Ovako se danas radi promocija turističke destinacije – This is a message from New Zeland

Nedavno sam pisao članak kako se napokon iskreno i istinski veselimo gostima. Činjenica je da smo ih u nazad više godina samo brojali kao na traci i vodili se...

Nedavno sam pisao članak kako se napokon iskreno i istinski veselimo gostima.

Činjenica je da smo ih u nazad više godina samo brojali kao na traci i vodili se samo brojkama. Gledali smo kvantitetu, a ne kvalitetu. Gledali smo kratkoročno, iz godine u godinu, a ne dugoročno. A u tome smo izgubili sami sebe, izgubio se draž turizma, izgubio se onaj domaćinski osjećaj. Možda najbolje opisuje cijelu dosadašnju situaciju poznata negativna krilatica našeg turizma: “Samo nam pošaljite novce, ne morate niti doći.”

Sada opet širokih ruku i s osmijehom na licu dočekujemo naše goste. Nadam se da će jedna od pouka koje će izaći nakon covid krize upravo biti promjena mindseta i da neke stvari više nećemo uzimamo zdravo za gotovo.

/ / / Iz svake krize proizađe i nešto dobro. Opet se iskreno veselimo gostima

This is a message from New Zeland

Novi Zeland i dalje oduševljava svojom promocijom i komunikacijom, i pokazuje pravi put kako se danas komunicira i promovira turistička destinacija.

Tako su u novom videu “This is a message from from New Zeland” snimili građane koji pozivaju goste da ih posjete s narativom kako jedva čekaju da dođu i upoznaju Novi Zeland.

We cannot wait to give you all a warm, New Zealand welcome when the time is right. Here are some of the first things we’d say to you” – narativ je novi kampanje Novog Zelanda. Pogledajte i uživajte.

Radi se o serijalu videa u trajanju do 1 minute, koji su krenuli prije više od pola godine, a uz druge video serijale kao što je Good Morning World, te mnoge druge Novi Zeland nam daje najbolji primjer kako se danas radi turistička promocija.

Nadam se, kada se turizam oporavi da se nećemo vratiti odmah na staro. Turizam je puno više od brojki i kreveta. Turisti nisu broj, i oni su ljudi.

Uostalom, do prije Covid krize imali smo preko 20 milijuna dolazaka i 100 milijuna noćenja. Ako smo ispunili i opravdali, dapače, i nadmašili očekivanja naših gostiju, onda se ne bi trebali brinuti kako za ove turističku sezonu tako i u budućnosti.

Jesmo li ispunili očekivanja naših gostiju svih ovih godina? – je glavno pitanje koje se svi moramo pitati. Ako jesmo, vratit će se.

#Kia ora #haere mai #welcome #dobro došli

/ / / IZ SVAKE KRIZE PROIZAĐE I NEŠTO DOBRO. OPET SE ISKRENO VESELIMO GOSTIMA

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN