Predstavljen novi brand identitet i promotivne brošure Turističke zajednice grada Zadra

Turistička zajednica grada Zadra napravila je novi brand identitet koji definira smjer promidžbe grada u nadolazećem razdoblju. Slijedeći novo vizualno i komunikacijsko rješenje, preoblikovana je i optimizirana web stranica www.zadar.travel ...

Turistička zajednica grada Zadra napravila je novi brand identitet koji definira smjer promidžbe grada u nadolazećem razdoblju.

Slijedeći novo vizualno i komunikacijsko rješenje, preoblikovana je i optimizirana web stranica www.zadar.travel  na pet jezika, ažurirane su popularne mobilne aplikacije Zadar Travel i Secret Zadar, a po prvi put je formirana i posebna mrežna stranica na hrvatskom jeziku za poslovne subjekte i iznajmljivače www.business.zadar.travel, što je za pohvalu, jer komunikacija uvijek mora biti dvosmjerna – prema tržištu u kontaktu promocije destinacije te b2b tj. prema poslovnim subjektima i partnerima na terenu.

Pored navedenih digitalnih kanala, kreirani su i novi tiskani materijali koji uključuju redizajniran plan grada i četiri promotivne brošure. Svaka od četiriju brošura je namijenjena drugačijoj ciljanoj skupini i opisuje različite turističke proizvode karakteristične za naš grad i okolicu, navode iz TZ Zadra.

U osnovnoj image-brošuri koja je namijenjena promociji na turističkim sajmovima i drugim manifestacijama u inozemstvu i Hrvatskoj, Zadar je predstavljen kao “dalmatinska metropola i centar Jadrana”. Obiluje atraktivnim fotografijama prvenstveno zadarskih fotografa, najvećim dijelom Stipe Suraća, potom produciranim fotografijama Filipa Brale te motivima autora poput Ive Perinčić, Fabia Šimičeva, Davora Strenje, Velida Jakupovića Gricka, Mladena Radolovića Mrlje i drugih. Djeluje poput turističke mini-monografije, a stilom, dizajnom i sadržajem korelira s novom web stranicom i općim dizajnom imagea TZ grada Zadra” ističu iz TZ Zadra te navode kako su tri manje brošure namijenjene većoj distribuciji na lokalnom nivou u Turističko informativnim centrima u gradu i okolici, u turističkim agencijama, Zračnoj luci i cruising luci Gaženica te u hotelima i privatnom smještaju.

/ / / Donosimo priču kako je nastala prva web stranica turističke zajednice koja je prilagođena osobama s invaliditetom

Svaka od tri brošure obuhvaća jedan od tri prepoznatljiva i karakteristična turistička proizvoda grada Zadra; kulturu i naslijeđe, gastronomiju te okruženje s predivnim otocima, Petrčanima, Parkovima prirode i Nacionalnim parkovima.

Turistička zajednica Zadra je kroz EU projekt Tourism4All prilagodila web stranicu za osobe s invaliditetom te je za iznajmljivače tiskala poseban “Priručnik za rad s gostima s invaliditetom“, koji je tijekom božićno-novogodišnjih praznika pri kraju 2020. godine poštom dostavljen na adrese registriranih privatnih iznajmljivača u Zadru.

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN