Marketing u turizmu: Saznajte kako ispričati priču u turizmu

Turizam se sastoji od emocija, doživljaja i priča, barem tako osobno gledam na turizam, te upravo to moramo raditi – pričati priče. Nažalost dovoljno nismo svjesni  kako je naša...

Turizam se sastoji od emocija, doživljaja i priča, barem tako osobno gledam na turizam, te upravo to moramo raditi – pričati priče. Nažalost dovoljno nismo svjesni  kako je naša najveća turistička prednost spram konkurencije upravo naša raznolikost koju moram ispričati kroz naše vjerodostojne i autohtone priče. To je i sama esencija turizma, upoznavanje novih načina življenja kroz gastronomiju, povijest, identitet itd…

No, kada pričamo o pričanju priča i marketingu u turizmu, sve to vrijedi i za promociju. Coca-cola ne prodaje piće, Apple ne prodaje mobitele i laptope kao niti što Harley Davidson koji ne prodaje motore nego svi oni prodaju emocije, doživljaje i priču.

Svi veliki brendovi ne prodaju proizvode, pa tako i turizam tj. turističke destinacije moraju prodavati priču.  Istaknut ću jednu svjež odličan primjer kako prodavati priču, emociju i doživljaj, a ne proizvod. Naime, radi se o digitalnoj platformi projekta Bicikademija, koji predstavlja inovativni i interaktivan pristup promociji određenog područja kao poželjne cikloturističke destinacije.

Odmah želite sjesti za bicikl i doživjeti čari prirode, biti slobodan, zar ne?

Kao što možemo vidjeti iz ovog primjera, video prodaje emocije i doživljaj, a ne proizvod. Prodaju osjećaj slobode, a to je moćno oružje, zar ne? Brendovi prodaju obećanja, preuzimaju ljudske osobine i povezuju se s potrošačima upravo preko emocija i doživljaja putem priča. A priče svi volimo, od malih nogu slušamo priče o raznim crtanim junacima,  priče slušamo i dok odrastamo i stečemo iskustvo, kako životno tako i poslovno, a kasnije i sami se pretvaramo u pripovjedače priča svojoj djeci. Priče su uvijek bile tu i zauvijek će ostati jer nas one obilježavaju i čine to što jesmo – ljudi.

A kako ispričati priču o turističkoj destinaciji? Pogledajte ovu predivnu priču, priču o Splitsko-dalmatinskoj županiji.

Prije dvije godine promotivni film Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije, “The Heart Of Adriatic”, na prestižnom festivalu Baku International Tourism Film osvojio je prvo mjesto, Golden Award, za najbolji promotivni turistički film. Promotivni film do sada je pregledan preko 2,7 milijuna puta, a kada bi ga išli opisivati dovoljna bi bila samo jedna riječ – Genijelano. To je moć videa, kada jednostavno želite biti na tom mjestu i kada stvori motiv dolaska u turističku destinaciju.

Pogledajte ovu odličnu ispričanu priču o Sarajevu kao turističkoj destinaciji

Radi se o projektu Sarajevo Video Guide “Discover the city heartbeat” tj. video vodiču koji će biti dostupan preko mobilne aplikacije, a u kojem će otkrivati sve tajne i čari koje grad Sarajevo nudi turistima.

Prodajte emocije, doživljaje i priče, a ne proizvode – Goran Rihelj

Turizam se sastoji od emocija, doživljaja i priče. Pričajte priče.

Koja je vaša priča?

 

Povezana vijest:

Genijalan promotivni video Splitsko-dalmatinske županije

Pogledajte fenomenalni teaser Sarajevo video vodiča

Bicikademija – Odlična platforma za promociju cikloturizma širi se u Istru

Povezane vijesti: