lika karlovac htz

Do sada ostvareno više od 72 milijuna noćenja, izvrsni rezultati i na području klastera Lika-Karlovac

U Novalji je održan koordinacijski sastanak Hrvatske turističke zajednice s turističkim zajednicama s područja klastera Lika-Karlovac, odnosno s područja Ličko-senjske i Karlovačke županije. Uz direktora Hrvatske turističke zajednice Kristjana Staničića, koordinacijskom sastanku prisustvovali...

U Novalji je održan koordinacijski sastanak Hrvatske turističke zajednice s turističkim zajednicama s područja klastera Lika-Karlovac, odnosno s područja Ličko-senjske i Karlovačke županije. Uz direktora Hrvatske turističke zajednice Kristjana Staničića, koordinacijskom sastanku prisustvovali su direktor Turističke zajednice Ličko-senjske županije Ivan Radošević, direktor Turističke zajednice Karlovačke županije Željko Fanjak te 18 predstavnika turističkih zajednica gradova i općina s područja navedenih županija.

Direktor Staničić se u uvodu zahvalio svim turističkim djelatnicima na doprinosu u ostvarenju odličnih turističkih rezultata. Kako je rekao, u Hrvatskoj je u dosadašnjem dijelu godine ostvareno više od 72 milijuna noćenja što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od 46%, dok u odnosu na rekordnu 2019. godinu navedenih 72 milijuna noćenja predstavlja 76% rezultata. Staničić je također naglasio kako u zemlji trenutno boravi više od 550.000 turista, od čega je oko 510.000 inozemnih gostiju.

“Pozitivni turistički trendovi kojima danas svjedočimo rezultat su ciljanih  promotivnih aktivnosti, ali i tržišne pozicije Hrvatske kao jedne od najsigurnijih destinacija na Mediteranu. Rezultati ostvareni u dosadašnjem dijelu godine potvrđuju kako je turistička sezona u Hrvatskoj vrlo dobro pripremljena, proveli smo ciljane marketinške i PR kampanje, održavali kvalitetne kontakte s inozemnim partnerima te ostvarivali odličnu suradnju s drugim dionicima koji su također dali svoj doprinos u realizaciji turističke sezone”, poručio je direktor Staničić, nadodavši kako će u idućoj godini još veći izazov i zadatak biti zadržavanje takve pozicije Hrvatske na međunarodnom turističkom tržištu.

Tako su tijekom koordinacije predstavljene ključne promotivne aktivnosti i kampanje HTZ-a od kojih su posebno istaknute kampanje “Safe Stay in Croatia”, “Trust me, I’ve been there” i  “Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!”, a koje su ostvarile odlične promotivne rezultate i koje su doprinijele trenutnoj poziciji Hrvatske kao sigurne i dobro pripremljene destinacije. Za jesen su najavljene nove promotivne aktivnosti, odnosno “Thank you” kampanja koja će se provoditi na inozemnim tržištima, provedba kampanje u suradnji s Googleom, a najavljena je i provedba projekta “Mjesec hrvatskog turizma” koji će za cilj imati dodatno poticanje turističkog prometa u razdoblju posezone.

Direktor Turističke zajednice Ličko-senjske županije Ivan Radošević je naglasio kako su dosadašnji turistički rezultati u županiji vrlo dobri. 

“U dosadašnjem dijelu godine na području naše županije ostvareno je oko 2.4 milijuna noćenja što predstavlja rast od gotovo 40% u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Ovim smo se rezultatom približili brojkama iz predpandemijske godine, odnosno trenutno se nalazimo na oko 80% rezultata iz 2019. godine”, naglasio je Radošević, nadodavši kako u Ličko-senjskoj županiji trenutno boravi najviše gostiju s tržišta Njemačke, Slovenije, Hrvatske, Poljske, Češke i Austrije.

Kako su turistički rezultati u Karlovačkoj županiji također vrlo dobri potvrdio je direktor Turističke zajednice Karlovačke županije Željko Fanjak koji je naglasio da sezona na kontinentu i dalje traje. Kako je rekao, vesele vrlo dobri rezultati ostvareni s europskih tržišta, kao i velik broj domaćih gostiju koji su boravili u Karlovačkoj županiji koja se u dosadašnjem dijelu godine može pohvaliti s realiziranih oko 330.000 noćenja što u odnosu na prošlu godinu predstavlja rast od 85%.

Na koordinaciji se također razgovaralo o turističkoj pristojbi i članarinama, strateškim projektima i marketinškim dokumentima, aviolinijama, nautici, udruživanju turističkih zajednica i dr.

Izvor i foto: Hrvatska turistička zajednica

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN