LAG Lika dodatno vizualno objedinio proizvođače u sustavu Lika Quality

U cilju dodatne gradnje prepoznatljivosti brenda Lika Quality i sveobuhvatne promocije proizvođača uključenih u sustav, Lokalna akcijska grupa Lika izradila je brendriane drvene table za svakog od 57 proizvođača...

U cilju dodatne gradnje prepoznatljivosti brenda Lika Quality i sveobuhvatne promocije proizvođača uključenih u sustav, Lokalna akcijska grupa Lika izradila je brendriane drvene table za svakog od 57 proizvođača u sustavu.

Table s prepoznatljivim logom Lika Quality tradicionalnim izgledom se odlično uklapaju u ruralno područje Lika destinacije, vizualno objedinjuju sve uključene proizvođače i pričaju priču o kvaliteti proizvoda, trudu i radu lokalnih proizvođača. Mali, ali veliki i kontinuiran korak naprijed u razvoju Lika Quality koncepta iz radionice LAG-a Like.

Ovim modelom marketinškog isticanja proizvođača jača se prodaja proizvoda direktno s kućnog praga, doprinosi uspostavi kratkih lanaca opskrbe te kupce željne kvalitetnih domaćih  proizvoda upućuje na mjesta gdje te proizvode mogu kušati i kupiti. Također, olakšava se proizvođaču i lakši dolazak do kupaca kako bi što više svoga vremena mogli posvetiti proizvodnji i radu na kvaliteti konačnog proizvoda. Marketinško isticanje poljoprivrednih proizvođača izvrstan je način za poticanje konkurentnosti, odnosno održivosti obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava kao temelja poljoprivredne proizvodnje i razvoja ovog kraja” navode iz LAG-a Lika.

U Lika Quality sustavu se trenutno nalazi 57 proizvođača s 160 proizvoda koji su podijeljeni u sljedeće kategorije (med, meso i mesne prerađevine, mlijeko i mliječni proizvodi, pekarski proizvodi, pića i napici, povrće, samoniklo bilje, kozmetika, suveniri, voće te voćne prerađevine).

Od 57 proizvođača koji su u sustavu Lika Quality, njih 26 se prijavljivalo na mjere iz PRR-a, odnosno 51% korisnika oznake LQ. “Obzirom na porast potražnje za njihovim proizvodima navedeni korisnici su imali potrebu raditi na razvoju svojeg poslovanja i povećanju svojih proizvodnih kapaciteta. Kako je uvijek jedan od glavnih problema nedostatak financijskih sredstava, ovo im je bila odlična prilika za razvoj svog poslovanja“, ističu iz LAG-a Like.

U pripremi je izrada i sveobuhvatne marketinške studije pozicioniranja lokalnih proizvoda koja će obuhvatiti „životni vijek“ jednog proizvoda – od sirovine do plasmana na tržište. Navedena studija bit će svojevrstan vodič proizvođačima kako uspješno ambalažirati, etiketirati i promovirati svoje proizvode na putu do krajnjeg potrošača, zaključuju iz LAG-a Like.

LAG Lika je kroz projekte Klastera Lika Destinacija i Lika Quality konkretno pokazala kako se radi na strateškom razvoju i brendiranju Like kao autohtone turističke destinacije, povezuje i potiče male OPG-je kroz turizam te je danas najbolji takav projekt u Hrvatskoj. Može se, sve je do ljudi.

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN