Stožer civilne zaštite SDŽ osigurao smještajne kapacitete za goste koji moraju ostati u samoizolaciji

Jučer se održala sjednica Stožera civilne zaštite Grada Splita uz prisustvo predstavnika Stožera SDŽ. Glavna tema dnevnog reda bilo je “postupanje u slučaju turista oboljelog od COVID-19 ili sa...

Jučer se održala sjednica Stožera civilne zaštite Grada Splita uz prisustvo predstavnika Stožera SDŽ. Glavna tema dnevnog reda bilo je “postupanje u slučaju turista oboljelog od COVID-19 ili sa sumnjom u bolest COVID-19, a koji se nalaze u hotelskom ili privatnom smještaju”.

HZZJZ je izdao upute još 19.lipnja, kojima su razriješena mnoga pitanja, međutim većina regionalnih i lokalnih tijela još uvijek nije organizirala smještajne objekte za goste kojima će biti određena samoizolacija. Većina gostiju kojima bude određena samoizolacija bi se trebali vratiti u matičnu zemlju, a policija je zadužena da kontrolira njihov povratak do prelaska granice.

Između pojedinih slučajeva ostanka u RH, tu su i svi oni koji su došli javnim prijevozom, a koji će radi toga također morati ostati u samoizolaciji u RH. Kako ističe Martina Nimac Kalcina, predsjednica Zajednice obiteljskog turizma HGK, Stožer civilne zaštite Splitsko dalmatinske županije u suradnji sa pojedinim jedinicama lokalnih stožera je organizirao i osigurao određene smještajne kapacitete za takve goste i to za područje otoka Brača, Šolte, Visa, Hvara, te za ostatak županije.

Zakupljeni su određeni objekti (za sada jedan hotel i kuće za odmor), a nastavlja se raditi na traženju i organizaciji drugih smještaja. Iako su navedeni objekti zakupljeni od strane Županije, trošak boravka je na teret gosta. Ukoliko je moguće uz dogovor domaćina, gost će se ostaviti za cijeli period samoizolacije u smještaju u kojem se nalazi, a tek ukoliko to nije moguće ide u organizirani smještaj. U obje situacije gost mora platiti svoj boravak. Ukoliko ide u organizirani smještaj transfer će se obaviti od strane Crvenog križa. U tim situacijama ukoliko gost ima kućnog ljubimca, a bude boravio u organiziranom smještaju, ljubimac će morati biti stavljen u azil” ističe Nimac Kalcina.

Sve informacije u slučaju sumnje na postojanje COVID-19 se mogu dobiti pozivom na broj 112. Služba za hitne pozive (112) raspolaže s brojevima svih nadležnih obiteljskih ordinacija, COVID ordinacije i službi za smještaj i transfer gostiju u samoizolaciji.

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN