Inicijativa “Digitalni korak”: Više od 100 domaćih firmi pokazalo je interes za digitalizaciju vlastitog poslovanja

Prije nekoliko tjedana, spomenuli smo kampanju “Digitalni korak” koju je pokrenula firma Orioly, članica inicijative Pametni Turizam. Zanimalo me kako razmišljaju domaće turističke agencije, firme koje nude ture, izlete,...

Prije nekoliko tjedana, spomenuli smo kampanju “Digitalni korak” koju je pokrenula firma Orioly, članica inicijative Pametni Turizam. Zanimalo me kako razmišljaju domaće turističke agencije, firme koje nude ture, izlete, razgledavanje dvoraca. I najbitnije, kakvo je stanje na tržištu. 

Neizvjesnost sezone natjerala je turističke agencije da razmisle na koji način mogu proširiti prodajne kanale koji će im pomoći da turistima bolje prezentiraju svoje ture, aktivnosti i atrakcije. 

Otkad je kampanja pokrenuta, više od 100 domaćih firmi pokazalo je interes za modernizaciju i digitalizaciju vlastitog poslovanja, što je odlična vijest. Danas je digitalizacija imperativ, oni koji to shvaćaju i krenu u tom smjeru, će sigurno profitirati, a oni koji čekaju da se sve vrati na staro, nažalost će stagnirati.

Činjenica je, neizvjesnosti ima, no ono što vidimo po stranim tržištima, ljudi su željni putovanja. Primjerice, partneri koji rade na afričkom i UK tržištu nam navode kako imaju predrezervacija više nego ikad, no isto tako, vide kako lokalni turisti žele doživjeti svoju zemlju. Što se tiče Digitalnog koraka, nama je namjera bila pomoći oko digitalizacije domaćeg tržišta, no osim što firmama nudimo da koriste naše proizvode, sa svakom tvrtkom koja nas kontaktira prolazimo kroz proces edukacije, prijedloga kako promovirati ponudu, na što obratiti pozornost prilikom odabira payment gatewaya, ukazujemo na moguće skrivene troškove, kako planirati budžet za iste.” izjavio je Ivan Ilijašić, direktor firme Orioly i suosnivač inicijative Pametni turizam.

Na pitanje, osim agencija, tko se sve prijavio za kampanju “Digitalni korak” Ilijašić ističe kako su im se javili kolege iz cijele Hrvatske. “Javili su se kolege iz raznih sektor turizma, od brodskim do hiking i vinskih tura. Komunicirajući s njima ih pokušavamo dodatno educirati o tome kako proširiti prodajne kanale i koje benefite to zapravo donosi. Mi jesmo firma koja nudi rezervacijske i management sustave, no svjesni smo kako trebamo raditi i na edukaciji, jer samo tako domaći turizam može ići naprijed” dodaje Ilijašić.

Danas je fokus na prodaji priča i sadržaja, a zanimljivo, trenutno niti jedna web stranica neke destinacije ili turističke zajednice nema online booking sustav za prodaju sadržaja. Barem koliko je meni poznato. Često je izgovor kako turistička zajednica ne može prodavati turističke pakete. Niti ne može po trenutnom zakonu, no zahvaljujući tehnologiji, proces naplate ili direktnog bookinga se premosti.

Nema boljeg sugovornika od Ivana Ilijašića da to potvrdi ili demantira. “Mi u suradnji s turističkim zajednicama gledamo kako ponudu lokalnih tura izleta, muzeja dvoraca učiniti vidljivom na portalima i stranicama TZ-ova, i onda istu tu ponudu prikazati preko pametnih rješenja u smještajima, drugim portalima, tako da se koriste isti podaci. Pri tome, svaka rezervacija ide direktno partnerima i gosti plaćaju partneru i lokalnoj firmi, dok TZ koristi svoj web, mobilno rješenje i svoje kanale promocije kako bi omogućila direktne rezervacije domaćim firmama. Dapače, zainteresirane su i turističke zajednice s kojima smo započeli suradnju na zanimljivim projektima, čije rezultate ubrzo očekujemo”, zaključuje Ilijašić.

Upravo zbog povećanog interesa i podrške od strane raznih turističkih subjekata, Orioly tim odlučio je produljiti rok prijave za kampanju Digitalni korak i to do kraja veljače, odnosno do 28.02.2021. 

Da biste se prijavili, potrebno je popuniti kratki upitnik : www.orioly.com/hr/digitalni-korak/ . 

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN