Nova funkcionalnost distribucije unutar Orioly aplikacije

Sezona pred nama će opet otvoriti pitanja koliko sadržaja nudimo turistima i kako njhov boravak u Hrvatskoj ispuniti sa što više doživljaja i priča. Nadolazeći trendovi postavljaju očekivanja kako...

Sezona pred nama će opet otvoriti pitanja koliko sadržaja nudimo turistima i kako njhov boravak u Hrvatskoj ispuniti sa što više doživljaja i priča. Nadolazeći trendovi postavljaju očekivanja kako turist može što lakše doći do dodatnog sadržaja za vrijeme godišnjeg odmora.

Stoga je organizatorima tura i izleta izuzetno bitno čim jednostavnije doći do potencijalnih turista koji sigurno žele ponijeti uspomene iz Hrvatske. Današnja turistička industrija mora biti online, a postojeće tehnologije moraju omogućiti jednostavnu promociju i prodaju sadržaja putem weba ili putem distribucije preko partnerskih agencija ili drugih vrsta partnera.

U korak s najnovijim trendovima i uz praćenje potrebe industrije Orioly je ovaj mjesec predstavio je novu verziju aplikacije koja omogućava organizatorima tura i izleta jednostavnu distribuciju svoje ponude svojim partnerima, agencijama i online partnerima. Orioly je aplikacija nastala u Hrvatskoj, koja omogućava malim organizatorima tura i putovanja upravljanje njihovim rezervacijama, ponudom, polascima na jednom mjestu. Pomoću Orioly booking sustava organizatori mogu implementirati fleksibilan i brz sustav online rezervacija.

Novom verzijom aplikacije Orioly je htio pomoći domaćim, ali i svojim inozemnim klijentima lakše povezivanje s više partnera što u konačnici dovodi do više rezervacija. “Navest ću jedan jednostavan primjer kako s novom Orioly aplikacijom organizator tura u Zagrebu ili Splitu može poboljšati svoju prodaju. Vodič ili firma koja organizira ture može putem našeg sustava voditi svoje ture, polaske i prodavati jednostavno putem svog weba, no to je tek početak priče. Orioly omogućava razvoj vlastite prodajne mreže. Vodič ili firma može dodati svoje partnere agente, no isto tako bilo koji mali hotel ili hostel može postati njihov partner, raditi rezervacije njihovih tura putem našeg sustava. Sve informacije su na jednom mjestu, a organizator može u sustavu definirati provizijske stope i sve pratiti na jednom mjestu.” ističe Ivan Ilijašić osnivač start-up tvrtke Orioly, te dodaje kako isto tako, vodič ili organizator tura može s web partnerima dogovoriti suradnju te oni mogu prodavati njihovu ponudu online, bloggeri mogu koristiti affiliate sustav i tako dobivati dodatne prihode.

Hrvatska kao destinacija sa svakom sezonom nudi sve zanimljiviju ponudu sadržaja, no izazov je kako turistima prezentirati tu ponudu, putem kojih prodajnih kanala. Korištenjem funkcionalnosti distribucije, turistima je moguće brzo i jednostavno ponuditi izlet, dodatni sadržaj te na taj način pojačati dojam godišnjeg odmora.

2017. godina je za Orioly tim bila vrlo produktivna

Orioly aplikacija je prevedena na 8 jezika a od lipnja je implementirana funkcionalnost koja je organizatorima putovanja u Hrvatskoj olakšala izdavanje fiskalnih računa.

Od ovog mjeseca Orioly nudi funkcionalnost distribucije svim svojim korisnicima te nudi plaćanje korištenja sustava na temelju mjesečne pretplate, a uz plaćene pakete, nudi i paket bez fiksne mjesečne naknade.

Orioly aplikaciju koriste klijente diljem svijeta, a za čitatelje HrTurizma u ponudi je i promotivni kod HRTURIZAM02 kojim potencijalni korisnici ostvaruju popust od 20% za korištenje sustava.

Povezane vijesti:

HRVATSKIM TURISTIČKIM AGENCIJAMA NUŽNO TREBA TEHNOLOŠKI NAPREDAK

KAKO ORGANIZATORI TURA I AKTIVNOSTI MOGU KONKURIRATI VELIKIM ONLINE BOOKING PLATFORMAMA?

Vijesti: