Predstavljen novi ambiciozni turistički projekt Katara

Cilj katarske inicijative globalnog marketinga, koja je pokrenuta krajem 2018. godine, je pozicionirati zemlju kao atraktivnu turističku destinaciju koja nudi jedinstveno iskustvo. Kampanja naziva „Qatar. Qurated for You“ je...

Cilj katarske inicijative globalnog marketinga, koja je pokrenuta krajem 2018. godine, je pozicionirati zemlju kao atraktivnu turističku destinaciju koja nudi jedinstveno iskustvo. Kampanja naziva „Qatar. Qurated for You“ je ideja Grid Worldwidea u ime Nacionalnog turističkog vijeća Katara.

Lansirana na petnaest prioritetnih tržišta diljem svijeta, kampanja je lokalizirana na osam jezika na raznim platformama, uključujući televiziju, print, digital i out-of-home, a cilj joj je doseći 250 milijuna ljudi.

Kampanjom se želi predstaviti mnoga autentična iskustva koja zemlja nudi putnicima te pozicionirati Katar među pet najboljih turističkih destinacija na globalnoj razini.

Vizual kampanje / Youtube: Visit Qatar

Prema riječima Adama Byarsa, izvršnog direktora Grida, „Katar je fascinantna zemlja. Uspjela je u nastojanjima predstaviti tipične trendove bliskoistočne zemlje te je proveden niz inicijativa za povećanje turističke infrastrukture i pružanje turističkih iskustava na svjetskoj razini. Ukinula je potrebe za vizom u čak 80 zemalja te je zbog toga proglašena najpristupačnijom zemljom Bliskog istoka od strane Forbesa. Osim toga, zemlja je uložila značajna sredstva u infrastrukturu, uključujući izgradnju osam vrhunskih stadiona u naporima da bude domaćin Svjetskog nogometnog kupa 2022.

Iz Grida su nastojali komunicirati i prenijeti bit same zemlje. Agencija je to provela kroz filozofiju koja obuhvaća prošlost kako bi informirala budućnost „toplinom duše“ – konceptom koji obuhvaća povijest i baštinu zemlje – zajedno s „duhom vizije“.

Ugledni fotograf Erik Almas dobio je zadatak fotografirati niz atrakcija, uključujući Souq Waqif, najstarije tržište u Dohi, Khor Al Adaid, more unutar kopna, na granici između Katara i Saudijske Arabije, Nacionalni muzej Katara, Doha Corniche, rivu koja se proteže 7 kilometara, obzor Dohe te skulpturu „East-West/West-East“ umjetnika Richarda Serre. Almasove fotografije prikazane su u tiskanom i offline oglasnom materijalu kampanje.

Službena web stranica / visitqatar.qa

Grid, kaže Byars, je pokušao razumjeti što turisti traže od putovanja. Američki putnici, na primjer, traže avanturistička iskustva, dok su britanski turisti više zainteresirani za ugostiteljsku i gastronomsku ponudu. Ti uvidi su se zatim implementirali u ključne dokazne točke kako bi se stvorile personalizirane kampanje po zemljama.

Prva televizijska reklama kampanje prikazivala je pregršt kultnih turističkih atrakcija Katara. Druga kampanja lansirana je u veljači na Katarski nacionalni dan sporta i uključuje jedan od vodećih svjetskih nogometnih klubova, pariški Paris Saint-Germain, s kojim Katarsko turističko vijeće ima strateško partnerstvo.

Iako je kampanja još uvijek u povojima, već je zainteresirala Katarce. „Postali smo jako investirani u Katar te jako strastveni prema zemlji i ovoj kampanji“, zaključuje Byars.

Više o „Qatar. Qurated for you“ kampanji možete pronaći OVDJE.

Foto: Visit Qatar

Povezane vijesti: