„I ovo su Plitvičke doline!“ – Rakovica predstavila novi promotivni film

I ove sezone stotine tisuća turista pohrlit će na Plitvička jezera doživjeti jedno od najljepših čuda prirode, a mnogi od njih do Plitvica dolaze preko Rakovice – sjevernog ulaza...

I ove sezone stotine tisuća turista pohrlit će na Plitvička jezera doživjeti jedno od najljepših čuda prirode, a mnogi od njih do Plitvica dolaze preko Rakovice – sjevernog ulaza u Nacionalni park svima poznatog kao Plitvičke doline.

Kako bi svoj kraj dodatno približili posjetiteljima iz cijelog svijeta, Turistička zajednica općine Rakovica izradila je dinamičan promo film koji ujedinjuje sve ljepote ove destinacije, ali i ljude koji svakodnevno čine dio njene ponude.

Cilj je naravno naći svoje mjesto pod suncem, koje Rakovica sasvim sigurno zaslužuje, te produžiti boravak gostiju koji primarno dolaze posjetiti NP Plitvička jezera. 

U neposrednoj blizini Plitvica tj. u Rakovici može se jahati, biciklirati, istraživati podzemni svijet, družiti se s divljim jelenima, uživati u adrenalinskim sportovima i domaćoj hrani, posjetiti povijesne atrakcije i rijeku Koranu te uživati u izvrsnim smještajnim kapacitetima. Sve to u malom prostoru smjestilo se u Plitvičkim dolinama koje je s godinama postalo prava turistička meka u kojoj turisti ostaju sve duže. 

Ovim promotivnim filmom zaokružili smo naše promotivne aktivnosti i krećemo s još jačim brendiranjem destinacije Plitvičkih dolina kao neizostavne postaje na putu prema Plitvicama u kojoj se vrijedi ne samo zaustaviti, nego i zadržati. Gosti to sve više prepoznaju te smo niz godina za redom daleko najpopularnija destinacija u Karlovačkoj županiji po broju posjeta i noćenja, a sve zato jer neumorno radimo na sadržaju i kvaliteti što smo u ovom filmu i istaknuli.“, istaknula je direktorica Turističke zajednice Mira Špoljarić.

Plitvičke Doline već dugo se nazivaju i najljepšim susjedom Plitvičkih jezera, a upravo kroz novi promotivni film žele upoznati i pokazati sve čari zelenog odmora u Plitvičkim dolinama.

Vijesti: