Najbrži i najpovoljniji način kupovine autobusnih karata – VOLLO

U sve većem broju ponuda, koje bi turistima trebale olakšati dolazak na konačnu destinaciju, izdvajamo VOLLO.net, internetski servis koji omogućuje jednostavnu i brzu pretragu, usporedbu i kupovinu autobusnih karata.

Stranica je službeno otvorena prije dva mjeseca, a već sada, kako doznajemo od jednog od osnivača Start-up tvrtke, Marka Jukića, VOLLO je potpisao ugovore s oko 80% prijevoznika u Hrvatskoj. Iako ovakav način kupovanja karata za autobus nije jedinstven na našem tržištu, pokušali smo doznati po čemu je VOLLO poseban i po čemu se izdvaja od sličnih ponuđača: “Naše ime VOLLO u prijevodu s talijanskog znači zalet, polet odnosno priprema za put. Trenutno naša konkurencija su autobusni kolodvori od kojih smo povoljniji. Putne karte koje imamo u ponudi na našoj stranici, trenutno su za neke relacije do 20% jeftinije od naprimjer Autobusnog kolodvora Zagreb, a cilj nam je nuditi najniže cijene u Hrvatskoj. U odnosu na slične servise u Hrvatskoj VOLLO ima naprednije postavke, koje su prilagođene našim korisnicima, no naša prava konkurecija ponavljam, nisu online servisi za prodaju karata, nego prodaja karata na autobusnim kolodvorima.” ističe Jukić

Jedna od prednosti VOLLO-a je da kartu za autobus možete kupiti u privatnosti svoga doma, a uskoro će svjetlost dana ugledati i mobilna aplikacija za Android mobitele. Nekoliko klikova mišem i online plaćanje trebali bi spasiti živce, ali i vrijeme. Prema Jukićevim riječima, do sada nije bilo ozbiljnijih problema za korisnike VOLLO-a, koji su uglavnom stranaca (oko 90%). “Naš cilj na početku je digitalizirati autobusni prijevoz u Hrvatskoj. U proteklom mjesecu naša prodaja je porasla za čak 600%, što je izvrstan početak. Želja nam je do kraja ovog mjeseca povezati cijelu Hrvatsku, a širimo se u svim smjerovima, ponajviše zahvaljujući kvalitetnoj ekipi koju okupljamo. ” ističe Jukić te dodaje kako se žele što više približiti korisnicima od kojih očekuju iskrene povratne informacija, kako bi VOLLO postao relevantni program za kupnju karata.

vollo2

Na stranici VOLLO-a možete birati između nekoliko autobusnih prijevoznika koji voze na zadanoj destinaciji. Naime, ovaj internetski servis omogućuje jednostavnu i brzu pretragu, te usporedbu cijena i kupovinu autobusnih karata. Dodatno, putnik ima transparentan uvid u informacije o kvaliteti usluge prijevoznika, pa tako može provjeriti ima li autobus klimu, internet, tv, naplaćuje li prtljagu i slično. “Na ovaj način želimo našim korisnicima otkriti skrivene troškove. Prije kupnje autobusne karte, kupac dobiva relevantne podatke, koji će mu pomoći u izboru prijevoznika. Osim toga na portalu ćete još pronaći i različite korisne i zanimljive informacije o kolodvorima, popularnim događanjima u regiji i povoljnom smještaju na odabranoj destinaciji.”

Sam postupak kupnje karte prilično je jednostavan. Na stranici izaberete destinaciju, datum putovanja, radi li se o jednosmjernoj ili povratnoj karti. Nakon toga na stranici možete birati između nekoliko prijevoznika, koji voze na zadanoj relaciji, a na Vama je da prema ponuđenim informacijama, izaberete najboljeg prema svom mišljenju. “Nakon plaćanja, kupcu putem e-maila šaljemo kartu, koja se može isprintati i pokazati vozaču prije početka putovanja. Neki od prijevoznika veća sada nude i mogućnost skeniranja koda karte izravno s mobitela, no fizički, odnosno papirnati dokument još uvijek je preferiran način dokazivanja kod hrvatskih prijevoznika, mada kod pojedinih je dovoljno samo se pojaviti sa e-kartom, odnosno, pokazom na mobitelu. Nadamo se kako će u bliskoj budućnosti veći broj partnera modernizirati svoje poslovanje i time olakšati putovanje našim korisnicima, ali i sebi.”

vello4

Kad se uzme u obzir činjenica da većina putnika čeka posljednji trenutak za kupnju karata, te se tome pridoda hrpa izgubljenih turista, koji bezglavo lutaju bez kraja i konca, autobusni kolodvor ljeti vjerojatno postaje mjesto s najvećom razinom stresa. U zemlji u kojoj broj turista svake godine prelazi 15 milijuna, a gotovo 90% autobusnih karata se još uvijek kupuje fizički na kolodvorima, VOLLO i slični servisi pronašli su svoju misiju – digitaliziranje prijevoza u Hrvatskoj.

Za kraj ističemo kako je VOLLO  proglašen najbolji, najaktivniji i najuspješniji tim Microsoft Tribesa, program namijenjen digitalnim agencijama, IT kompanijama i start-upovima, koje pokreće visoka motivacija i inovativna vizija realizacije ” Nekako smo se potajno nadali da bi mogli pobijediti jer smo stvarno dosta toga napravili u tih zadnjih pedesetak dana i sva predavanja su nam bila doslovno relevantna u onome što radimo. Rekao bih da je tajming bio pogođen. Program je završio, ali oprema, licence i, još najvažnije, znanje i iskustvo nam ostaju da uspješno nastavimo dalje” zaključio je Marko Jukić

Budite i Vi dio VOLLO priče, ispričajte priču o VOLLO-u svojim gostima jer i dolazak u turističku destinaciju je dio godišnjeg. Gosti će Vam biti zahvalani da se ne moraju snalaziti po autobusnim kolodvorima. Mobitle u ruke, jedan klik i to je to – transparetno, bez skrivenih troškova i bez čekanja u reduVOLLO.

Vijesti: