Kako se boriti protiv neleganih plakata u gradu? Glasgow je pokušao na neobičan način

Festivali i manifestacije su važan kvalitetan sadržaj ze turističke destinacije, a Hrvatska se u nazad par godina odlično pozicionirala kao festivalska destinacija. Ulaganje u manifestacije nije trošak nego investicija,...

Festivali i manifestacije su važan kvalitetan sadržaj ze turističke destinacije, a Hrvatska se u nazad par godina odlično pozicionirala kao festivalska destinacija.

Ulaganje u manifestacije nije trošak nego investicija, što često ljudi zaboravljaju. Dovoljno je samo podsjetiti se primjera Ultre ili Adventa u Zagrebu koji osiguraju puno veću turističku potrošnju, nego samo ulaganje u manifestacije.

Također, upravo manifestacije su motiv dolaska u neku destinaciju, te su odličan “medij i platforma” za promociju i ostale turističke ponude cijele destinacije, pogotovo za nove turiste, koji će upravo zbog manifestacije kao primarnog motiva dolaska upoznati istu, i vratiti se u nekom drugom dijelu sezone.

No, iako je danas fokus na digitalnom marketingu i komunikaciji, promocija i brendiranje manifestacije u offline segmentu kroz plakate u samoj destinaciji je također iznimno važna. Gradovi bi za tu potrebu trebali osigurati dovoljan broj prostora za plakatiranje, a koji su na frekventnim mjestima kako bi bili vidljivi.

Jedan do problema je manjak upravo takvih prostora – za plakatiranje, barem u Hrvatskoj, a često, bez obzira na sve, možemo vidjeti kako organizatori lijepe plakate manifestacija gdje god stignu, što narušuje vizualno cijelu destinaciju.

Razno razna plakate možemo vidjeti svuda po gradu, od zgrada, koševa za smeće, stepenicama do autobusnim stanicama itd… a u praksi na terenu vidimo kako je teško uvesti reda. Pogotovo u velikim gradovima gdje se svaki vikend održava na desetke ili stotine događanja.

Istom problemu nikako nisu mogli stati na kraj u Glasgow-u, pa su se odlučili na neobičan i do sada neviđen potez.

Naime, na “nelegalne” plakate prelijepili su naljepnicu – OTKAZANO!

Foto: core77.com

Naravno postavlja se logično pitanje kad već komunalni redari lijepe naljepnice, zašto ne skinu postere? No to je borba kojoj očito nema kraja i nema pobjednika i traje iz dana u dan. Ovim potezom sasvim sigurno radi se puno veća šteta organizatorima zbog “nelegalnih” postera koji su postavljeni na mjesta na kojima nije predviđeno.

Što mislite na ovaj potez? Istom rješenju problema pridružili su se i neki drugi gradovi u svijetu. potezu Kako god bilo, genijalan ili loš potez, u svakom slučaju igra bez granica se nastavlja.

Vijesti: