Kakve veze Međunarodni dan pasa ima s turizmom?

Jučer je bio Međunarodni dan pasa, a i dalje nitko na svijetu ne zna kako je jedna od najpoznatijih pasmina – Dalmatiner, ustvari autohtona pasmina iz Hrvatske. A ne...

Jučer je bio Međunarodni dan pasa, a i dalje nitko na svijetu ne zna kako je jedna od najpoznatijih pasmina – Dalmatiner, ustvari autohtona pasmina iz Hrvatske. A ne iz Amerike, kako cijeli svijet misli.

Još 2018. godine u Zadru je pokrenuta inicijativa da se u Zadru pješački prijelaz oboji u šare Dalmatinera – Zebra Dalmatinka. No, nije bilo sluha. I dalje zadarska zebra zbog statusa quo i ne talasaj mindseta ili FT1P nije postala – Zebra Dalmatinska.

/ / / POKRENUTA INICIJATIVA DA SE U ZADRU PJEŠAČKI PRIJELAZ OBOJI U ŠARE PSA DALMATINERA

I dok se kod nas nije moglo, a i dalje se ništa ne može, u španjolskoj Galiciji ta ista ideja je realizirana je u samo nekoliko mjeseci i postala dio njihova turističko-marketinškog plana. Vidjeli pametni ljudi prilog u hrvatskim medijima, i istu tu ideju implementirali kod sebe i pretvorili je u odličan marketinški proizvod. Tako jednostavno, ali ne i u Hrvatskoj. Uvijek taj “ALI” u Lijepoj našoj.

/ / / NE MOŽE SE U HRVATSKOJ, ALI ZATO MOŽE U ŠPANJOLSKOJ. “ZEBRA DALMATINKA” OŽIVJELA U ŠPANJOLSKOJ

Inače, Dalmatinski pas ( Canis dalmaticus ) najpoznatija je hrvatska autohtona pasmina pasa u svijetu. Porijeklo Dalmatinskog psa zasnovano je na slikama i zapisima iz crkvenih kronika 16. – 18. stoljeća. Dalmatinski pas služio je kao vojnički pas, čuvar na granici, pratilac kočija i jahača, kao lovački pas ptičar i gonič, a prikazi dalmatinskog psa pronađeni su na oltarnoj slici «Majka Božja s Isusom i anđelima» u crkvi Gospa od Anđela u mjestu Veli Lošinj, otok Lošinj, Hrvatska koja potječe iz 1600.-1630., te freske iz Zaostroga, Dalmacija, Hrvatska. Iz toga proizlazi da je porijeklo dalmatinskog psa u istočnom dijelu Sredozemlja naročito u povijesnoj provinciji Dalmacije.

Tako je i Dalmatinski pas dobio ime po pokrajini Dalmaciji, odnosno po narodu Dalmati.

I tako je brend Dalmatinera i dalje u kategoriji još jednog od ogromnih potencijala koji čeka neka bolja vremena. Imamo sveti gral u marketingu ( ovo je samo jedan od njih mnogih – kao što je kravata, penkala,Tesla… ) i medij za pričanje priča, opet sve imamo., ali…

Foto: Pixabay.com

Povezane vijesti: