Saznajte kako Slovenija kroz odličan narativ spaja vrhunsku gastronomiju i održivost

Danas sam pisao o Istri kroz konzistenciju i pozicioniranje, a upravo na pozicioniranju aktivno radi i Slovenija. Naime, novi promotivni video šalje sliku i narativ upravo baziran na vrhunskoj...

Danas sam pisao o Istri kroz konzistenciju i pozicioniranje, a upravo na pozicioniranju aktivno radi i Slovenija.

Naime, novi promotivni video šalje sliku i narativ upravo baziran na vrhunskoj gastronomskoj sceni Slovenije, a sve kroz održivi razvoj.

U godini kada Slovenija ima prestižnu titulu Europske regije gastronomije, predstavljaju novi gastronomski video za promociju Slovenije kao održive gastronomske destinacije, temeljenu na vrhunskoj kulinarskoj ponudi sugeriranoj s prirodom.

Održiva gastronomska priča o Sloveniji – Slovenian Gastronomy: You can’t spell Slovenia without love.


Video by Tent Film for Feel Slovenia.

Upravo spomenut video jučer je pobjednik je natječaja Fitur Travel Video u kategoriji Best International Video Promoting a Tourism Product FITUR 2021.

Među 85 prijava, stručni žiri koji se sastojao od međunarodnih stručnjaka iz područja novinarstva, marketinga, audio-vizualnih komunikacija, turizma i oglašavanja odabrao je 72 videa za natjecanje. Jučer, na video objavi nagrada, video je osvojio prvo mjesto u kategoriji Najbolji međunarodni video koji promovira turistički proizvod FITUR 2021.

Kako navode iz Slovenske turističke zajednice, novi video prikazuje jedinstvenu prednost slovenskih kuhara jer imaju privilegirani pristup lokalnim sastojcima. Slovenska kulinarska filozofija temelji se na principu ‘od vrta do stola’, a to se odražava u bliskim odnosima između kuhara i lokalnih proizvođača, kao i dubokim vezama između slovenskih krajolika i tradicionalnih kulinarskih iskustava.

Već sam prije pisao o odličnoj komunikaciji Slovenske turističke zajednice kao i web stranici tj. platformi koja je na odličan način posložena – tako jednostavna, a opet toliko sadržajna. Više u prilogu.

I ne, tu se ne radi samo o jedno odličnom videu. To je bar u Hrvatskoj veliki problem, što imamo odličnu priču, promociju i tu stanemo. Nikako da zaokružimo cijeli proces i doživljaj. Video je samo alat ili medij kako ispričati priču ili promovirati neki segment. Video stvara pažnju i interes, a znamo kako je danas teško doći do pažnje, a još teže je zadržati.

Ako gledamo kroz Marketinški model AIDA koji predstavlja akronim za A – Attention (pažnja), I – Interest (interes), D – Desire (želja), A – Action (akcija) u oglašavanju, onda je video služi za prva dva akrinoma. Ako nakon videa nema neke dodatne komunikacije, onda cijeli proces stane i nema efekta.

Desire ili stvaranje želje za putovanjem nam omogućuje upravo nastavak priče ili storytellinga, i to kroz recimo digitalnu platformu. Na glavnoj web platformi Slovenia.info, nalazi se podstranica samo za gastronomsko iskustvo Slovenije – Taste Slovenia. Taste nature., a na koju se ustvari video referira.

Na posebnoj web stracnici slijedi nastvak priče, “proof of concept” i stvaranje želje, za konačnim Da ili akcijom. I to je smiso komuniakcije i promcije. Doći do akcije / kupnje ili dolaska gosta. I opet, sada se sad vratite se na članak o glavnoj digitalnoj platformi Slovenske turističke zajednice ( dolje u prilogu ). Sve je zaokruženo, posloženo i povezano jer motiv dolaska je destinacije, a ne krevet.

Jedan video ne čini razliku. Dapače, nismo postigli cilj te u konačnici bacili u vjetar cijeli trud i novac. Da, možda je privukao pažnju, no nema nastavka priče, a time niti pravog efekta.

/ / / “ZDAJ JE ČAS. MOJA SLOVENIJA” ILI KAKO SLOVENIJA RADI NA AKTIVACIJI DOMAĆEG GOSTA

Da se još jednom referiram na članak o pozicioniranju. Danas je preveliki šum u komunikaciji, previše brendova, oglašavanja te upravo je segmentacija na niše, jednostavnost poruke, ja bi dodao i autentičnost, formula uspjeha – a tu je ključno upravo pozicioniranje.

/ / / KONZISTENCIJA KAO FORMULA USPJEHA BRENDIRANJA ISTRE

Slovenija se jasno pozicionirala kao zelena i održiva destinacija, a sada samo dodaje layere i nadopunjuje svoju turističku priču raznim ekstenzijama. No ključna je baza ili kostur priče, a ona je na jakim temeljima.

Istražite i educirajte se kako se dobro radi promocija i slaže turistička priča – Slovenija je odličan cast study. A zanimljivo, Slovenije “nema” more i razvija cjelogodišnji turizam.

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN