Mate Rimac kao ambasador našeg turizma. Drugi dio

Matu Rimaca nije potrebno previše predstavaljti. Još prije pokretanja portala HrTurizam, dok sam pisao za Večernjakovu blogosferu, napravio sam priču o Mati Rimcu kao ambasadoru našeg turizma, a sada...

Matu Rimaca nije potrebno previše predstavaljti.

Još prije pokretanja portala HrTurizam, dok sam pisao za Večernjakovu blogosferu, napravio sam priču o Mati Rimcu kao ambasadoru našeg turizma, a sada nakon 5 godina slijedi nastavak.

/ / / MATE RIMAC KAO AMBASADOR HRVATSKOG TURIZMA

Cijela priča oko Mate Rimca tj. sjedišta Rimac automobila, je osim gospodarski, svakako i vrhunski turistički proizvod. Od same posjete salona i proizvodnje, kao i do Greyp električnog bicikla. Inače, kao i tada, tako niti danas niti jedan hotel u Hrvatskoj nema u svojoj ponudi vožnju Greyp električnim biciklom ( barem koliko je meni poznato ).

Iako se radi o vrhunskom i skupom proizvodu, sigurno kako bi mogućnost najma najboljeg električnog bicikla na svijetu, i još Rimac brend, privukla veliku pažnju i dodatnu vrijednost našem turizmu. Vrhunski i jedinstveni turistički proizvod, mogu reći i stvar prestiža. Ako nam je foksu na produženju turističke sezone, vrijednosti za novac, kvalitetnom sadržaju kao i na kvaliteti, zar ne?

No, priča ovo članka je još jedan proaktivni potez Mate Rimca koji se u svakoj prilici trudi promovirati Lijepu našu, kako turistički tako i gospodarski.

Tako su iz Rimac automobila objavili video “Working and Living in Croatia” koji se fokusira na priče njihovih zaposlenika koji su zbog posla u Rimac automobilima preselili u Hrvatsku. Inače, samo u Rimac automobilima je zaposleno 850 ljudi, a dio stranih zaposlenika dolazi iz 35 različitih država.

Hrvatska možda nije prvo mjesto za koje biste pomislili da je dom tvrtki koja se bavi dizajniranjem, inženjeringom i proizvodnjom električnih hiper automobila i EV tehnologije visokih performansi. Ipak, ponosno rastemo u pravo središte za inovacije i inženjering u Svetoj Nedelji, na periferiji Zagreba” ističe se u opisu video.

U video u kojem se izmjenjuju prekrasne slike iz cijele Hrvatske, a zaposlenici Rimac automobila pričaju svoj priče i iskustva o Hrvatskoj, kao mjestu idealnom za život.

Tako Pierre-Oliver Cimon koji je iz Kanade došao u Sv.Nedjelju ističe kako je Hrvatska odlično pozicionirana u Europi te kako iz Zagreb za dva sata leta možeš biti bilo gdje u Europi. S druge strane, Yutong Wu iz Kine ističe kako obožava na lifestyle u Zagrebu ili kulturu življenja. Matthew Roppe iz Velike Britanije ističe kako ga Zagreb podsjeća na Pariz, dok Sacha Vražić iz Francuske govori kako Hrvatska ima jako bogatu kulturu, a Cris Pooritt kako imamo odličnu klimu i jako puno outdoor aktivnosti koje su na raspolaganju.

Da rezumiram, svim je zajedničko jedno: Nevjerojatna sigurnost, naš način i kultura življenja, puno aktivnosti koje su na raspolaganju, činjenica što skoro svi govore engleski jezik, Zagreb kao moderan i urban grad, gostoprimstvo, odlična hrana i vino, jeftiniji život nego od drugih europskih metropola, blizina cijeloj Europi i drugim glavnim gradovima putem aviona, kao i činjenici da si na pola sata u prirodi i samo dva sata udaljen od Jadrana.

Upoznajte njihove priče…

Digitalni nomadi kao trend

Odličan video koji svakako pozicionira i brendira Hrvatsku u nekom ljepšem i boljem narativu, nego što mi sami to radimo. No, ova priča ponajviše priča priču o gospodarsku uspjehu tj. privlačenju talenata iz cijelog svijeta ili 35 država, koji su zbog posla doselili u Hrvatsku.

To je priča i o digitalnim nomadima. Upravo su digitalni nomadi novi trend i vurća tema u Hrvatskoj. Kao što znamo, na inicijativu Jan de Jong-a da Hrvatska uvede vize za digitalne nomade, u kolovozu je održan sastanak s premijerom Andrejem Plenkovićem na kojem se razgovarao o zakonskoj regulativi koja bi do kraja ili početkom druge godine trebala omogućiti slobodan ulaz i rad digitalnim nomadima. Kako je i sam Jan de Jong na konferenciji u Dubrovniku istaknuo stvari su otišle već puno dalje od same ideje, te su održani već mnogi konkretni sastanci na tu temu.

Također, nedavno je u Dubrovniku održana i prva konferencija o digitalnim nomadima, a na kojoj je Poliklinika Glavić ponudila besplatne zdravstvene pregleda svim digitalnim nomadima koji presele ured u Dubrovnik. Također, i Valamar se okrenuo digitalnim nomadima, te ih posebnim ponudama poziva u Istru i otok Krk.

No, priča oko privlačenja digitalnih nomada je puno više od same vize i smještaja. Da bi privukli digitalne nomade, moramo se zaokružiti cijelu priču sukladno njihovim željama i potrebama ili lifestyle-u. Jer opet motiv dolaska nije smještaj, nego način i kultura življenja A pitam se: Koliko su naše destinacije “žive” i koje sadržaje nude van turističke sezone? To je ključno pitanje, od narativa da produžimo turističku sezonu kao i da privučemo digitalne nomade.

No, o tome uskoro malo više. U svakom slučaju, priča iza videa “Working and Living in Croatia” je svakako jedan veliki veliki pozitivan doprinos pozicioniranju Hrvatske kroz gospodarstvo, privlačenje internacionalnih kadrova, pa tako i kroz turizam. Iako zaposlenici Rimac automobilima u pravom smislu nisu digitalni nomadi, jer se radi o zaposlenicima. Digitalni nomadi su osobe koje svoj posao mogu odraditi online preko laptopa i sele ured po drugim državama. No, svakako ova priča doprinosi pozicioniranju i prema digitalnim nomadima.

Još jednom kapa do poda Rimac automobilima na ovoj priči, priči s globalnim utjecajem i dosegom i priči koju sasvim drugačije gledaju stranci ( naravno u pozitivnom kontekstu ), nego mi sami.

Hvala Mate Rimcu što je još jednom iskoristio svoje ugled i reputaciju da ispričao lijepu i pozitivnu priču o Hrvatskoj, a da ga nitko nije pitao niti tražio da to napravi. A to nije prvi put. To su pravi ambasadori Lijepe naše, pa tako i turizma.

P.S. Znali li koji je zaštiti znak Rimac Concept_Two i Concept_One, vozila na boku vozila?

Foto: Rimac automobili FB

Naravno, kravata!

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN