Šumska kupka - novi brend na otoku Lošinju

Lošinj ima jedinstvenu priliku da svoju aeroterapiju upotpuni šumskim wellnessom kao jedinstvenim turističkim proizvodom

Autor:  HrTurizam.hr

13. svibnja 2023.

Turistička zajednica Grada Malog Lošinja, Lječilište Veli Lošinj i platforma Snaga šume organiziraju promotivnu šetnju šumske kupke na Lošinju - otoku vitalnosti. Cilj je turističkim djelatnicima i gostima otoka ukazati na mogućnost dodatnog sadržaja u turističkoj ponudi Lošinja. Nedavna edukacija održana u Lječilištu zainteresirala je TZ Mali Lošinj da nastavi slijed višegodišnjih ljetnih škola zdravlja koje su se održavale u Velom Lošinju, a svrha je bila da širenje zdravstvenog turizma potakne korištenje svih prirodnih resursa kojima otok obiluje. 

Sada uz već poznati lošinjski zrak i šumska kupka u tom zelenom šumovitom okruženju postaje novi brend otoka. Snaga šume nastoji da se u okviru Lječilišta Veli Lošinj koji će sa stručnim kadrom promovirati taj novi vid preventivne medicine u obliku šumske terapije

Šumska kupka ili Forest bathing, senzorna je šetnja šumom, vođena procesna metoda u kojoj se pod vodstvom certificiranog stručnjaka provode individualne i grupne aktivnosti i različite vježbe. Njihov sadržaj i redoslijed pomaže u suradnji s prirodom pronaći prirodni ritam djelovanja, uvažavajući signale koje šalje tijelo. Šumska kupka u svijetu je već postala sastavni dio zdravstvenog turizma.

Tehnika Shinrin-Yoku, razvijena je u Japanu osamdesetih godina prošlog stoljeća, gdje se intenzivno primjenjuje i preventivno i kurativno. Šumska kupka ima značajan pozitivan učinak na zdravlje i psihološku dobrobit. Povezuje s prirodom i pomaže pronalasku vlastitog prirodnog sklada, povećava usredotočenost, koncentraciju, smanjuje efekte stresa, pospješuje imunitet, drugim riječima, šuma vraća na "tvorničke" postavke. 

Šumska kupka je slijed vježbi u šumi kojima je uz certificiranog vodiča moguće u jednom kraćem vremenu vratiti se u prirodni ritam i uspostaviti kontakt s prirodom, jer smo se zbog ubrzanog načina života, posebice u urbanim sredinama, od nje značajno odmaknuli.

Turisticka plakat sumska kupka

Cilj ovakve promotivne senzorske šetnje koju će voditi jedini međunarodno certificirani vodič u Hrvatskoj dipl.ing. Darko Vukelić, da približi zainteresiranima uvid u stvaranje jedne nove turističke ponude koja u svijetu se promovira kao šumski wellness. Daljnja odluka je na pojedincu koji odluči o vlastitoj edukaciji o stjecanju osnovnog znanja koja će mu omogućiti nadogradnju na njegovo bazno zanimanje.

Lošinj ima jedinstvenu priliku da svoju aeroterapiju upotpuni šumskim wellnessom kao jedinstvenim turističkim proizvodom. 

Naslovna fotografija: Sandro Tariba, izvor: Turistička zajednica Grada Malog Lošinja

Autor:  HrTurizam.hr

13. svibnja 2023.