Napokon sinergija: Udružuju se turističke zajednice Makarske Riviere u jedan turistički brend?

Hashtag #hloverka trenutno dominira društvenim mrežama, kao reakcija na gaf direktorice Turističke zajednice grada Makarske, Hloverka Novak Srzić, koja je fotografijom iz Mozambika “promovirala ” Makarsku Rivieru. / /...

Hashtag #hloverka trenutno dominira društvenim mrežama, kao reakcija na gaf direktorice Turističke zajednice grada Makarske, Hloverka Novak Srzić, koja je fotografijom iz Mozambika “promovirala ” Makarsku Rivieru.

/ / / NEDOPUSTIV GAF DIREKTORICE TZ GRADA MAKARSKE

Svi griješimo, a nekad se krivo ili nespretno izrazimo. Ljudi smo, no isto tako grešku treba priznati i ok, idemo dalje. Dostojanstveno priznati grešku, ispričati se, pobrisati post i sve bi bilo super. Cijela priča bi tu stala, dapače, ne bi niti počela.

No, ne i u slučaju Makarske.

Funkcija direktora turističke zajednica ima veliku odgovornost, radi se o javnoj funkciji, a kako turizam čini glavnu gospodarsku granu Makarske, time više. Tako da se svi potezi TZ Makarske, kao i bilo koje druge turističke zajednice pomno prate.

Prvo se direktorica Turističke zajednice grada Makarske, Hloverka Novak Srzić pokušala opravdati “kako je krivo shvaćena ili kako je loše napisala post”, što je naravno uredu, no nije dala objašnjenje istog tj. pojasnila što je ustvari htjela napisati.

Cijela priča je pokrenula veliku medijsku pažnju kao i #hloverka pokret na društvenim mrežama gdje ljudi stavljaju fotografije iz cijelog svijeta aludirajući da se radi o Makarskoj tj. ismijavaju Makarsku.

I niti tu nije priči kraj. Dapače, Novak Srzić i dalje pokušava cijelu situaciju okrenuti na svoj mlin, a komunikacijski je postavila priču kako je to ustvari napravila namjerno kako bi Makarska dobila medijsku pažnju. Očito, kao svojevrsna gerila kampanja ( koja to nije ).

Evo Makarske i u nacionalnim dnevnicima. To se zove promocija. Hvala Mozambiku“, napisala je Hloverka kao reakciju u komentarima u postu.

Novi dan, nove vijesti – kako se kažu stručnjaci u odnosima s javnošću. No, opet, umjesto da priča stane, Novak Srzić jučer za RTL izjavljuje kako se ustvari radi o “ciljanoj kampanji promocije” Makarske.

Naravno da sam napravila. Tako se radi. Tako se treba raditi“, izjavila je direktorica TZ Grada Makarske Hloverka Novak Srzić za RTL televiziju te dodala:“Zgodno je ovo ispalo kao PR za Makarsku. Jer svojedobno, da Vas podsjetim, Turistička zajednica Njemačke je recimo objavljivala tu plažu Mozambika, onda bi postavili njemačku plažu i rekli i mi imamo ovo. Tako da ta prekrasna slika mozambijske plaže, ja sam usporedila s nekim našim plažama, recimo ispod Hotela Dalmacije. Drago mi je da je Makarska na naslovnicama svih medija, dobar PR za makarski turizam i drago mi je da ste u našem gradu“, rekla je Srzić.

Ne, ovo nije dobar PR – dapače izuzetno negativan za cijelu destinaciju. A to bi svakako trebala znati i Novak Srzić pošto je svoj veliki radni staž provela upravo u novinarstvu. Dodatno, uspoređivati cijeli slučaj s kampanjom No Need to Fly – Around the World in Germany koju su pokrenule Njemačke željeznice ( DB ) i to pokušati opravdati kroz loš medisjki spin, samo dodatno ulijeva “ulje na vatru” i negativan PR, a koje je upravo bilo i motiv za pisanje drugog članka na ovu temu. Nažalost, to pokazuje samo dodatno veliko ne znanje oko promocije i digitalnog marketinga turističkih destinacija.

Ne, tako se to ne radi. Pogledajte u prilogu kako se to radi.

/ / / SAZNAJTE KAKO JE NJEMAČKA ŽELJEZNICA ODLIČNOM DIGITALNOM KAMPANJOM PRODALA 2 MILIJUNA KARATA

Razlika između kampanje DB-a i slike iz Mozambika je značajna, dapače, nema nikakve sličnosti.

Pravi pozitivni odjek u medijima bi svakako bila vijest da se cijela Makarska riviera napokon brendira i razvija pod jednim brendom – Makarska riviera. A ne da i dalje imao x turističkih zajednica koje se svaka za sebe razvija i brendira, bez toliko važne sinergije. E to bi bila pozitivna vijest za sve medijske naslovnice. Tako bi se to trebalo raditi i razvijati turizam u 2020.godini.

Napokon sinergija: Udružuju se turističke zajednice Makarske Riviere u jedan turistički brend? – naslov koji je u draftu i čeka da bude objavljen.

No, da zaključimo ovu temu, bar na portalu HrTurizam, te se okrenemo promociji Makarske i novog multimedijalnog centara za posjetitelje ( koji je inače službeno već otvoren 04.05.2020. ) pa da završimo u pozitivnom tonu. Ili kako ističe Novak Srzić da ipak ispadne “dobar” PR za makarski turizam.

U MAKARSKOJ OTVOREN CENTAR ZA POSJETITELJE

Centar za posjetitelje na prostoru od ukupno 130 m2 nuditi će sve informacije o baštini i raznovrsnoj turističkoj ponudi Makarske.

Sve stranke, iznajmljivači i naravno turisti mogu ovdje dobiti sve informacije o smještaju, ali i znamenitostima, bogatstvu, ljepoti i posebnosti Makarske i njezina okoliša, bogatoj gastro ponudi, smještajnim kapacitetima itd…

Jako smo ponosni što je ovim preuređenjem uistinu derutnoga prostora i neprimjerena jednom turističkom biseru gdje se ostvari oko milijun i pol noćenja, ovim značajnim projektom to zauvijek se promijenilo. Makarska je dobila reprezentativan prezentacijski centar” izjavila je Novak Srzić, prilikom svečanog otvorenja.

Za rekonstrukciju i uređenje Centra za posjetitelje utrošeno je milijun i 600 tisuća kuna, a od toga je Ministarstvo turizma osiguralo 700 tisuća kuna, a ostatak Grad Makarska i Turistička zajednica.

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN