HTZ uskoro kreće s kampanjom za posezonu

Danas je u hotelu Jezero na Plitvičkim jezerima održan koordinacijski sastanak Hrvatske turističke zajednice s turističkim zajednicama Ličko-senjske i Karlovačke županije. Ličko – senjska županija u kolovozu je ostvarila oko 67 posto...

Danas je u hotelu Jezero na Plitvičkim jezerima održan koordinacijski sastanak Hrvatske turističke zajednice s turističkim zajednicama Ličko-senjske i Karlovačke županije.

Ličko – senjska županija u kolovozu je ostvarila oko 67 posto lanjskog rezultata u istom razdoblju, a od početka godine do danas bilježi oko 54 posto lanjskog rezultata u istom razdoblju. S druge strane, Karlovačka županija u ovom trenutku ostvaruje 30 posto prošlogodišnjih turističkih rezultata.

Direktor HTZ-a Kristjan Staničić istaknuo je kako smo u kolovozu zabilježili 67 posto turističkog prometa u odnosu na prošlogodišnji kolovoz te najavio kampanju za posezonu.

 Pripremili smo kampanje za posezonu gdje smo u prvi plan stavili kontinentalni turizam, nautiku, ali i eno-gastronomiju te ćemo se fokusirati na tržišta u našem najbližem okruženju. Na domaćem tržištu, u listopadu, planiramo realizaciju projekta Tjedan odmora vrijedan. Paralelno smo u pripremi plana za iduću turističku godinu za koju znamo da će biti iznimno zahtjevna i u kojoj ćemo se osloniti na pojačane marketinške i PR aktivnosti na odabranim tržištima i posebno na oglašavanje na digitalnim kanalima komunikacija, izjavio je Staničić, nadodavši kako nas u ovoj turističkoj godini očekuje još sigurno dva mjeseca turističkog prometa ukoliko se budemo pridržavali propisanih mjera i preporuka te ukoliko će epidemiološka slika u zemlji biti stabilna.

Nedavno smo pisali o kampanji ” Tjedan odmora vrijedan“, uključite se, besplatno je, a kako se radi o kampanji za posezonu, svakako treba biti dio ove priče.

 

 

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN