Počinje drugo izdanje destinacijskog projekta Via VINO iz kojeg možemo izvući vrijednu pouku

Autor:  HrTurizam.hr

19. kolovoza 2022.

Nagrađivana eno-gastro manifestacija Turističke zajednice Zagrebačke županije, nakon iznimno posjećenog prvog izdanja u 2021. godini, poziva sve ljubitelje vina, gurmane i istraživače da im se pridruže svaki vikend od 27. kolovoza do 17. rujna u sklopu drugog izdanja destinacijskog projekta Via vino.

Via VINO jedinstven je događaj koji okuplja vinske, gastronomske i kulturne sadržaje kroz seriju atraktivnih događanja širom Zagrebačke županije. 

Ključno je za naglasiti kako se ne radi o jednodnevnoj manifestaciji - nego o četiri vikenda kroz mjesec dana, dakle cijelomjesečnoj kampanji, uz puno raznolikih kvalitetnih događanja, a sve sa svrhom promocije vinskih cesta zagrebačkog zelenog prstena.

S jedne strane puno je lakše komunicirati i raditi promociju kada se radi o četiri vikenda, jer komuniciraš jednu poruku, a s druge strane stalno si prisutan kroz različitu komunikaciju koje se veže u cjelokupni projekt. Također, imaš događanje iz vikenda u vikend, a ne jednokratno događanje koji ima i jednokratni efekt. 

I ono najvažnije, sadržaj je motiv dolaska, a radi se o odličnom i drugačijem sadržaju te doživljaju. A nema bolje platforme za direktni plasman i promociju lokalnih vinara, s kojom cijela priča ima puno više dimenzija. Također, kako je Zagrebačka županija velika i "nepravilnog oblika" na ovaj način jednim projektom uspjeli su pokriti cijelu županiju, što je svakako veliki izazov. 

Uz glavnu komunikaciju Via VINARIA, svaki vikend planiraju se organizirati dodatni sadržaji: Via KINO, Via NOTE i Via ART.

Via vino pop up kino i vino 2

Via vino 2022

Također, mali sitni detalji u produkciji tj. uređenju prostora čine veliku razliku. Često su organizatorima te sitne stvari trošak, a ne shvaćaju da je uređenje prostora investicija kako bi ukupni doživljaj bio na punoj većoj razini. Tako na primjer na svakom stolu može biti mali "stolnjak", cvijeće i svijeća, prostor može imati zastavice i dekorativnu rasvjetu... sve je to investicija u ukupni doživljaj koji je ključan. 

Upravo i o tome su razmišljali i na prošlogodišnjem Via vino, što im je generiralo besplatni marketing, onaj najvažniji - marketing od usta do usta i odlične fotografije posjetitelja na društvenim mrežama. Ono kad posjetitelje pretvoriš u ambasadore. 

"Filmske projekcije besplatne za su za sve posjetitelje, a program Via VINO nadovezuje se na eno-gastronomsku ponudu specifičnu za svaku lokaciju. Tako će posjetitelji moći kušati različita vina hvaljenih i nagrađivanih vinara, obići vinske podrume te na kraju, po želji kušati nešto iz gastronomske ponude svakog događanja", najavljuje Ivana Alilović, direktorica Turističke zajednice Zagrebačke županije.

Projektom Via VINO iz TZ Zagrebačke županije žele nastaviti stvaranje inovativne turističku destinaciju koja će povezati kulturnu baštinu putem vinskih cesta uz koje se nalaze spajanjem usluga i ponude iz oba sektora i njihovom integracijom i sadržajno unaprijediti ukupnu turističku ponudu županije.

Cilj ovog projekta pored navedenog je povećanje prihoda od turizma i doprinos povećanju konkurentnosti Zagrebačke županije kroz višesektorsko povezivanje turizma sa ostalim gospodarskim granama te pozicionirati zagrebački zeleni prsten prema Zagrebu kao idealnu vikend destinaciju.

Više o projketu i programu saznajte na web stranici projekta viavino.hr

Autor:  HrTurizam.hr

19. kolovoza 2022.