Priključite se ciklusu edukativnih radionica: Inovativni turizam u vremenima pandemije COVID-19 i nakon toga

Globalno razorni gospodarski učinci pandemije pred turističke dionike stavili su brojna pitanja i izazove -  koji put odabrati, kako upravljati destin...

Autor:  HrTurizam Native

5. travnja 2022.

Globalno razorni gospodarski učinci pandemije pred turističke dionike stavili su brojna pitanja i izazove -  koji put odabrati, kako upravljati destinacijom, kako kreirati inovativna i učinkovita rješenja koja će doprinijeti oporavku i održivom razvoju, kako postići ravnotežu koja podržava održivi rast i donosi ekonomsku otpornost lokalnim zajednicama, istovremeno ublažavajući uobičajene izazove poput prekomjernog turizma i degradacije okoliša.

Kako bi dionicima javnog i privatnog sektora u turizmu pomogli u ovoj prilagodbi, Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije  i Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA) pripremile su zajednički projekt edukacije dionika javnog i privatnog sektora u turizmu pod nazivom „Inovativni turizam u vremenima pandemije COVID-19 i nakon“. 

U okviru projekta koji će se održati tijekom travnja u Splitu predviđene su četiri besplatne jednodnevne tematske interaktivne radionice. 

"Vjerujemo da će ove radionice kao i niz drugih koje UHPA planira organizirati tijekom ove godine u suradnji s partnerima doprinijeti da dionici turističke industrije budu spremni odgovoriti na izazove s kojima se suočavaju u svakodnevnoj poslovnoj praksi, kojih je nažalost zadnje 2 godine bilo previše, od pandemije, potresa pa do rata…" navode iz UHPA-e dodavši kako je ciklus ovih radionica je nastavak višegodišnje uspješne suradnje između TZ Splitsko-dalmatinske županije i UHPA-e.

Programi radionica namijenjeni su ciljnim skupinama koje obuhvaćaju zaposlene u sustavu turističkih zajednica te lokalnoj upravi i samoupravi na poslovima vezanim uz razvoj turizma, turističke i DMK agencije, kao i sve druge turističke subjekte.

"S obzirom na zahtijevnu turističku sezonu koja je pred nama, osim na polju marketinga gdje smo izrazito angažirani, odlučili smo se angažirati i na polju edukacija. Stoga smo angažirali UHPA-u kako bi doveli najkvalitetnije strane i domaće autoritete za destinacijski menadžment i tržišno komuniciranje u zahtjevnim vremenima. Smatramo da su edukacije ključne u ovim izazovnim vremenima te ćemo UHPA-ine edukacije prenositi direktno na našem YouTube kanalu za sve zainteresirane.Sve ovo radimo kako bi maksimalno pomogli turističkom sektoru da se pripremi za nadolazeću sezonu." ističe Joško Stella, direktor TZ Splitsko-dalmatinske županije. 

Inače, Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije je nedavno odradila set od 15 edukacija za privatne iznajmljivače koje su također bile besplatne, a sufinancirat će i dodatnih 7-10 edukacija koje će provoditi turističke zajednice, a vezane su za kamping, kulturni turizam i održivi turizam.

Predavači edukacije su Victoria Smith iz Velika Britanije, Rob Holmes iz SAD-a i Željko Trezner, a glavna tema Inovativni turizam u vremenima pandemije COVID-19 i nakon toga. Sudjelovanje je besplatno uz obveznu prijavu putem online obrasca, najkasnije dva dana prije početka svake radionice, a broj mjesta je ograničen. Sve radionice održat će se u hotelu Park u Splitu, a biti će prenošene i online. 

POPIS RADIONICA: Inovativni turizam u vremenima pandemije COVID-19 i nakon toga

Cms image 1448895587 original
Foto: Hotel Park, Split

Content marketing: Ključne strategije za putovanja nakon COVID-a

  1. travnja 2022., 10:00 – 14:00

Komunikacija, suradnja i poznanstva ključni su za tvrtke dok rade na oporavku kroz globalnu pandemijsku krizu. Navedeno je ključno i za uspješnu strategiju content marketinga te turistički oporavak i vraćanje putnika na destinacije diljem svijeta. Ključ uspješnog content marketinga je uvjerljiv sadržaj. Cilj ove radionice je sudionicima prezentirati inspirativne primjere iz stvarnog života kako bi stekli uvid u najbolje prakse i dobili savjete za izgradnju content marketing strategije, stavljajući autentično pripovijedanje i održivost u središte programa content marketinga.

Predavač: Rob Holmes (SAD) - više od 25 godina iskustva u industriji putovanja i održivosti, s jedinstvenim i raznolikim poduzetničkim uspjesima u multimedijskoj produkciji, pripovijedanju priča, globalnom strateškom marketingu, održivom turizmu, društvenoj odgovornosti, zaštiti divljih životinja i start-upovima. Osnivač je i glavni strateg GLP Films, nagrađivane američke agencije za marketing sadržaja koja se bavi održivošću i pričanjem priča za turističku industriju

PRIJAVA

Budućnost putovanja: Destinacijski menadžment i marketinška strategija

  1. travnja 2022., 10:00 – 14:00 

Globalna pandemija dramatično je otkrila krhkost turističke industrije, ali zajedničko iskustvo je naglasilo snagu partnerstva, suradnje i održivih turističkih praksi koje vode do jače zajedničke budućnosti. Destinacijske menadžment organizacije (DMO) se okreću od marketinga destinacije prema upravljanju destinacijom, u nastojanju da postignu ravnotežu koja podržava održivi rast, donosi ekonomsku otpornost lokalnim zajednicama, čuva lokalnu kulturu i baštinu, istovremeno ublažavajući uobičajene izazove poput prekomjernog turizma i degradacije okoliša. Cilj ove radionice je sudionicima prezentirati inspirativne primjere iz stvarnog života iz kojih će saznati kako se pojedine zajednice i destinacije prilagođavaju, inoviraju i prevladavaju izazovna vremena. Stavljajući održivost u srž svog poslovnog modela, destinacije i zajednice pozicioniraju se za uspjeh dok izlaze iz pandemije. Sudionici će naučiti o važnosti uloge koju strateške komunikacije imaju u postizanju zadanih poslovnih ciljeva. Također, naučit će se kako snaga suradnje može pojačati marketinšku poruku i distribuciju gledajući na lokalne tvrtke u turističkom lancu opskrbe kao na strateške partnere, a ne na konkurente u industriji

Predavač: Rob Holmes (SAD) - više od 25 godina iskustva u industriji putovanja i održivosti, s jedinstvenim i raznolikim poduzetničkim uspjesima u multimedijskoj produkciji, pripovijedanju priča, globalnom strateškom marketingu, održivom turizmu, društvenoj odgovornosti, zaštiti divljih životinja i start-upovima. Osnivač je i glavni strateg GLP Films, nagrađivane američke agencije za marketing sadržaja koja se bavi održivošću i pričanjem priča za turističku industriju.

PRIJAVA

Turizam u COVID-19 vremenima i nakon njih – održivi razvoj turističkih proizvoda

  1. travnja 2022., 10:00 – 14:00   

Radionica stavlja naglasak na najvažnije trendove u međunarodnom turizmu i na obilježja suvremenih međunarodnih turističkih kretanja u okolnostima prije, za vrijeme i nakon COVID-19 vremena. Sudionici će biti upoznati s promjenama koje pokreću trendove u turizmu te koje su njihove posljedice u pandemijskim i postpandemijskim vremenima. Također, stavit će se naglasak na najvažnije trendove u međunarodnom turizmu prije, za vrijeme i nakon COVID-19 vremena. U sklopu radionice identificirat će teme, područja i aktivnosti koji do sada nisu obuhvaćeni razvojem složenih turističkih proizvoda te kako je kriza naglasila potrebu održivog razvoja turističkih proizvoda i zašto će potražnja za proizvodima turizma posebnih interesa rasti. Identificirat će se koji su ključni dionici održivog razvoja turizma i koja je njihova uloga. Na kraju osvrnut će se na trendove u području održivog razvoja turizma posebnih interesa za stvaranje prilike za poboljšanje konkurentnosti.

Predavač: Željko Trezner (HRV) - mag. rel. int. et dip., v. pred., sudjeluje u raznim projektima, stručnim vijećima i grupacijama u području upravljanja putničkim agencijama i održivog turizma općenito. Savjetnik je Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA) i predavač na Veleučilištu VERN i Aspira.

PRIJAVA

Putovanja i „novo normalno“ – ciljani marketing

  1. travnja 2022., 10:00 – 14:00   

Cilj ove radionice je poučiti sudionike o evoluciji turističkog marketinga do danas i kako doći do potrošača u „novo normalnoj situaciji“. Sudionici će saznati kako se turistički marketing razvijao u skladu s akademskom teorijom marketinga (što je marketing, koji su Ps marketinga, nekad i sada), koji su svjetski događaji promijenili turizam i potražnju potrošača, kakav je marketing potreban za potporu novim ‘oblicima’ turizma; marketing 3.0: Evolucija pre-COVID, kako će turistički marketing odgovoriti na COVID i oporavak. Prezentirat će im se i pojasniti greenwashing i kako ga izbjeći, kako je COVID-a promijenio stavove potrošača, očekivano ponašanje potrošača nakon pandemije, kako će marketinški "Ps" evoluirati…

Predavačica: Victoria Smith (Velika Britanija) - ima više od 25 godina iskustva u turizmu. Bogato iskustvo stekla je u vodećim turističkim agencijama i turoperatorima poput TUI-a i Virgin Holidays. Niz godina angažirana je u brojnim projektima vezanim za održivi razvoj turizma, upravljanje destinacijom i marketing, usko surađujući s vladinim i nevladinim institucijama, organizacijama po pitanjima održivog razvoja i certifikacije. Magistrirala je (2012.) u području odgovornog upravljanja turizmom na Leeds Becket University. Članica je brojnih povjerenstava i stručnih timova (SEED Madagaskar, Global Ecotourism Network i dr.). Njezin start-up projekt www.earth-changers.com 2017. godine bio je dio partnerskog rješenja za UN-ovu godinu održivog razvoja turizma. Dobitnica je brojnih nagrada i poslovnih priznanja, između ostalog Travelmole's UK Responsible Travel & Tourism za web. Uvrštena je među 3 najbolja finalista za storytelling u NatWest / Pioneers Post SE100 indeksu top 100 društvenih poduzeća u Velikoj Britaniji te na WISE 100 žena društvenih poduzeća. Iza nje su brojna stručna predavanja i radionice na temu održivog turizma, marketinga održivog turizma, društvenih medija, turizam s pozitivnim utjecajem, transformativni / transformacijski turizam, turizam i održivi razvoj / ciljevi održivog razvoja, „greenwashing“, ekoturizam, volonturizam, avanturistički turizam, DOP i dr.

PRIJAVA

Podsjećamo, kako će se UHPA-ine edukacije prenositi direktno na YouTube kanalu, no edukacije uživo uvijek će imati najbolju vrijednost zbog žive interakcije, pa svakako iskoristite priliku da dobijete nova znanja i osvrt što nas sve očekuje u ovoj i budućoj turističkoj godini. 

Foto: Hotel Park, Split

 

 

Autor:  HrTurizam Native

5. travnja 2022.