METRO se otvorio fizičkim osobama i potpisao suradnju s Pauzom

Prilagodba je riječ koja je dominirala prošle godine, kao i ove. Upravo time su se vodili i u Metro-u, koji su krajem prošle godine pokrenuli METRO Foodie Club, klub...

Prilagodba je riječ koja je dominirala prošle godine, kao i ove.

Upravo time su se vodili i u Metro-u, koji su krajem prošle godine pokrenuli METRO Foodie Club, klub pogodnosti za ljubitelje dobre hrane i kuhanja, a koji je otvorio vrata Metro-a prema široj publici tj. svima, ne samo tvrtkama i obrtnicima.

Članovi Foodie Cluba u METRO centrima mogu nabaviti profesionalnu kulinarsku opremu i široki asortiman visokokvalitetnih prehrambenih i neprehrambenih proizvoda namijenjenih profesionalnim kuharima. U METRO Foodie Club mogu se besplatno prijaviti svi zainteresirani građani i postojeći METRO-ovi kupci, uključujući pravne i fizičke osobe.

Poslovanje METRO-a kontinuirano razvijamo u skladu s trendovima i zahtjevima tržišta, a u posljednje vrijeme bilježimo velik interes hobi kuhara za našim asortimanom. Kulinarski entuzijasti, koji se kuhanjem ne bave profesionalno ali s nama dijele strast za kuhanjem i dobrom hranom, od sada, uz svoju karticu Foodie Cluba, u METRO-u mogu nabaviti specifične gastro proizvode koji su obično dostupni samo profesionalcima“, rekao je Igor Kotaran, direktor marketinga u METRO C&C Hrvatska.

U istom smjeru u Metro-u nastavljaju i ove godine, te su krenuli sa širenjem svojih usluga kroz suradnju s novim partnerom – Pauza.hr, servisom za dostavu hrane, kako bi omogućio što veću dostupnost proizvoda iz svoje ponude uz jednostavnu online narudžbu i brzu dostavu na kućnu adresu. 

Dostava proizvoda iz METRO-a trenutno je dostupna na području Zagreba, Varaždina i Osijeka, a kupci putem Pauzinog servisa mogu birati među više od 500 proizvoda iz METRO-a. Ponuda uključuje prehrambene i higijenske proizvode te proizvode za održavanje kućanstva, a posebno se ističu METRO-ove robne marke namijenjene profesionalnim kuharima. Za online narudžbu proizvoda iz METRO-a putem Pauzinog servisa nije potrebna METRO kartica, odnosno dostavu proizvoda mogu naručiti svi kupci.  

Suradnja sa servisom za dostavu Pauza omogućila nam je da kupcima ponudimo jednostavnu uslugu online narudžbe i brzu dostavu proizvoda iz METRO-a na kućni prag, istaknuo je Kotaran te dodao: “Drago nam je što nas je vodeći hrvatski servis za brzu dostavu prepoznao kao pouzdanog i fleksibilnog partnera koji posluje prema najvišim standardima kvalitete i sigurnosti te se veselimo planovima za proširenje suradnje“, naglasio je Igor Kotaran, direktor marketinga u METRO-u Hrvatska.

Već 13 godina prisutni smo na tržištu dostave hrane, a širenje na retail segment logičan je korak u razvoju našeg poslovanja koje je, u suštini, dostava “slobodnog vremena“. Drago nam je da smo ušli u suradnju s METRO-om koji je svoju kvalitetu potvrdio uspješno poslujući na hrvatskom tržištu već niz godina te je jedan od prvih koji je prepoznao vrijednost “quick commerce” segmenta dostave namirnica. Pauzin dugoročni plan je da će, sve što stane u torbu naših partnera dostavljača i može se dostaviti u roku od 45 minuta, biti dostupno putem našeg servisa“ izjavio je Marko Burčul, direktor Pauze. 

Prosječno vrijeme od narudžbe do dostave na kućnu adresu iznosi 30 minuta, a dostava je trenutno besplatna. Putem Pauzine aplikacije, moguće je naručiti proizvode METRO-ovih robnih marki poput burgera od irske janjetine ili američkog junećeg carpaccia marke METRO premium, proizvode hrvatskih dobavljača kao što su salama od boškarina Agencije za ruralni razvoj Istre (AZRRI) te veganske proizvode poput Beyond Burgera, navode iz Metro-a.

Hrabar korak naprijed, jer u cijeloj situaciji najgore se držati statusa quo i čekati. Kao što znamo, kriza je i prilika za neke, barem za one hrabre i odvažne.

Foto: METRO

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN