Još jedna odlična kampanja Vilniusa: Istražite grad prateći oči, a ne navigaciju

Prošli tjedan sam pisao o odličnoj i hrabroj kampanji Vilniusa, glavnog grada Litve, iz koje sve destinacije mogu jako puno naučiti. Sada donosim još jedan pozitivan primjer kampanje Vilniusa,...

Prošli tjedan sam pisao o odličnoj i hrabroj kampanji Vilniusa, glavnog grada Litve, iz koje sve destinacije mogu jako puno naučiti.

Sada donosim još jedan pozitivan primjer kampanje Vilniusa, There is no need for navigation in Vilnius, s glavnom porukom: Istražite grad prateći oči, a ne navigaciju.

Radi se o kampanji iz 2019.godine, što je samo još dokaz kako uspjeh kampanje “Do you know where Vilnius is?” nije slučajan niti da se radi o jednokratnom uspjehu, nego o kontinuiranom uspjehu i mindsetu.

Zanimljivo kako sve tri kampanje prati i posebna web stranica sa svojim narativom, pa tako i spomenuta kampanja ima svoj ciljani narativ usmjeren na upoznavanje destinacija hodajući gradom.

Samostalna putovanja postaju sve popularnija; posjetitelji žele sami uživati ​​u avanturi otkrića. Putuju sami ili s obiteljima, a putovanja i rute planiraju tražeći informacije na internetu. Vilnius je idealan za takve putnike jer je kompaktan i zeleni grad pun povijesti i užurbanog kulturnog života. Želimo im pružiti bolji pristup informacijama i razumijevanju o gradu te potaknuti ljude da osobno upoznaju Vilnius “, izjavila je Inga Romanovskiene, direktorica razvojne agencije Go Vilnius, pri pokretanju kampanje.

Na stranici su postavljene razne tematske rute ( povijesne, kulturne, priroda… ) obilaska grada, kao i popis atrakcija koje se može vidjeti u Vilniusu. Jedan mali, ali izuzetno važan detalja je i što svaka kategorija ima preporuku što vidjeti van ili u okolici Vilniusa.

Sve rute povezne su s Google Maps, tako da se korisnici mogu lako snaći u prostoru. Na kraju, kao treći segment su vijesti i događanja.

Segment gdje vidim prostor za napredak je da se na stranici povežu i izlistaju lokalni turistički vodiči i interpretatori baštine, kako bi gosti imali opciju dobiti širi ili stručni narativ kroz vođenje ako žele. Taođer, kao i opciju da se preko web stranice može direktno online kupiti karta za muzeje i druge atrakcije.

Zaključno, jednostavno i efektno te odlična zaokružena priča, pogotovo s kampanjom koja je viralna i privlači pažnju i iskače iz mase.

Istražite Vilnius pješice. Kako? saznajte na linku – https://walkablevilnius.com

/ / / HRABRA, DRUGAČIJA I ODLIČNA KAMPANJA, KOJA JE DEFINITIVNO PRIVUKLA PAŽNJU, KAKO TURISTA TAKO I GLOBALNIH MEDIJA

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN