Povod ovom članku je jedna obična, potkonstrukcijska jelova letva.
Njene dimenzije su 30x50x300. Proizvedena je u Njemačkoj, a kupljena u Hrvatskoj. Ona simbolizira nemoć hrvatske ekonomije. Na primjeru ove letve može se dobro objasniti zašto turizam nije problem hrvatske ekonomije već njena velika prilika.
Hrvatski turizam je izvozno orijentirana usluga između 80 i 90%. Ove „Covid sezone“...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium