Terme Tuhelj: Za uspjeh turističke sezone najvažniji su zaposlenici

Ljudi su ključ svakog uspješnog poslovanja. To znaju i u Termama Tuhelj koji su Svjetski dan turizma obilježili u znaku brige o zaposlenicima. U krizi koju je uzrokovala pandemija,...

Ljudi su ključ svakog uspješnog poslovanja. To znaju i u Termama Tuhelj koji su Svjetski dan turizma obilježili u znaku brige o zaposlenicima.

U krizi koju je uzrokovala pandemija, turistički djelatnici nadali su se boljoj sezoni od prethodne, no ljeto 2021. nadmašilo je sva očekivanja. Ne kaže se uzalud kako iz svake krize nešto naučimo, pa će neki trendovi koji su se, silom (ne)prilika, nametnuli, zasigurno ostati i zauvijek promijeniti turističku ponudu. 

Sigurnost gosta kao prioritet te usmjeravanje na doživljaje, a ne isključivo na proizvod i cijenu, kriteriji su na kojima se temelje budući turistički odabiri, poručuju iz Terma Tuhelj.

Tamo su zadovoljni ljetnom sezonom, a to što se i u ovom dijelu Hrvatske turizam oporavio, najzaslužnija je, kažu, sinergija zaposlenika i lokalne zajednice. Naime, sigurnost same destinacije i svih gradova i općina koje gravitiraju ovim najvećim Termama u Hrvatskoj, disciplinirani zaposlenici koji se pridržavaju svih propisanih standarda, jamstvo su gostu da putuje, uživa i odmara se – na najvišoj razini. 

Iako kontinuirano ulažemo u proizvode i sadržaje, najjači adut naši su zaposlenici koji se iznimno trude ugoditi svakom gostu. Njihov trud, rad, znanje i zalaganje od iznimne su važnosti za naše poslovanje. Rad svakog od njih važan je segment u cjelokupnoj prezentaciji naših usluga i stvaranju doživljaja za naše goste. Upravo iz tog razloga željeli smo proslaviti Svjetski dan turizma na prikladan način. Snimili smo video u kojem prikazujemo kako zajedničkim snagama stvaramo doživljaje za naše goste, a s druge strane svim zaposlenicima omogućili smo da u vrijeme svog posla uzmu pauzu te da se na trenutak osjećaju kao naši gosti. Za uspješan proizvod od iznimne je važnosti timski rad i ulaganje u edukaciju zaposlenika“, ističe Vasja Čretnik, direktor Terma Tuhelj.

U poznatim zagorskim termama zaposlenici su za Svjetski dan turizma, 27. travnja, dobili opuštajući ritual zvučnim zdjelama.  

Ovim činom željeli smo zahvaliti našim zaposlenicima i poručiti im koliko nam je važno njihovo zdravlje i pozitivan stav. Svaki zaposlenih mogao je uzeti pauzu i u sklopu našeg selfness programa uživati u zvučnoj terapiji tibetanskim zdjelama“, poručuje Čretnik. 

Zaposlenici su svakako najvažnija karika u turizmu. Ne zaboravimo kako je turizam primarno usluga, a zaposlenici koji su u direktnom kontaktu s gostima su upravo oni koji isporučuju brend obećanje koji komunicira Uprava i odjel marketinga kroz oglašavanje i brendiranje.

Foto: Terme Tuhelj


Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN