imperativ, istaknula je Anichiarico te kao primjer navodi japanski restoran u kojima su prepoznatljiva japanska jela napravljena isključivo od materijala koji su dostupni u okolici. K tome, poželjno je osmisliti barem jedno specifično jelo koje će biti prepoznatljivo za naš restoran i po čemu će ga gosti pamtiti.

Također, ukoliko posjedujemo više od jednog restorana, svaki od njih treba imati vlastitu osobnost. Posjetitelji čak i kod istog ponuđača preferiraju raznolikost nasuprot jednoličnoj uniformnosti. Upamtimo, svaki dodatno uloženi napor je pridodana vrijednost!

Kada smo stvorili koncept i odlučili realizirati ideju, važno je kontinuirano brinuti o kvaliteti. Ako je ne možemo održavati na istoj razini, ako osoblje nije disciplinirano, ako sastojci nisu vrhunski – restoran je osuđen na propast. Gostima je također važna atmosfera i dobrodošlica te općenito, kako se osjećaju u našem objektu. Uz to, treba biti reaktivan na njihove zahtjeve, naročito ako od njih dobijemo negativan feedback. Najjači marketing je onaj usta do usta, zato se trebamo potruditi da posjetitelji o nama imaju puna usta hvale i svakako se isplati pobrinuti za njihovo zadovoljstvo. U krajnju ruku, ako nismo reagirali na vrijeme, gostima se uvijek može ponuditi isprika i kompenzacija za lošu uslugu.

Balansiranje i reaktivnost odlike su vrhunskog restorana, u čemu, nažalost, mnogi ugostitelji ne uspijevaju. Odgovoriti treba i na pozitivne i na negativne recenzije. Gosti vole komunikaciju i osjećaj da je ugostitelju doista stalo do njih.

Sada imamo savršen omjer zamišljenog koncepta i kvalitetne ponude, za sve ostalo potrebno je strpljenja. Marketing od usta do usta, preporuke, društvene platforme i medijske mreže osnovni su preduvjeti rasta. Uložiti vrijeme u estetiku tanjura odličan je način da gosti svoje oduševljenje podijele preko društvenih mreža poput Facebooka, Instagrama i Twittera, bili mi njihove pristaše ili ne, ovakav način komunikacije je trend i koristi ga sve više ljudi različitih profila i starosnih skupina. Dovoljno je samo pogledati unose na oznaci #foodporn.

Za komunikaciju se savjetuju i PR službe koje su uložile godine i godine rada u kultiviranju kontakata s ključnim publikacijama i freelancerima, stoga su one izvrstan izbor ako želimo biti medijski pokriveni. Ne bi bilo na odmet restoran dovesti u vezu s nekom slavnom osobom, u čemu one također mogu pomoći.

Naposljetku, krucijalan je prvi dojam. Svi žele posjetiti nešto novo tako da je otvaranje restorana odličan trenutak za impresioniranje. Generirajte uzbuđenje, pružite ugodnu dobrodošlicu odmah na ulazu, ostavite utisak s izvrsnim jelovnikom i imat ćete vjernu klijentelu koja će u vaš restoran dolaziti godinama, zaključila je Anichiarico.

Povezane vijesti: