Kako je Švicarska “iskoristila” Rogera Federera za svoju promociju

Švicarska nacionalna turistička zajednica prije dva dana objavila je novi promotivni video “No Drama.”, a u kojem glavne uloge imaju jedan od najpoznatijih švicaraca Roger Federer te legendarni glumac...

Švicarska nacionalna turistička zajednica prije dva dana objavila je novi promotivni video “No Drama.”, a u kojem glavne uloge imaju jedan od najpoznatijih švicaraca Roger Federer te legendarni glumac i oskarovac Robert De Niro

Rezultat je to ugovora o dugoročnoj suradnji koji su potpisali Roger Federer i Švicarske nacionalne turističke zajednice ( Switzerland Tourism – ST) ove godine, a prema kojem je Federer postao službeni ambasador brenda.

Zajednički cilj je naravno privlačenje gostiju da posjete Švicarsku, a poseban fokus promocije je usmjeren na američko tržište, pošto je Roger Federer miljenik navijača u SAD-u kroz nastupe u New Yorku, Miamiju, Indian Wellsu i Cincinnatiju. U Switzerland Tourism se nadaju kako će budući putnici prihvatit njegove savjete da posjete Švicarsku.

Ovo je savršena sinergija, jer su Švicarska i njezina netaknuta priroda očito pridonijeli Rogerovoj karijeri bez presedana” objašnjava izvršni direktor ST-a, Martin Nydegger.

Uvijek sam osjećao da, kad god stanem na teren, predstavljam Švicarsku. Kad god kaže moje ime, uz njega je švicarska zastava. Bio sam vrlo ponosan što sam to činio prvih 22 godine svoje karijere i uvijek će biti tako. Udružiti snage sa ST-om za mene je logičan korak “, istaknuo je Roger Federer kod potpisivanja dugoročnog partnerstva sa Switzerland Tourism.

Komunikacijske aktivnosti započele su tijekom mjeseca travnja s fokusom na europske gradove, a zatim kampanja kreće i na tržištima SAD-a i azijsko-pacifičkoj regiji. Niz vizuala i kratkih isječaka prikazat će Rogera Federera koji je pod “energijom” švicarske prirode.

Na MySwitzerland.com gosti će moći otkriti Švicarsku Rogerovim očima tj. po njegovim preporukama gdje . predstavlja svoja omiljena mjesta, švicarske naglaske kao druge aktivnosti u Švicarskoj. Za tu potrebu napravljena je podstranica na kojoj su istaknute preporuke Federera – Rogers Choice.

Bit će zanimljivo pratiti kako će se odvijati suradnja Rogera Federera i Nacionalne turističke zajednice Švicarske, pošto se ne radi o jednokratnom projektu, nego dugoročnom ugovoru.

Odličan primjer kako se poznati globalni sportaši kroz stratešku suradnju koriste za promociju svoje države i turizma. Tu svakako nije dovoljno jednokratna suradnja kroz objavu na društvenim mrežama te snimljen samo video poziv: “Dođite u Švicarsku”. Kao što vidimo iz priloženog videa, radi se o posebnom scenariju i drugačiji promociji te odličnom korištenju Federera kao službenog ambasadora brenda.

Možda i Hrvatska može iskoristiti ovaj trenutak da naši poznati sportaši i druge svjetski poznate osobe pozovu svoje pratitelje u Hrvatsku ove godine promovirajući Safe Stay in Croatia tj. Hrvatsku kao sigurnu destinaciju.

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN