Odlična kampanja na Instagram Reels-u: 10 godina besplatnog ljetovanja u Marvie Hotel & Health osvojio Britanac

Splitski hotel Marvie Hotel & Health u srpnju ove godine pokrenuo je više nego zanimljivu i drugačiju nagradu igru. Naime, iz hotela su pozvali svoje dosadašnje goste hotela da snime...

Splitski hotel Marvie Hotel & Health u srpnju ove godine pokrenuo je više nego zanimljivu i drugačiju nagradu igru.

Naime, iz hotela su pozvali svoje dosadašnje goste hotela da snime video na Instagram Reels-u, dočaravaju užitak boravak u Dalmaciji ( fokus na kontekst destinacije ), a najzanimljiviji video uradak osvojit će čak 10 godina boravka u hotelu tj. pobjednik će osvojiti tri noćenja s doručkom u Superior sobi, svake godine do 2032. Više o nagradnoj igri Reel Story of Croatia, saznajte u prilogu.

/ / / MARVIE HOTEL & HEALTH KAO DOBAR PRIMJER KAKO SE PROAKTIVNIM PRISTUPOM DANAS BORI ZA SVOJE MJESTO NA TRŽIŠTU

Kao što sam obećao, nakon što završi nagradna igra, napravit ćemo follow up cijele priče.

Gosti hotela su objeručke prihvatili igru, a kratki video uradci koji su prezentirali ljepote naše obale, užitke ljetovanja, obilaske povijesnih i kulturnih ljepota te nacionalnih parkova pregledani su 120.000 puta od strane korisnika Instagrama iz cijelog svijeta, navode iz Marvie Hotel & Health.

10 godina besplatnog ljetovanja u hotelu Marvie osvojio Britanac

Nakon par mejseci trajanja nagradene igre Reel Story of Croatia, kreativni tim hotela Marvie u moru odličnih Reelova odlučio je nagradu dodijeliti svom gostu iz Velike Britanije.

Britanac Patrick Whelan, pobjednik njihove nagradne igre Reel Story of Croatia, koji je svojim kreativnim Instagram Reel videom osvojio 10 godina boravaka za dvije osobe u hotelu Marvie, svake godine u razdoblju od 2022. do 2032. godine, a koja uključuje tri besplatna noćenja uz doručak.

Foto: Pobjednik Patrick Whelan u svom domu / Instragram / IZVOR: Marvie Hotel & Health 

Vjerujemo da smo doprinijeli promociji Hrvatske, te se nadamo da je ovo samo početak jednog novog trenda kojem se mogu priključiti i svi subjekti te institucije koji imaju veze s turizmom, istaknula je direktorica hotela Marvie, Diana Rubić te dodala: Izrazito nam je drago što su naši gosti prepoznali ideju i želju da im ovo ljeto učinimo posebnim. Uzvratili su nam odličnim video uradcima koji izvorno prikazuju ljepote Splita, Dalmacije i Hrvatske, zbog čega smo se još jednom zaljubili u našu prekrasnu zemlju. Ono što nas posebno veseli je što smo ovom igrom ispunili osnovni cilj, a to je promovirati cijelu destinaciju putem organskih video uradaka poslanih u svijet, pregledanih preko 100.000 puta. Ovim putem još jednom zahvaljujemo svim našim gostima na sudjelovanju i pobjedniku Patricku Whelanu”. 

Britancu je na njegovu kućnu adresu stigla i službena potvrda o osvojenoj nagradi, a pobjednički Reel u kojem je u svega 30 sekundi prenio svoje iskustvo i emociju boravka u Splitu i destinaciji možete vidjeti u nastavku.

Iako to nije bila prvobitna namjera, Marvie je odlučio dodijeliti i drugu nagradu gošći Aine Webster za njezin Reel i to u vidu tri besplatna noćenja u 2022. godini, dok ostale Reel i video uratke možete pronaći OVDJE.

Marvie Hotel & Health je pravo osvježenje na našem turističkom tržištu i dobar primjer kako se proaktivnim pristupom danas bori za svoje mjesto pod suncem. Inače, osim po atraktivnoj nagradnoj igri, Marvie je među prvima udružio snage s hrvatskim fintech startupom te uveo plaćanje kriptovalutama,te prvi zdravstveni hotel u Dalmaciji.

Povezane vijesti:

/ / / Splitski hotel Marvie Hotel & Health udružio snage s hrvatskim fintech startupom te uveo plaćanje kriptovalutama 

/ / / Marvie Hotel & Health uveo uslugu dugoročnog najma za digitalne nomade – We’re here to Stay

/ / / Otvoren hotel Marvie u Splitu – prvi zdravstveni hotel u Dalmaciji

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN