Koji je vaš motiv dolaska: Cijena kreveta ili vikend smijeha?

Motiv dolaska nije smještaj ili krevet, nego destinacija. Paradigma koja u Hrvatskoj i dalje dovoljno nije shvaćena. Većina koji nude smještaj, od hotela do iznajmljivača, uporno rade jednu te...

Motiv dolaska nije smještaj ili krevet, nego destinacija. Paradigma koja u Hrvatskoj i dalje dovoljno nije shvaćena. Većina koji nude smještaj, od hotela do iznajmljivača, uporno rade jednu te istu grešku. Promoviraju i prodaju smještaj – krevet, umjesto destinaciju.

Ako se ne slažete sa mnom, možda vam primjer Marriotta otvorio oči. Tako je najveća svjetska hotelska grupacija napravila do sada nečuven potez u promociji svojih hotela. Objavili su promotivni video u kojem nema niti jedan kadar njihovih hotela. Više u prilogu.

/ / / Marriott napravio nečuven potez u promociji hotela

Ako želimo privući kvalitetnije goste, fokusirati se na kvalitetu a ne kvantitetu, povećati turističku potrošnju te u konačnici produžiti turističku sezonu, onda moramo gledati kontekst destinacije. Pogotovo van sezone i u današnjem covid kontekstu.

Dan smijeha i Relax dan u hotelu Pinija

Hotel nije motiv dolaska, ali vikend pun smijeha, koji je pametno osmišljen i upakiran kao jedan turistički proizvod – e to je već nešto drugo.

Upravo na tome primjeru, pažnju mi je privukao hotel Pinija u Petrčanima, pored Zadra.

Provedite subotnje popodne opuštajući se u jednom od bazena Hotela Pinija. Nagradite se relaksirajućom masažom u našem Wellness & Spa centru Marea. Paket uključuje i buffet večeru u hotelskom restoranu ˝Mediteran˝. Dan završava duplom dozom smijeha uz nastup Splicke scene na temu ˝Mi muškarci, vi žene˝ “- pozivaju iz hotela Pinija.

Pogledajte ponude: Vikend smijeha, u kombinaciji s Relax dan. U promotivnoj ponudi su dva paketa: dnevni odmor ili 1 noćenje te vikend paket smijeha i odmora.

Također, Hotel Pinija je prepoznata po odličnoj animaciji za djecu i njihovoj maskoti – kornjači Pini. Zadnji element koji zaokružuje cijelu priču. Zabava i odmor kako za djecu, tako i za roditelje. Odličan value for money – po mojem skromnom mišljenju. No, čak tu cijena ne igra toliku ulogu, koliko je vikend smijeha i Spa odmora jak motiv i “okidač” za akciju. A da ne pričam o konkurentskoj prednosti i diferencijaciji.

Polupansion, Wellness & Spa, korištenja Golf terena, animaciju za djecu, drugi popusti na usluge te Stand up večer – generira motiv dolaska. Pogotovo u današnjem kontekstu, gdje smo svi pod pritiskom i negativnom mindsetu te nam kronično treba pozitive i smijeha u našim životima te odmak od Covid tema.

Koji je vaš motiv dolaska: Cijena kreveta ili vikend smijeha?

Motiv dolaska svakako nije klasična ponuda – vikend u hotelu za xx cijenu. To je jednolično, dosadno i to svi nude, no nema emocije, doživljaja i onaj najvažniji element – nema motiv dolaska. Također, tematski vikend turistički programi jasnije definiraju i ciljnu skupinu kojoj se obraćate. Pa time možete kvalitetnije i efikasnije komunicirati i raditi promociju.

Ono što je odlično, ovdje se ne radi o pojedinačnoj akciji, nego o strateškoj odluci na definiranju zaokruženih vikend turističkih paketa kao motivima dolaska. Vikend smijeha je samo prvi proizvod, a o ostalima sa zadovoljstvom ću pisati uskoro. Ne smijem otkriti o čemu se radi, no mogu otkriti kako su u hotelu Pinija povezali više partnera i spojili dva grada u jedan fenomenalan motiv dolaska.

Prodajte priču i doživljaj, sadržaj i zaokružen turistički proizvod, a ne krevet. Tako se puni hotel, destinacija… tako se produžuje sezona. I za kraj, pitanje cijene u turizmu nije relevantno, nego fokus mora biti na pitanje vrijednosti za novac.

P.S.

Ako će spomenuti vikend neki hotel biti pun u Zadru, onda će to biti hotel Pinija. Naravno, ako u ovim teškim vremenima uspiju dovoljno promovirati ovaj proizvod. No, tu im mi možemo pomoći i dati im više nego zasluženu podršku. Podijelite njihove objave na društvenim mrežama i podržite one koji se bore protiv statusa quo, koji gledaju širu sliku i daju pozitivan primjer u kojem smjeru mora ići naš turizam.

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN