Promocija Slavonije na njemačkom tržištu: Njemačka televizija snimila reportažu “Moja Slavonija, Baranja i Srijem”

U organizaciji Upravnog odjela za turizam, kulturu i sport Osječko-baranjske županije jučer je predstavljen projekt snimanja reportaže s njemačkom produkcijskom kućom Blue Planet TV pod nazivom „Moja Slavonija, Baranja...

U organizaciji Upravnog odjela za turizam, kulturu i sport Osječko-baranjske županije jučer je predstavljen projekt snimanja reportaže s njemačkom produkcijskom kućom Blue Planet TV pod nazivom „Moja Slavonija, Baranja i Srijem“, namijenjena za prikazivanje na njemačkom govornom području.

Tako je u proteklih tjedan dana u Slavoniji i Baranji boravila je njemačka filmska ekipa koja je snimala promidžbeni film koja će se prikazivati na minimalno šest TV postaja diljem zapadnoeuropskog tržišta od siječnja 2021. godine.

Radi se o reportaži gdje poznata osoba iz Njemačke, u ovom slučaju gospodin Oliver Hörner, vodi gledatelje kroz reportažu o Slavoniji, Baranji i Srijemu kao izuzetno zanimljivoj destinaciji kontinentalne Hrvatske.

Cilj projekta je prikaz Slavonije, Baranje i Srijema kao interesantne turističke destinacije za zapadno tržište kako bi se nakon korona krize već kroz 2021. godinu postigao bolji rezultat u turističkom sektoru te potakli dolasci turista iz Njemačke, Austrije i Švicarske.

U produkciji ovog formata sudjeluje 5 osoba iz Blue planet TV produkcije te 2 osobe iz osječke tvrtke Pointers, odjela za video i TV produkciju, a koji su ujedno aktivno uključeni i u organizaciju produkcije. 

Ova reportaža će se prikazati i promovirati putem mnogo brojnih kanala postižući više milijunsku gledanost, kao što je emitiranje na ANIXE auf Reisen (jedan od najpopularnijih Njemačkih video kanala za putovanja) , n-TV-u, RTL-Mediathek-online, RNF, RMTV i mnogim drugim. Također reportaža biti će distribuirana putem Waipu TV platforme, kao i Amazon Prime i Samsung TV Plus kanala.

Krunoslav Weinpert, Pointers: Svi su pozitivno zatečeni kada dođu i vide što sve što imamo

Istočna Hrvatska je ovime postala prva destinacija u Hrvatskoj koja je na ovaj način direktno pristupila tržištu njemačkog govornog područja ali i šire te pokazala zajedništvo i aktivnost u doba kada je to od iznimne važnosti za turistički sektor, ističe vlasnik produkcijske kuće i receptivne agencije, Pointers travel Krunoslav Weinpert te dodaje:

Zabilježen je život pun tradicije ovoga kraja, Kopački rit, vinogradi, đakovačka ergela i mnogi drugi zanimljivi predjeli koji mogu biti pozivnica njemačkim turistima. Film će trajati 45 minuta i bit će prikazan 30 puta na tržištu Njemačke. Projektom će se osigurati prisutnost našeg kraja na njemačkom tržištu, kakva se nikada do sada nije dogodila te očekujem da će potaknuti građane na dolazak u ovaj dio Hrvatske” ističe Weinpert.

Članovi ekipe uvjereni su kako će se filmom o Slavoniji, Baranji i Srijemu postići veliki uspjeh, a kako govori Weinpert koji je cijelo vrijeme proveo sa snimateljskom ekipom, svi su više nego ugodno iznenađeni onim što su vidjeli u Slavoniji, Srijemu i Baranji. Pogotovo malim obiteljskim hotelima, što nema gužvi, gospodarstvima, gastronomijom, ali prije svega gostoljubivošću ljudi na ovom području.

Snimanjem destinacije u ovom trenutku omogućuje se emitiranje finalnog materijala već od siječnja 2021. godine čime osiguravamo raniji porast interesa zaljubljenika u putovanja za nedovoljno istražene dijelove naše lijepe Slavonije, Baranje i Srijema” dodao je Weinpert i zaključio kako je ukupna vrijednost medijskog prostora na TV postajama veća od 360.000 eura.

Tatjana Roth: Jedino što možemo i moramo biti, je da budemo agilni i da provodimo marketinške kampanje kako bi se pozicionirali

Prošle godine radili smo istraživanje, a sada nastavljamo sve aktivnosti kako bi se što boje pozicionirali na njemačkom tržištu, ističe Pročelnica Upravnog odjela za turizam, kulturu i sport Tatjana Roth te dodaje kako imaju odličnu suradnjom i s agencijom I.D.Riva Tours koja im daje sve relevantne informacije s njemačkom tržišta, a koji govore kako postoji veliki interes njemačkih turista za dolaskom u Slavoniju.

“Njemački gosti su i po dolasku i noćenjima naši glavni gosti, nakon domaćih gostiju. Informacija koje dobivamo s njemačkog tržišta su kako će nijemcima u narednom periodu biti u fokusu bile destinacije tj. Europa, kao i destinacije koje su dostupne automobilom. Također, žele istraživati neke nove destinacije, gdje nema masovnog turizma, tražene su male ruralne kuće, priroda, održive destinacije, organska hrana – sve su to benefiti koje mi imamo. I zato se važno pozicionirati, pa je stoga snimanje spomenute reportaže za njemačke televizije dobra investicija” istaknula Roth.

Turistički sektor je zbog epidemije koronavirusa najviše pogođen, pogotovo turistički sektor na kontinentu, dodaje Roth i naglašava kako sami turistički poduzetnici nemaju dovoljno financijska sredstva za marketing i promidžbu, pa je time ova reportaža ima dodatnu težinu, uz sve aktivnosti koje rade na razvoju i promociji destinacije.

Jedino što možemo i moramo biti, je da budemo agilni i da provodimo marketinške kampanje. Moramo biti spremni na trenutak kada se tržište oporavi i pokrenu se turistička putovanja, da se pozicioniramo i da budemo prvi izbor njemačkim gostima” zaključila je Roth.

Projekt se ostvaruje u suradnji Upravnog odjela za turizam, kulturu i sport OBŽ i partnera projekta, a to su Turistička zajednica Grada Osijeka, Turistička zajednica Baranje, Turistička zajednica Općine Bilje, Park prirode Kopački rit, Grad Đakovo, Turistička zajednica Grada Đakovo, Grad Donji Miholjac, Turistička zajednica Grada Donjeg Miholjca, Općina Erdut, Bizovačke toplice, Grad Ilok, Općina Babina Greda, Općina Cerna i tvrtke Pointers travel.

Foto: Pointers travel

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN