Inspirativna utrka do vrha hotela Westin kao fenomenalan spoj sporta, businessa i turizma

Znate li kako trenutno u Europi ima preko 50 milijuna trkača, a broj trkača raste iz dana u dan? Pričamo o amaterima, ne profesionalcima, koji trče maratone i polumaratone,...

Znate li kako trenutno u Europi ima preko 50 milijuna trkača, a broj trkača raste iz dana u dan?

Pričamo o amaterima, ne profesionalcima, koji trče maratone i polumaratone, a najčešće su to poslovni ljudi koji svake godine generiraju preko 9 milijardi Eura prihoda hotelima, prijevoznicima i organizatorima utrka. U ukupnom prihodu nije uzeta potrošnja na gastronomiju, sportsku opremu, suvenire itd.. “To je jedan veliki potencijal, a mi smo zemlja kao Bogom dana klimom i geografijom te imamo priliku svaki vikend biti puni, pogotovo na Jadranu“ ističe Berislav Sokač organizator utrka Run Croatia koje se održavaju po cijeloj Hrvatskoj.

Ideja za organizacijom utrka po cijeloj Hrvatskoj i projektu Run Croatia, Berislavu Sokač došla je prirodno jer je i sam amaterski trkač, a krenula je odlukom da prekine svoju bogatu poslovnu karijeru koju je proveo u Oracelu. Specifičnost projekta Run Croatia je što to nisu klasične utrke, nego se razlikuju se od drugih utrka kroz dva glavna faktora. Prvi je sama organizacija utrke kojoj je cilj organizirati utrke po visokim europskim standardima na koji su navikli europski trkači, a drugi je prodaja doživljaja tj. promocija Hrvatske turističke ponude. „Ideja je od početka da Run Croatia nije samo trčanje nego pokret. Cilj je da sinergijom različitih industrija pokrenemo svaku lokaciju kroz sve turističke aspekte koje grad nudi. Ono što traže strani trkači je doživljaj, autohtoni doživljaj. Kada trkači dođu u neku mjesto, nisu samo došli trčati nego žele upoznati to mjesto kroz sva čula. Od gastronomije, povijesti, kulture itd… jer trčanje nije trčanje nego pokret i način života. Osobno proaktivno potičem lokalnu zajednicu da se priključe u našu priču što više, od lokalnih restorana pa sve do lokalnih autohtonih subjekata.“ ističe Berislav Sokač te dodaje kako kroz pozitivnu energiju trčanja spajaju gastronomiju, kulturu, zabavu tj.  promociju hrvatskog turističkog proizvoda.

Nakon niza utrka po cijeloj Hrvatskoj i povezivanja turizma i sporta kroz našu autentičnu priču, Sokač je idejni začetnik i organizator još jedne odlične turističke priče koja spaja dva motiva, poslovne sastanke i sport, a sve odlično upakirano u turističku priču jer je generiran dolazak i barem jedno noćenje.

Inspirativna utrka do vrha hotela Westin kao fenomenalan spoj businessa, sporta i turizma

U četvrtak, 12. listopada, zagrebački će hotel The Westin Zagreb biti domaćin jedinstvene utrke , samo za najodvažnije trkače – “Leaders Up(stairs) Run“- odnosno, utrka stepenicama svih 17 katova, do vrha hotela.

Nakon dolaska na cilj, sudionici utrke prisustvuju na konferenciji, čiji je cilj osvijestiti pozitivan utjecaj sporta, posebice trčanja na postizanje vrhunske pripremljenosti te iznimnih rezultata, kako u sportu, tako i u poslovnom okruženju. Svakodnevno je vidljivo da bavljenje sportom ima pozitivan utjecaj na ostvarenje uspjeha u poslovnom okruženju; kroz razvoj pobjedničkog stava, mentalne čvrstoće, fokusa na cilj te ustrajnosti. Na konferenciji će se razmatrati i davati primjeri raznih tehnika Treninga Izvrsnosti™ i alata za adekvatnu pripremu duha i tijela koji vode ka vrhunskim sportskim, ali i poslovnim rezultatima.  „Bilo koji proizvod koji ste stvorili, morate težiti razvijati dalje. U Hrvatskoj je trčanje još uvijek u uzlaznom trenudu, ali vrlo brzo doći će do zasićenja kod određenenog broja ljudi. Tražit će nešto novo. Da bi održali proizvod na životu, trebate stvoriti takav koji će korisnicima davati dodanu vrijednost. Tako je došlo do ideje u timu Run Croatia da iskoristimo pozitivan trend rasta trčanja u svrhu edukacije naših trkača te promocije destinacije i poslovnih subjekata kod stranih trkača, tj stranih poslovnih ljudi koji dolaze na poslovne sastanke u Hrvatsku. Dakle vizija je projekta je otići korak dalje od trenutnog načina kako se utrke organiziraju da bi se u budućnosti ublažio neminovi pad interesa. To namjeravamo napraviti na taj način da radimo sinergije na individualnom planu među samim trkačima. Da utrke budu znatno bolje iskorištene da se ljudi spajaju, komuniciraju svoja iskustva, uče jedni od drugih, itd. Leaders UP(Stairs) Run je upravo jedan prototip toga da se ljudi bolje povežu preko dijeljenja znanja bez obzira kojeg si profesionalnog opredjeljenja.“ ističe Berislav Sokač iz RinCroatia i organizator Leaders Up(stairs) Run utrke.

Tijekom konferencije uspješni lideri i poduzetnici iz raznovrsnih područja će podijeliti svoja iskustva o najboljim strategijama vođenja. Publika i sudionici konferencije imati će dodatnu priliku osobno se upoznati i družiti s govornicama te postaviti direktna pitanja koja ih najviše zanimaju„U stvarnom životu jedan mehaničar ili vrtlar nemaju priliku sjesti za stol i učiti od predsjednika uprave neke korporacije ili obrnuto jedan predsjetnik uprave nema prilike učiti od jednog vrtlara kako on vodi svoj životni projekt. Svatko od svakog može naučiti nešto korisno, a trčanje nam je zajednički nazivnik koji nas povezuje. Naše zdravlje i naše znanje je naše najveće bogatstvo, ali i veliki doprinos za zajednicu ako iskočimo iz ‘zatvorenih’ krugova u kojima se svakodnevno krećemo, a da toga možda nismo niti svijesni. Zato smo zahvalni govornicima na Leaders UP(Stairs) Run koji su odlučili doći podijeliti svojih uspjeh s drugima, ali smo zahvalni i onima koji su odlučili doći nešto novo naučiti. Kako će se projekt razvijati, razvijat ćemo priču regionalno kako bi se ovakve manifestacije iskoristile i u turističko poslovnoj domeni.“ zaključuje Sokač.

Ova jedinstvena i zanimljiva utrka je svakako motiv dolaska, a samim time i prilika za odrađivanje raznih poslovnih sastanaka kada su gosti već u Zagrebu. Kada pričamo o poslovnim suradnjama i sastancima odlično je ako Vas i drugu osobu veže bar jedan zajednički interes ili hobi, kako bi sastanak i razgovor tekao u ležernoj i personaliziranoj  atmosferi. Upravo jer vas veže isto pleme, motiv, hobi, interes,strast.. kojim god imenom to nazvati. Upravo je ovo prilika gdje se na istom mjestu nađu ljudi raznih profesija, od voditelja, direktora do vlasnika raznih tvrtki, a u staru ih veže ista priča, a to je strast za trčanjem, kao i također prilika da dođete do nekih ljudi do kojih mailom ne možete doći ( pogledajte govornike ). Samim time, probijena je ona prva barijera upoznavanja i ispitivanja, te tako u startu povećavamo mogućnost uspješne poslovne suradnje ili u najgorem slučaju bar imate pravu priliku prezentirati sebe, svoje projekt i ideju. Umreživanje u pravom smislu riječi. Također, ne treba zanemariti i kvalitetan sadržaj i dodatni prihod samog hotela Westin, kao i pozicioniranje hotela prema stotine novih budućih potencijalnih gostiju. Reputacija i baza lojalnih gostiju se gradi godinama, korak po korak, a upravo je ovo odlična priča za nove kvalitetne lojalne goste.

Naravno, ovo je samo jedan mali dio turističkog mozaika, ali svakako zanimljiv kao koncept, a možda upravo vama probudi neku sličnu ideju za stvaranje novih turističkih priča. Ne moramo uvijek gledati veliko, važne su i male manifestacije, kongresi i priče koje generiraju dolazak od 100, 300 ili više sudionika. Više manjih događanja u kombinaciji s par velikih je odlična kombinacija. Naravno, uvijek je važno znati kojoj ciljnoj skupini se obraćamo te koji su njihovi motivi dolaska. Sukladno tome generirano doživljaj i priču te krećemo u akciju tj. pričanje priče.

Svakako zanimljiv koncept koji nam otkriva kako postoje razni modeli i koncepti kako pogoditi pravi motiv dolaska i generirati turističku potrošnju. Budite kreativni, drugačiji i jedinstveni.

Povezane vijesti: