Matulji, Ičići, Mošćenička Draga, Lovran i Opatija pod jednim brendom – Opatijska rivijera

Na 21. sjednici Turističkog vijeća TZG Opatija održanoj u Turističkom uredu TZG Opatija, predstavljeno je i usvojeno Izvješće o izvršenju programu rada i Financijsko izvješće Turističke zajednice grada Opatija...

Na 21. sjednici Turističkog vijeća TZG Opatija održanoj u Turističkom uredu TZG Opatija, predstavljeno je i usvojeno Izvješće o izvršenju programu rada i Financijsko izvješće Turističke zajednice grada Opatija 2017. g.

Tako je tijekom 2017. godine u Opatiji je boravilo 403.373 gostiju, koji su ostvarili 1.254.420 noćenja, što je 2% više dolazaka i 5 % više noćenja u odnosu na 2016. i najbolji rezultat turističkog prometa Opatije od osamostaljenja Republike Hrvatske. Top listu najjačih tržišta 2017. godine predvode gosti iz Austrije koji su ostvarili 63.326 dolazaka (2% manje nego lani) i 224.806 noćenja (1% manje nego lani), slijede na drugom mjestu gosti iz Njemačke s porastom broja dolazaka od 7% i noćenja od 9% (40.574 dolazaka i 204.184 noćenja). Na trećem mjestu su domaći gosti koji su ostvarili veći broj dolazaka od 1% i povećanje noćenja od 3% (62.442 dolazaka i 143.932 noćenja), slijede gosti iz Italije s 3% manje dolazaka i 2% manje noćenja (37.311 dolazaka i 95.349 noćenja). Na petom mjestu značajan porast turističkog prometa zabilježen je s mađarskog tržišta i to u dolascima za 7% i u noćenjima od 9%.

U 2017. g. ostvareni su prihodi u iznosu od 8.517.781,05 kn, što je na razini planiranih prihoda i 1,6% manje od ostvarenih prihoda 2016. godine (u 2016. g. smanjena stopa obračuna turističke članarine za 15%, a u 2017. g. za dodatnih 5%), dok su ostvareni su rashodi u iznosu od 7.820.264,99 kn, što je 8,07% manje u odnosu na plan 2017.

BRENDIRANJE OPATIJSKE RIVIJERE: Četiri JLS s područja Liburnije i pet turističkih zajednica odlučno je u tome da se zajedno moramo prodavati na tržištu pod brendom Opatijska rivijera.

Opatijski gradonačelnik i predsjednik Skupštine Turističke zajednice Ivo Dujmić najavio je neke novosti u turističkim promišljanjima. Naime, Dujmić je informirao da je s načelnicima liburnijske lokalne samouprave i njihovim turističkim zajednicama postignut dogovor o zajedničkom brendiranju Opatijske rivijere koja se više mora okrenuti zdravstvenom, gastronomskom i sportsko-rekreacijskom turizmu, piše Novi List.

Četiri jedinice lokalne samouprave s područja Liburnije i pet turističkih zajednica odlučno je u tome da se zajedno moramo prodavati na tržištu pod brendom Opatijska rivijera. Na tu temu uskoro ćemo održati inicijalni sastanak na kojem ćemo dogovoriti to da ne bude preklapanja manifestacija. Također, planiramo održati okrugli stol da konačno konkretno progovorimo o svim idejama koje postoje u smislu poboljšanja naše destinacije, uključujući i o tome da se u Opatiji poboljša noćni život. Moramo se bolje koordinirati i više raditi na zajedničkoj, Opatijskoj rivijeri“ izjavio je za Novi List, Ivo Dujmić te dodao kako veliku većinu opatijskih manifestacija, koje pune hotele i restorane, financira Grad Opatija, što je jedinstvena praksa koja neće biti više održiva.

Tako će, iskreno se nadam, što je jedino logično i prirodno te trebalo biti u startu, a pogotov kada pričamo o brendiranju u turizmu, Matulji , Ičići, Mošćenička Draga, Lovran i Opatija biti pod jednim brendom – Opatijska rivijera.

TOMAS Ljeto 2017: Prosječan gost u Opatiji ima 46 godina, a prosječno dnevno potroši 105 eura

Foto: Marin Ćuk Vurnek

Na sjednici su predstavljeni i rezultati istraživanja Stavovi i potrošnja turista u Hrvatskoj TOMAS ljeto 2017. kojeg provodi Institut za turizam iz Zagreba. Deseto po redu istraživanje je provedeno tijekom četiri ljetna mjeseca u sedam obalnih županija te nekoliko turističkih zajednica gradova, jedna od koji je bila i Turistička zajednica grada Opatija. Prosječan gost u Opatiji ima 46 godina, primarni motivi njegovog dolaska u Opatiju  su odmor na moru i nova iskustva i doživljaji. Lojalan je i bio je u Hrvatskoj 6 i više puta. Visokoobrazovan je i primanja njegovog kućanstva su veća od 3.000 eura, a u Opatiju najčešće dolazi u krugu obitelji. Prosječno dnevno potroši 105 eura, što je 33% više od prosjeka turista u ostalim primorskim županijama.

Potpore manifestacijama od 350.000,00 kn

Turističko vijeće TZG Opatija je donijelo Odluku o dodijeli potpora turističkim manifestacijama i događanjima u 2018. godini za 49 manifestacija u ukupnom iznosu od 350.000,00 kn. Odluka je objavljena na web stranicama TZG Opatija, a koje su manifestacije dobile potporu TZ Opatije pogledajte OVDJE

 

Povezane vijesti: