Tri četvrtine njemačkih državljana koriti barem jedan duži glavni odmor godišnje

Nijemci će se vratiti svom tradicionalnom turističkom ponašanju i izboru destinacija nakon što pandemija dovoljno oslabi kako bi omogućila da se međunarodna putovanja ponovno nastave ‘normalno’ diljem svijeta, tvrdi...

Nijemci će se vratiti svom tradicionalnom turističkom ponašanju i izboru destinacija nakon što pandemija dovoljno oslabi kako bi omogućila da se međunarodna putovanja ponovno nastave ‘normalno’ diljem svijeta, tvrdi jedan od vodećih njemačkih analitičara turizma profesor Torsten Kirstges.

To je ključno predviđanje nove dugoročne dubinske studije o navikama njemačkih putnika tijekom posljednjih 40 godina koju je objavio profesor Torsten Kirstges sa Sveučilišta primijenjenih znanosti Jade u u sjevernoj Njemačkoj i djelomično se temelji na podacima istraživača tržišta Forschungsgemeinschaft Urlaub und Reisen (FUR).

“Kada Nijemci ponovno steknu sve svoje “putničke slobode”, nastavit s istim navikama ponašanja na putovnjima kao i 2019.”, izjavio je u intervjuu za fvw. Objasnio je da je njemački intenzitet putovanja stalno i snažno rastao tijekom proteklih desetljeća unatoč kratkotrajnim prekidima i preprekama.

Od sredine 1990-ih, tri četvrtine njemačkih državljana (starijih od 14 godina) koristilo je barem jedan duži glavni odmor godišnje. Intenzitet putovanja pao je sa 78% u 2019. na 63% tijekom korona 2020. godine, ali ljudi su i dalje putovali kad su mogli.

Razina 2019. već sljedeće godine?

Za ovu godinu Kirstges stoga očekuje ponovno povećanje intenziteta putovanja od oko 70%, a zatim povratak na razinu od 78% 2022. Dugoročno, Kirstges očekuje da će intenzitet putovanja stagnirati na visokoj razini od gotovo 80%.. To je zato što je uvijek postojao mali udio ljudi koji nisu htjeli ili nisu mogli putovati, a ukupna populacija Njemačke se smanjuje od 2000. godine, objasnio je.

/ / / PODCAST SEZONA2021: ROMEO DRAGHICCHIO DIREKTOR PREDSTAVNIŠTVA HTZ-A IZ NJEMAČKE – PROFIL NJEMAČKOG TRŽITA

Čežnja za dalekim praznicima

Što se tiče destinacija, Kirstges ne vjeruje da će nedavno “ponovno otkrivanje domovine”, uz bum putovanja unutar Njemačke, trajati jako dugo. Očekuje da će se tržišni udio domaćih putovanja, koji je nedavno porastao s 25% na 45%, vjerojatno stabilizirati na oko jednu trećinu.

Kada je riječ o putovanjima u inozemstvo, Kirstges pretpostavlja da će razine iz 2019. godine opet biti dostignute vrlo brzo. Čežnja stanovništva za udaljenim praznicima jednostavno je prevelika, smatra on.

Izazovi turističke industrije

Međutim, još pesimističnije, Kirstges očekuje da će se turoperatori i putničke agencije i dalje suočavati s izazovnim vremenima unatoč optimizmu o oporavku tržišta. Rezervacije se još uvijek vrše u vrlo kratkom roku, zbog čega je planiranje teško moguće, pogotovo za pružatelje usluga na daljinu.

Rastući teret duga mogao bi značiti da “još predstoji jedan ili drugi izlazak s tržišta turističkih agenata i turoperatora”, upozorio je. Štoviše, višemjesečna de facto zabrana rada također je dovela turističku industriju do krajnjih granica ne samo financijski nego i psihički, zaključio je Kirstges.

POVEZANA VIJEST:

Norbert Fiebig, DRV: Turistička industrija mora ponuditi klimatski neutralna putovanja

Foto: Pixabay.com

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN