Počinju li puhati neki novi turistički vjetrovi u Opatiji?

Novi predsjednik Uprave Liburnia Riviera Hotela Vladimir Bošnjak održao je sastanak s gradonačelnikom Opatije Ivom Dujmićem na kojem je dogovorena suradnja na brojnim projektima koji će doprinijeti razvoju turizma...

Novi predsjednik Uprave Liburnia Riviera Hotela Vladimir Bošnjak održao je sastanak s gradonačelnikom Opatije Ivom Dujmićem na kojem je dogovorena suradnja na brojnim projektima koji će doprinijeti razvoju turizma i gospodarstva u Opatiji, ali i osigurati nova radna mjesta za lokalno stanovništvo.

Liburnia Riviera Hoteli žele biti predvodnik u razvoju Opatije i Kvarnera te uz podršku Grada Opatije, drugih lokalnih i regionalnih institucija i gospodarstvenika podići raznolikost ponude i turističku vrijednost destinacije na jednu višu razinu.

Grad Opatiju vidimo kao partnera i stoga zajednički gradimo destinaciju, izjavio je predsjednik uprave LRH Vladimir Bošnjak te dodao kako zajedno žele iznjedriti nove razvojne projekte.

Ako ćemo svi zajedno upravljati destinacijom, ujediniti sve resurse, osmisliti i razvijati specifične turističke aktivnosti, programe i proizvode, usmjeriti se na razvoj zelenog i digitalnog turizma, dobit ćemo dodatni sadržaj koji će privući turiste i omogućiti Opatiji da postane jedna od najpoželjnijih destinacija tijekom cijele godine. Dogovorili smo i nekoliko projekata za ovu turističku sezonu, žurno radimo na pripremi pojedinih objekata za otvorenje u ovoj sezoni, a na nekim objektima su u tijeku opsežni radovi i renovacije u cilju dizanja na višu razinu kvalitete smještaja. Očuvali smo bazu zaposlenika lojalnih kompaniji i na taj način ćemo graditi odnose s njima i sindikatima, a ukoliko epidemiološka situacija bude dozvolila zaposlit ćemo i 500-tinjak sezonskih djelatnika” istaknuo je Bošnjak.

Prvi korak u tom smjeru je upravo održani sastanak s Gradom Opatijom na kojem se već razgovaralo o konkretnim projektima kao što su osnivanje turističko-tehnološkog inkubatora i inovacijskog centra, osnivanje hotel škole, razvoj dodatnog sadržaj za mlade, osnivanje kulinarske akademije, organizacija međunarodne ljetne škole, digitalizacija raznih usluga i proizvoda, ali i drugi projekti koji će omogućiti razvoj Opatije. 

Pred nama je zacrtan cilj dizanja kvalitete i prepoznatljivosti destinacije do kojeg ćemo, sasvim sam uvjeren, zajednički doći. Iako nam je neizvjesna i predstojeća turistička sezona optimisti smo i dogovaramo već ciljeve i za narednu 2022. godinu, radimo na promišljanju destinacije i jačanju postojećih te stvaranju novih događanja, u čemu su nam i ostali hotelijeri na destinaciji partneri. Zajednički su razgovori bili i sa sindikatima koji djeluju u LRH d.d. jer su oni treći partner, jer, kao što često istićem – zadovoljan je radnik najbolji radnik“, naglasio je Ivo Dujmić, gradonačelnik grada Opatije.

Jedna od tema bila je i nova financijska omotnica iz EU koja otvara niz mogućnosti za prijavu projekata na natječaje Europske unije, a koje će LRH i Grad Opatija zajednički razvijati i prijaviti.

Iako će ova godina biti nepredvidiva i izazovna za turistički sektor, Vladimir Bošnjak naglasio je kako LRH želi očuvati postojeća radna mjesta te zaposliti do 500 novih radnika u ovoj sezoni ako epidemiološka situacija to dozvoli. „Hrvatska je prošle godine bila jedna od vodećih turističkih odredišta na Mediteranu i nema razloga vjerovati da to neće biti i 2021. godine, posebno s obzirom na to da je sigurnost postala prioritet broj jedan svim turistima koji planiraju putovati. U tom smislu, većina njih bira odredišta koja su blizu i do kojih je lako doći automobilom, što Opatija može i mora iskoristiti“, zaključio je Bošnjak.

Svakako je pohvalno i značajno da je nakon samo pet dana od kada je izabran za novog predsjednika Uprave LRH, Bošnjak održao sastnak s gradonačelnikom grada Opatije. Upravo na Gradu je glavna odgovornost za budući razvoj destinacije.

Liburnia Riviera Hoteli su najjači turistički igrači u Opatiji, a uz novu Upravu te želju za promjenom i strateškim razvojem, sinergijom svih u destinaciji, svakako ovaj sastanak možemo gledati kao svojevrsni game changer u budućem razvoju opatijske turističke priče. Ili barem dobrim temeljem i korakom naprijed kao prvim preduvjetom.

Također, iskreno se nadam kako će se sada dogoditi pozitivna promijena i na sinergiji svih hotelijera da zajedno grade sadržaj i smjer razvoja destinacije, naravno u suradnji s gradom i TZG Opatije. Jer destinacija su svi te jedino zajedničkom vizijom, sinergijom i strateškim razvojem mogu graditi novi životni ciklus turističkog proizvoda i repozicioniranje Opatijske Rivijere. Tu svakako posebno moram naglasititi i Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Opatija kao važnog strateškog partnera i resursa u razvoju destinacije kroz Triple Helix model.

Možda je napokon i vrijeme da se Matulji , Ičići, Mošćenička Draga, Lovran i Opatija počnu brendirati i funkcionirati pod jednim brendom – Opatijska rivijera. Ne pro forme, nego kroz jednu jaku i efikasnu turističku zajednicu tj. destinacijsku menadžment organizaciju.

Opatija je postala uspavana ljepotica i nebrušeni dijamant, kojoj treba novi sjaj i vizija razvoja. O potencijalima nije potrebno govoriti. Oni su više nego svima jasni.

Foto: Ashley Winkler, Unsplash.com

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN