Poznajete li svoje goste?

Kako bi privukli goste prvo i osnovno morate ih dobro poznavati te znati što žele, kakva su njihova očekivanja, kao i njihove potrebe i želje. Iako se često u...

Kako bi privukli goste prvo i osnovno morate ih dobro poznavati te znati što žele, kakva su njihova očekivanja, kao i njihove potrebe i želje. Iako se često u turizmu govori kako je gost uvijek u pravu, iako se osobno ne bi složio s time u svakom slučaju, svakako ih morate dobro poznavati jer Vaš uspjeh ovisi upravo o njima. Niste otvoriti hotel te ne iznajmljujete apartmane sebi, nego gostima koji za tu uslugu plaćaju određenu naknadu.

Kako bi gosti bili zadovoljni i širili pozitivnu priču o Vašoj usluzi dalje, najbolji marketing uvijek je bio i uvijek će biti od usta do usta, razina Vaše izvedbe mora ispuniti očekivanja gostiju. Vrhunac cijele priče je da nadmašite njihova očekivanja, a to možete samo ako ih jako dobro upoznate.

Ilustracija: HrTurizam.hr

Ilustracija: HrTurizam.hr

S ciljem pružanja podrške u procesu donošenja odluka i strateškog planiranja subjekata javnog i privatnog sektora u turističkom gospodarstvu Hrvatske, Hrvatska turistička zajednica objavila je informacije vezane uz tržišna kretanja i trendove te analize postignutih receptivnih rezultata hrvatskog turizma.

Dokument „Ključne odlike turističkog prometa na značajnijim emitivnim tržištima“ sadrži podatke s značajna emitivna tržišta iz 27 zemalja poput ukupnog turističkog prometa u inozemstvo, pozicije Hrvatske, navika putovanja, korištenja smještaja i prijevoza, sezonalnosti putovanja i drugo. Svakako dobro proučite dokument u nastavku koji Vam donosi ključne odlike turističkog prometa na značajnijim emitivnim tržištima.

Dokument pogledajte na LINK-u

Vijesti: