Rovinj,Omiš i Hvar nove destinacije za turističko trčanje

Ako želimo produžiti turističku sezonu, tada se moramo bazirati na raznolik, autentičan i kvalitetan sadržaj i ponudu, a koja ne ovisi isključivo o suncu i moru tj. kupanju. Logično,...


Ako želimo produžiti turističku sezonu, tada se moramo bazirati na raznolik, autentičan i kvalitetan sadržaj i ponudu, a koja ne ovisi isključivo o suncu i moru tj. kupanju.

Logično, jer kada izostavimo sunce i more kao primarni motiv dolaska, što nam ostaje? Moramo si postaviti pitanje: Zašto bi netko došao u našu destinaciju kada se ne može kupati? Ima li sadržaja za njega? Što će raditi u našoj destinaciji van sezone? Koji je njegov motiv dolaska?

Ono najvažnije, da bi pogodili motiv dolaska i potaknula ga na razmišljanje moramo razmišljati o novim turističkim proizvodima koje možemo ponuditi našim gostima, a koji će im biti dostupni tijekom cijele godine.

Trčanje je upravo jedna takva aktivnost, a ako se pitate zašto trčanje, evo jedne zanimljive činjenice. Trčanjem se u EU redovito bavi preko 50 milijuna ljudi, a njihova godišnja potrošnja se procjenjuje na 9.6 milijardi eura. Netko vidi u tome potencijal za rast i razvoj, a netko ne. Upravo je trčanje jedan od trendova koji rapidno raste, kako u Europi, tako i u Svijetu.

Upravo taj segment ciljala je ekipa iz SightRun-a, inače i sami zaljubljenici u trčanje, koji ističu kako bi trčanje nakon biciklizma moglo zapravo postati novi zaštitni znak Hrvatske, ako se dovoljno potrudimo.

Logičan i prirodni zaključak, jer sve potencijale imamo. Različite vrste terena na malom prostoru,dugačku obalu i otoke, mnoštvo trkački događanja i outdoor festivala, vrhunsku i autentičnu gastronomiju, vrhunski smještaj , dobro smo prometno povezani, a imamo i ugodnu klimu skoro tijekom cijele godine na Jadranu… Zašto ne iskoristiti ovo trkačko ludilo? Želimo li pratiti trendove? Ili još bolje, želimo li stvarati trendove i biti njegovi glavni ambasadori?

Na tom tragu, startup SightRun mobilna aplikacija za turističko trčanje ulazi u novu turističku sezonu s novim trkačkim destinacijama i novim zanimljivim turama. SightRun aplikacija povezuje trčanje i turističko razgledavanje i namijenjena je onim gostima koji se ne odriču trčanja ni kada su na putu ili na odmoru, a osobito onda kada imaju manje vremena i za razgled destinacije. Time gost-trkač tijekom trčanja otkriva zanimljivosti o gradu i obilazi gradske atrakcije.

Tako nakon Zagreba, Šibenika, Splita, Pule, Opatije, Rovinja, Münchena i Graza, SightRun aplikacija za ovu sezonu bogatija je za tri nove trkačke destinacije – Rovinj, Omiš i Hvar.

SightRun App sadrži audio trkačke ture koje trkaču daju navigacijske upute i zanimljive podatke o lokaciji na kojoj trče. Dovoljno je da trkač skine kroz aplikaciju željenu turu, dođe na startnu točku, stavi slušalice i stisne play. Nakon toga mu više nije potreban internet, a mobitel može pospremiti i prepustiti se da ga aplikacija sigurno provede kroz grad. Aplikacija koristi GPS mobilnog uređaja te zbog toga nije bitno koliko brzo se osoba kreće jer aplikacija zapravo prati njega. Da tako jednostavno i genijalno, a SightRun aplikacija u potpunosti je besplatna za korisnika te je dostupna na Google Playu i App Storeu.

Naravno, SightRun je odlična priča, no to je tek početak priče o brendiranju neke destinacije kao Runner Friendly destinacije. Od uređenje tura i staza za trčanje, do raznih trkačnih događanja i ekstenzija priča iste tematike.

E sad, na kraju se opet postavlja pitanje: Želimo li razvijati turizam u pred i posezoni? Ako da, onda je ova odlična hrvatska priča i pamet jedan od obaveznih alata za sve naše turističke destinacije. No, kako to biva u Hrvatskoj sve ide presporo te smo odavno kao “mala” turistička destinacija trebali implementirati SightRun kao i sve druge odlične turističke priče. Dok se konkurencije bavi tržišnim razvojem i grize, mi stagniramo i spori smo.

Zašto biti zadnji, kada možemo biti prvi u nečemu? Eto zato nam turizam generalno u “banani” jer imamo kratku sezonu, slabu turističku potrošnju te nažalost kroz turizam potičemo uvoz.

Pitam se što druge destinacije čekaju? Što vi čekate da pitate to isto pitanje, naravno samo ako želite produžiti turističku sezonu, upravo one koji su zaduženi za turistički razvoj u vašoj destinaciji. Svi gubite jer je sezona kratka. I zato se nemojte čuditi kada je kratka turistička sezona te pitajte svoje gradove i Turističke zajednice zašto stagniramo? Izgovora danas u 21.stoljeću stvarno nema, a mogućnosti i rješenja na tržištu imamo koliko želimo. Dapače, imamo ih u našem dvorištu, naša pamet i rješenja. Samo treba izaći iz zone komfora i početi se baviti tržišnim razvojem, a manje politikantstvom.

Ili nam je dovoljno dobro i ovako, pa će sutra i SightRun kao i mnoge druge aplikacije i tvrtke, svoju sreću naći na tržištima gdje se cijeni i potiče tržišni razvoj, te one destinacije koji se žele razvijati i pratiti globalne trendove. No, onda ne mojom kukati kako nam sezona kratka. Sve imamo, sve je do ljudi i do nas samih.

P.S. Grčka, Turska, Egipat se bude tj. probudile su se, a najave za ovu sezonu su, u najboljem slučaju, da će biti na razini kao i prošle. A što će biti sljedeće godine?

POVEZANA VIJEST:

SIGHTRUN ODLIČAN NOVI TURISTIČKI PROIZVOD KOJI POVEZUJE TRČANJE I TURIZAM – TURISTIČKO TRČANJE

HRVATSKA PRVA NA SVIJETU DOBILA RUN FRIENDLY KONCEPT HOTELA – RUN HOTEL


Vijesti: