Predstavljena brošura “Vodič restoranima i konobama Opatije“

Turistička zajednica grada Opatija, nedavno je predstavila novi katalog kongresne ponude pod nazivom „Opatija – kongresna destinacija s tradicijom“, a sada je predstavljena i brošura „Vodič restoranima i konobama Opatije“....

Turistička zajednica grada Opatija, nedavno je predstavila novi katalog kongresne ponude pod nazivom „Opatija – kongresna destinacija s tradicijom“, a sada je predstavljena i brošura „Vodič restoranima i konobama Opatije“.

Vrhunska gastronomska ponuda, kulturni i kongresni turizam spadaju među najznačajnije elemente turističkog proizvoda Opatije i čitave rivijere.

Kako bi kvalitetno predstavila „kulinarske atrakcije“ svoga grada, Turistička zajednica grada Opatija upravo je objavila brošuru „Vodič restoranima i konobama Opatije“ koja je od danas svim posjetiteljima Opatije dostupna u TIC-u.

Dvojezična brošura na 84 stranice donosi detaljan pregled opatijskih ugostiteljskih objekata i kavana predstavljenih vrhunskim fotografijama i zanimljivim tekstovima koji predstavljaju ponudu i ugođaj svakog lokala. Za svaki restoran navedeni su specijaliteti kuće, kao i ključne informacije poput nagrada i priznanja, radnog vremena, načina plaćanja ili kapaciteta, a uz njih brošura predstavlja i opatijske gastromanifestacije, od Šparuga i vina do Festivala čokolade, kao i autohtone namirnice ovog podneblja poput kvarnerskog škampa, maruna ili šparuga, ističu iz grada Opatije.

Foto: Grad Opatija

“Ovom brošurom htjeli smo istaknuti ključne razloge zbog kojih Opatija spada u sam vrh hrvatske gastronomije – to je pozicija „između mora i gora“ zbog čega se na tanjuru spaja „najbolje od oba svijeta“ – morske delicije poput kvarnerskog škampa i kvalitetne ribe te plodovi šume kao što su divlje šparuge i gljive, tradicija ugostiteljstva koja se mjeri u stoljećima te kreativnost naših chefova koji uspješno unaprjeđuju tu tradiciju sa suvremenim gastronomskim trendovima, stvarajući od autohtonih lokalnih namirnica nenadmašne kreacije na tanjuru” istaknula je direktorica Turističke zajednice grada Opatija Suzi Petričić.

Prvo izdanje brošure tiskano je u 10 tisuća primjeraka, a svake godine će se tiskati novo izdanje s najnovijom ponudom. Osim u tiskanom izdanju, svi tekstovi i fotografije bit će dostupni i na internetskim stranicama TZ Opatije. Za sada na službenim web i FB stranicama TZ Opatije nema nikakvih novosti o istome. Dapače, zanimljivo je kako TZG Opatije komunicira koristeći kanale grada Opatije, a ne putem svojih komunikacijskih kanala.

MATULJI, IČIĆI, MOŠĆENIČKA DRAGA, LOVRAN I OPATIJA POD JEDNIM BRENDOM – OPATIJSKA RIVIJERA?

Ideja tj. jedini logičan slijed razvoja i brendiranja Opatije tj. Opatijske rivijere kroz sinergiju, o kojoj se dugo piše i čeka, napokon je prošle godine dobila i neke prve konkretne službene korake. Prema riječima gradonačelnika grada Opatije, Ive Dujmića, s načelnicima liburnijske lokalne samouprave i njihovim turističkim zajednicama postignut je dogovor o zajedničkom brendiranju Opatijske rivijere. Za sada još nema nikakvih službenih informacija gdje i u kojoj je fazi proces brendiranja Opatijske rivijere kao jedne turističke destinacije. Nažalost, očito ide sve presporo, što je velika šteta, jer tržište se razvija iz dana u dan, dok mi stagniramo i prespori smo, drugi snažno snažno guraju naprijed.

Foto: Pixabay.com

Tako je i propuštena još jedna prilika da se i spomenuti vodič o restoranima i konobama Opatije, prezentira kao vodič gastronomske ponude cijele Opatijske rivijere. Imamo puno vodiča, informacija, pomutnje i šuma u komunikaciji, a pitanje je efikasnosti koja je upitna. Gosti stvari ne znaju, ne vide niti ih interesira gdje je granica između Rijeke, Opatije, Lovrana itd… Njima je to sve to jedna destinacija. Zanima ih kvalitetni sadržaj i doživljaj. Glavni brend svakako mora biti Kvarner, pa spuštati komunikaciju na druge gradove tj. zajedničke objedinjene turističke proizvode. Rijeka, Opatijska Rivijera, otoci ( Lošinj i Cres jedna brend? ) itd…

Matulji , Ičići, Mošćenička Draga, Lovran i Opatija moraju biti pod jednim brendom – Opatijska rivijera. To je jedino logično, prirodno i efikasno. Brendiranje regija, a ne zasebno 300 + destinacija u Hrvatskoj.

POVEZANA VIJEST:

NOVI KATALOG I INTERNETSKA PLATFORMA OPATIJE ZA PROMOCIJU KONGRESNOG TURIZMA

MATULJI, IČIĆI, MOŠĆENIČKA DRAGA, LOVRAN I OPATIJA POD JEDNIM BRENDOM – OPATIJSKA RIVIJERA

Povezane vijesti: