Splitsko-dalmatinska županije predstavila se njemačkom tržištu pjesmom, tradicijom, mirisima i okusima

Veliki uspjeh Hrvatske na najvećem turističkom sajmu u Bavarskoj  

Autor:  HrTurizam Promo

2. ožujka 2023.

Najvećem međunarodnom turističkom sajmu u Bavarskoj - sajmu f.re.e koji se održao u Münchenu - Hrvatska je ove godine bila zemlja partner. 

Sajam je bio otvoren za posjetitelje od 22. do 26. veljače, te je ostvario rekordan broj od 165.000 posjetitelja. Uz Hrvatsku turističku zajednicu kao glavnog izlagača, svoju je ponudu u sklopu hrvatskog štanda predstavilo i 27 hrvatskih suizlagača, odnosno hotelijera, agencija, prijevoznika, ali i turističkih zajednica među kojima je i TZ Splitsko-dalmatinske županije.

Ceremoniji otvorenja sajma, uz direktora HTZ-a Kristjana Staničića, prisustvovali su i Nikolina Brnjac, ministrica turizma i sporta RH, Reinhard Pfeiffer, direktor sajma f.re.e, Dieter Reiter, gradonačelnik Münchena, Sabine Jarothe iz Bavarskog ministarstva za gospodarska pitanja, državni razvoj i energiju i drugi.

Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije predstavila se bogatom turističkom ponudom, ali i pjesmom, tradicijom te mirisima i okusima. 

U sklopu brojnih događanja kojima će se dodatno predstaviti Hrvatska kao zemlja-partner, u Munchenu su nastup imali i sinjski alkari, alkarski momci i Gradska glazba Sinj. Tako su povorka sinjske alke, završno kolo iz opere "Ero s onoga svijeta" i mažoretkinje otvorili ovogodišnji sajam.

20230222 dsc 0988 mazoretkinje

20230222 dsc 0785alkari

Tradicionalno vjerno tržište Bavarske i ovaj put je pokazalo interes za Splitsko-dalmatinskom županijom. Osim što dobro poznaju glavne adute županije poput sunca, mora i plaža, raduju ih i nove atrakcije koje su im predstavljene – skrivena Dalmacija, outdoor aktivnosti, tradicijske ljepote dalmatinskog zaleđa, te bogata eno i gastro ponuda s degustacijom dalmatinskog pršuta.

Sajam f.re.e. nastavak je uspješne sezone prezentiranja ponude srednje Dalmacije na inozemnim tržištima te je potvrdio nastojanja ovog područja da svoje blagodati komunicira i u periodu pred i po sezone, a interes za navedenim periodom znatno je uznapredovao istaknula je Ivana Vladović, direktorica TZ Splitsko - Dalmatisnke županije.

"Dugoročno održiva turistička ponuda koja osim gospodarske koristi vodi računa o autohtonom stanovništvu te prije svega nastoji u što većoj mjeri očuvati tradicionalan način života, sačuvati prirodne ljepote i zaštiti kulturnu baštinu smjer je kojim će Splitsko-dalmatinska županija i dalje ići u prezentiranju destinacije na inozemnim tržištima." zaključuje Vladović.

Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije u suradnji s Turističkom zajednicom općine Bol održala je prezentaciju u sklopu koje je predstavljen i direktan let München-Bol na Braču avio kompanije Croatia Airlines. Navedena linija dodatno potvrđuje povezanost Splitsko-dalmatinske županije s njemačkim tržištem, a zrakoplovi će letjeti subotom, u razdoblju od kraja svibnja do prve polovice listopada. 

Drugog dana sajma održano je druženje uz večeru s pedeset  turoperatora koji su zaslužni za prodaju aranžmana za Hrvatsku, dok je sajam završio dalmatinskom pjesmom kojom su ispraćeni zadnji posjetitelji. 

Izvor, foto: TZ Splitsko-dalmatinske županije

 

Autor:  HrTurizam Promo

2. ožujka 2023.