Norwegian Cruise Line otkazali sve kruzere prema Aziji, dio putnika prebačen na istočno Sredozemlje

„Sigurnost i dobrobit naših gostiju i posade naš je prioritet broj jedan. Svjesni smo novog savjeta o putovanjima koje je nedavno izdao američki State Department. Pomno pratimo situaciju i...

„Sigurnost i dobrobit naših gostiju i posade naš je prioritet broj jedan. Svjesni smo novog savjeta o putovanjima koje je nedavno izdao američki State Department. Pomno pratimo situaciju i zbog opreza, a kao rezultat neizvjesnosti oko ulaska u luku i dostupnosti veza za razne destinacije u Aziji, ranije smo donijeli odluku da otkažemo sva putovanja u Aziju kroz naše tri marke. Ukupno je otkazano, preinačeno ili preusmjereno 40 plovidbi, uključujući 24 plovidbe na Norwegian Cruise, 10 na krstarenjima Oceanijom i 6 na krstarenja Regent Seven Seas. Nakon ovih promjena, nemamo nijedno plovilo raspoređeno u Aziji do kraja trećeg tromjesečja 2020. godine“ istaknuo je u priopćenju glasnogovornik kompanije Norwegian Cruise Line.

Također virus ih je prisilio da otkažu, preinače ili preusmjere 40 putovanja u sve tri svoje marke i osiguraju kompenzaciju kupcima. Dvadeset i jedno otkazano putovanje Azijom na njegovom brodu za krstarenje, norveški Spirit, preusmjerio je u istočno Sredozemlje za ljeto 2020. Očekuje se kako će dio ovih aranžmana završiti i na našoj obali.

Izvršni direktor Frank Del Rio rekao je kako se kompanija odlučila za ovaj radikalan korak otkazavši svoja krstarenja po Aziji jer nije htjela ponoviti ono što se dogodilo s Diamond Princess, brodom za krstarenja koji je imao više slučajeva koronavirusa i u karanteni je više od 3.700 putnika i posade.

Bilo koji gost ili posada koji su putovali u Kinu, Hong Kong ili Macau u proteklih 30 dana, bez obzira na nacionalnu pripadnost, ne smiju se ukrcavati na norveška plovila.  Također ističu kako je prerano u cijelosti voditi računa o učincima koronavirusa na njihovo poslovanje.

„Pored toga, proaktivno smo proveli nekoliko preventivnih mjera za smanjenje potencijalne izloženosti i prenošenja COVID-19 te za zaštitu zdravlja, sigurnosti, dobrobiti i dobrobiti naših gostiju i posade. Te mjere uključuju poboljšani zdravstveni protokoli prije ukrcavanja i ukrcavanja koji su iznad uobičajenih operativnih postupaka. Odbijamo ukrcavanje bilo kojeg gosta i posade koji je putovao, posjećivao ili prolazio zračnim lukama u Kini, uključujući Hong Kong i Makao, u roku od 30 dana od ukrcavanja, bez obzira na nacionalnost. Standardni period inkubacije koji su WHO i US CDC prepoznali za ovaj virus je 14 dana. Gostima kojima je uskraćeno ukrcavanje isplatit će se povrat novca kada pruže dokaz o putovanju.  Za sve goste nastavit ćemo standardno zdravstveno izvješćivanje i procjenu prije ukrcaja. Svi gosti koji budu simptomatski podvrgnuti su liječničkim procjenama prije ukrcavanja, uključujući, ali ne ograničavajući se, na provjere temperature ako smatraju potrebnim.  Svaki gost koji pokazuje simptome bilo kakve respiratorne bolesti dok je na brodu, bit će podvrgnut dodatnom pregledu u našem brodskom medicinskom centru i može biti podvrgnut potencijalnoj karanteni i iskrcaju.  Proveli smo dodatne protokole za čišćenje i dezinfekciju na svim putovanjima. Ti će se protokoli provoditi uz postojeće stroge sanitarne standarde” ističu u priopćenju te dodaju kako u ovom trenutku nema značajnih ograničenja putovanja izvan Azije te kako će i nadalje pažljivo pratiti situaciju i savjetovati se sa Svjetskom zdravstvenom organizacijom (WHO) i američkim Centrom za kontrolu i prevenciju bolesti (CDC) te poduzeti odgovarajuće dodatne radnje po potrebi.

Izvor i foto: Norwegian Cruise Line

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN